Новини Київщини

Президент України Петро Порошенко відвідав Бориспільський академічний ліцей

Опубліковано: 18-1-2019

Під час робочого візиту на Київщину, Президент України завітав на День відкритих дверей до новозбудованого Бориспільського академічного ліцею. Інноваційний учбовий заклад містить навчальні аудиторії та спеціалізовані лабораторії, оснащені сучасним обладнанням, з багатофункціональним програмним забезпеченням, з новочасними дидактичними моделями, приладами і пристроями, лінгафонні кабінети, класи образотворчого та музичного мистецтва, спортивні та хореографічні зали, актову залу зі звуковим та світловим обладнанням, бібліотеку та читальну залу, медичний блок, обідню залу, інтерактивний тир.

Також ліцей працює в форматі інклюзивного центру, що робить його доступним для дітей з обмеженими фізичними можливостями. В учбовому закладі є спеціально обладнані підйомники та ліфт, туалетні кімнати для осіб з проблемами опорно-рухового апарату.

Петро Порошенко ознайомився з роботою ліцею, зокрема оглянув навчальні класи, актову залу, їдальню, поспілкувався з учнями та педколективом. Очільник держави в якості подарунку передав художню літературу для бібліотеки ліцею. Також під час спілкування Петро Порошенко доручив Голові Київської ОДА Олександру Терещуку облаштувати додатковий комп’ютерний клас.

«Візит до новозбудованої школи завжди викликає лише позитивні емоції. Ми завжди говоримо про те, наскільки важливо для нас мати високу якість освіти, наскільки важливо турбуватися про школу. Переконаний – витрати на освіту це не видатки бюджету, це – інвестиції в майбутнє держави.

Хочу підкреслити, що змінювати країну це спільне завдання для всіх українців. Ми маємо мислити нестандартно та інноваційно, щоб змінювати країну разом. Я вірю, що кожен з тих, хто сьогодні вчиться в стінах ліцею стане видатною особистістю, стане громадянином країни, якою він буде пишатися», – зазначив Президент України Петро Порошенко.

 


детальніше...

Отримати довідку про несудимість у сервісному центрі МВС – ЛЕГКО!!!

Опубліковано: 18-1-2019

Минуло трохи більше року з того часу, коли сервісні центри МВС почали видавати довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. За цей час послуга набула значної популярності. Наприклад, 2018 року її замовило майже 117 тисяч українців. У Київській області довідку про відсутність судимості торік отримали маже 16 тисяч громадян. Це на 3 тисячі 300 виданих довідок більше, ніж 2017 року. Така статистика є прикладом ефективної діджиталізації державних послуг - одного з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС. Переведення послуг в онлайн робить їх доступними, зручними та заощаджує   час.

Зазвичай довідку замовляють при влаштуванні на роботу, під час оформлення або поновлення документів, виїзду за кордон, оформлення громадянства, отримання дозволу на володіння зброєю, для надання в органи соціального забезпечення тощо. Право на отримання з персонально-довідкового обліку відомостей про себе особа набуває з моменту досягнення 14-річного віку. Найкраще замовити і отримати такий документ в одному з наших територіальних сервісних центрів. Для цього є кілька вагомих причин.

1. Вартість

У територіальному сервісному центрі МВС довідка про відсутність судимості видається безплатно.

2. Замовлення онлайн

Завдяки науково-технічному прогресу все більше послуг можна отримати, не виходячи з дому. І ця послуга – не виняток! Тож замовити довідку про несудимість можна буквально не виходячи з домівки! Для цього потрібно зареєструватися за допомогою Електронного цифрового підпису та заповнити електронну форму. Готовий документ можна отримати особисто в обраному територіальному сервісному центрі МВС, пред’явивши адміністратору сервісного центру паспорт чи інше посвідчення особи, або ж в електронному варіанті – довідка надійде на електронну адресу, вказану у формі замовлення. 

3. Замовлення у будь-якому територіальному сервісному центрі МВС

Одним із ключових принципів роботи сучасних сервісних центрів МВС є екстериторіальність. Тобто можливість отримати послугу там, де зручно - не залежно від місця реєстрації. Тож якщо доступу до мережі Інтернет немає, замовити й отримати потрібний документ можна у найближчому сервісному центрі. Під час особистого подання запиту потрібно лише заповнити заяву та надати адміністратору документ, що посвідчує особу.

4. Можливість подання запиту представником, а не особисто

У разі, якщо за довідкою звертається представник, необхідно надати документ, що посвідчує його особу, оригінал і копію нотаріально завіреної довіреності, яким представника уповноважено отримати в сервісному центрі МВС довідку про відсутність судимості, а також заяву та копію документа фізичної особи, стосовно якої замовляється довідка.

«Як можна унеможливити корупційну складову та зробити це в зручний для громадянина спосіб ? Тільки через впровадження електронних сервісів, це самий дієвий та швидкий спосіб без шокових рішень» - написав на своїй сторінці у Facebook начальник Головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій .

«Таких зручних сервісів має ставати більше. Значно більше. Працюємо далі».


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує

Опубліковано: 17-1-2019

До місцевих бюджетів Білоцерківського регіону перераховано майже 2 млрд. гривень

« На 314 млн. гривень зросли надходження на соціальні потреби регіону і станом на 01.01.2019 становлять 1954 млн. гривень. Для порівняння, за 2017 рік, до місцевих бюджетів Білоцерківського регіону надійшло лише 1640 млн. гривень»,- зазначав начальник Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Павло Козирєв.

З найбільшою питомою вагою у загальній сумі надходжень до місцевих бюджетів, традиційно, увійшли податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та плата за землю. Їх надходження складають:

- 1297 млн. гривень податку на доходи з фізичних осіб, що майже на 239 мільйонів гривень більше минулорічного показника;

- 338  млн. гривень єдиного податку, що на 58,3 мільйона гривень більше, ніж у січні-грудні 2017 року.

- 171 млн. гривень надходжень земельного податку та орендної плати за землю, що на 5.3 мільйона гривень перевищує показник 2017 року.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування забезпечено на рівні 1580 млн. гривень. Цей показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску на 273 млн. гривень.

Білоцерківське управління

 ГУ ДФС у Київській області

З 1 січня розпочалася деклараційна кампанія – 2019

 

Білоцерківське управління ГУ ДФС у Київській області  повідомляє, що з початку 2019 року стартувала кампанія декларування доходів, одержаних протягом 2018 року.

Слід зазначити, що у минулому році розширено коло платників, які зобов’язані подати декларацію. Зокрема, п.п.164.2.2 ст. 164 Податкового кодексу встановлено, що отримувачі винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору у разі, якщо такі доходи отримані від фізичних осіб - платників єдиного податку 4-ї групи, включають такі виплати до річної декларації та самостійно сплачують податки та збори.

Податкова декларація про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 06.06.2017 №556),  подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів :

-  особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу (не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк).

 Податкова декларація про майновий стан і доходи подається в такі граничні строки:

- для громадян, які зобов’язані подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним;

- для громадян, які мають право на податкову знижку – до 31.12.2019 ;

- для фізичних осіб-підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року).

При декларуванні доходів у поточному році застосовуються норми та ставки податку на доходи фізичних осіб, які діяли на останній день звітного податкового періоду, тобто на 31 грудня 2018 року.

Нагадуємо, що порядок подання річної декларації про майновий стан і доходи визначений ст. 179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями). 

Білоцерківське управління

 ГУ ДФС у Київській області

 

 


детальніше...

ГУ ДФС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

Опубліковано: 15-1-2019

Київська митниця ДФС підбила підсумки роботи за 2018 рік

Митний контроль та митне оформлення товарів та транспортних засобів у 2018 році Київською митницею ДФС здійснювався посадовими особами чотирьох митних постів (відтепер їх п’ять – «Аеропорт «Бориспіль», «Східний», «Західний», «Південний» та «Спеціалізований»).

В зоні діяльності митниці в 2018 році функціонувала 121 постійна зона митного контролю та 50 тимчасових зон митного контролю, 58 митних складів (51відкритого типу, 7 - закритого), 23 склади тимчасового зберігання (12-відкритого типу, 11 - закритого), 4 магазини безмитної торгівлі та 10  підприємств, розташованих у пункті пропуску. 

Середній час митного оформлення у 2018 році складав 2 год. 11 хв. (без урахування митних декларацій типу МА). У 2017 році 2 год.22 хв.

При цьому середній  час оформлення  митних декларацій типу імпорт 40  у 2018 році збільшився до 2 год. 32 хв. (2 год. 02 хв. у 2017 році), а середній  час оформлення  митних декларацій типу експорт 10  у 2018 році збільшився до  1 год. 35 хв. (1 год. 14 хв. у 2017 році).

Насамперед це пов’язано із зменшенням середнього часу митного оформлення попередніх митних декларацій типу ІМ40ЕЕ – 36хв., ІМ31ЕЕ - 38хв.,ІМ41ЕЕ 46хв., ІМ51ЕЕ -46хв., ІМ72ЕЕ -42хв., ІМ74ЕЕ -44хв.

Збільшення середнього часу митного оформлення митних декларацій типу ІМ40 та ЕК10  також пов’язано із застосуванням з лютого 2018 року у повному обсязі принципу «єдиного вікна».

Щодо статистичної інформації зовнішньої торгівлі. У  2018 році Київською митницею ДФС забезпечено оформлення
3550,78  тис. тонн вантажів, що на 14 % більше ніж за 2017 рік.

Основні товарні позиції по яким відбулись зміни в режимі «ІМПОРТ»

  • Вагові показники

0303

Риба морожена

+26,53  тис. тонн

8703

Автомобілі легкові

-11,61  тис. тонн

3808

Інсектициди, фунгіциди, гербіциди

-0,23  тис. тонн

0805

Цитрусові

+6,41  тис. тонн

4703

Целюлоза деревинна

+7,72  тис. тонн

Найбільші  країни  імпорту  в 2018 році по ваговим показникам:

  • Росія

269,62 тис. тонн

9 824,69    млн.грн.

  • Польща

235,63 тис. тонн

23 446,95  млн.грн.

  • Китай

160,29 тис. тонн

19 108,14  млн.грн.

  • Білорусь

152,88 тис. тонн

 3 470,99   млн.грн.

  • Німеччина

146,06 тис. тонн

42 533,67  млн.грн.

Основні товарні позиції по яким відбулись зміни в режимі «ЕКСПОРТ»

  • Вагові показники

 

4407

Лісоматеріали розпиляні

+29,87   тис. тонн

 

4401

Деревина паливна

 -52,44  тис. тонн

 

7010

Бутлі, пляшки, фляги,

+10,15   тис. тонн

 

1704

Кондитерські вироби

+3,65   тис. тонн

 

2710

Нафта або нафтопродукти

+10,21   тис. тонн

 

Найбільші  країни  експорту  в 2018 році за ваговими показниками:

  • Білорусь

94,12  тис. тонн

3 253,81  млн.грн.;

  • Молдова

90,14  тис. тонн

2 814,90  млн.грн.

  • Румунія

83,54  тис. тонн

1 015,42  млн.грн.

  • Росія

72,34  тис. тонн

3 727,06  млн.грн.

  • Литва

58,86  тис. тонн

1 290,72  млн.грн.

ГУ ДФС у Київській області

Протягом січня-грудня 2018 року Київська митниця ДФС перерахувала до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 51,4 млрд. грн.

У порівнянні з 2017 роком середньоденні надходження митних платежів зросли на 11% (з 185,8 млн.грн. у 2017 році до 206,3 млн.грн. у 2018 році).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (34,2%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» – сплачено митних податків на загальну суму 9 млрд. 228,8 млн. грн. (питома вага сплачених податків 18,1%);

«засоби захисту рослин»  – 3 млрд. 236,3 млн. грн. (6,3%);

«телефонні апарати» - 1 млрд. 933,6 млн. грн. (3,8%);

«лікарські засоби» - 1 млрд. 826,7 млн. грн. (3,6%);

«машин автоматичного оброблення інформації» - 1 млрд. 249,6 млн. грн. (2,4%).

Щодо результатів правоохоронного напряму роботи Київської митниці ДФС. Протягом 2018 року митницею заведено 902 справи про порушення митних правил на суму 366, 3 млн.грн., за якими вилучено товарів на 145,4 млн.грн. (проти 699 справ на суму 166,5 млн грн., за якими вилучено товарів на сум 105,6 млн.грн. у 2017 році).

Загальна вартість предметів правопорушень у справах 2018 року склала 365,4 млн.грн. З них:

256 справ (321,4 млн.грн.) – промислові товари, сировина та матеріали;

34 справи  (6,5 млн.грн.) – продовольчі товари, сільськогосподарська продукція;

195 справ (35,6 млн) – валюта тощо.

Загальна сума від конфіскації або стягнення вартості предметів правопорушень, штрафів за рішенням суду та штрафів, накладених митницею і відповідно до умов мирових угод протягом 2018 року склала 78,95 млн.грн. (проти 44,5 млн.грн. протягом 2017 року).

У 2018 році митницею до суду направлено 561 справу про порушення митних правил, де вартість предметів правопорушень склала 325,2 млн.грн. Судом розглянуто 445 справ, у яких зокрема застосовано конфіскацію на суму 47,5 млн.грн. та накладено штрафів на суму 21,4 млн.грн.

Серед вагомих виявлень 2018 року:

  1. В пункті пропуску «Бориспіль» рейсом зі Стамбулу громадянин Саудівської Аравії намагався незаконно ввезти на територію України з порушенням митних правил 150 тисяч доларів США. За рішенням суду застосовано конфіскацію валюти та накладено штраф 1700 грн.
  2. В пункті пропуску «Бориспіль» громадянином Ізраїлю транзитним авіарейсом «Варшава-Київ-Тель-Авів» переміщувалось 5400 кокаїну. Повідомлення про ознаки кримінального правопорушення направлено до слідчого відділу УСБУ.
  3. У приватному відправленні з Китаю на адресу приватної особи в України направлялося 1 кг фінілацетону (прекурсору). По даним фактам до слідчого відділу УСБУ в м. Києві та Київській області направлені повідомлення про скоєння злочину.
  4. Під час проведення митного контролю багажу у багажі громадянина Ірландії було виявлено 25 ножів (холодна зброя). По даному факту до слідчого відділу Нацполіції направлено повідомлення про скоєння злочину.
  5. До митниці з метою випуску у вільний обіг до Ізраїлю подано документи на вантаж металоконструкцій. В ході поглибленого огляду було виявлено 27390 пачок цигарок. Вартість вилученого – 1,1 млн.грн. Складено протокол про порушення митних правил.
  6. Зупинено спробу незаконного ввезення на митну територію України більше 12 тисяч мобільних телефонів, які намагалися ввезти громадяни Китаю під виглядом особистих речей. Вартість предметів правопорушення – 71,9 млн.грн.

ГУ ДФС у Київській області

До уваги бажаючих оформити автомобілі на іноземній реєстрації: продовження пільгового періоду (коефіцієнт 0,5 для акцизного податку)      НЕ ПЛАНУЄТЬСЯ

З 22 лютого 2019 року власники авто на іноземній реєстрації платитимуть за митне оформлення повну ставку акцизу. Крім того, також зазначимо, що 22 травня 2019 року закінчується встановлений перехідний період для громадян - 180 діб.

У зв’язку з цим Київська митниця ДФС ще раз нагадує вимоги для бажаючих оформити дану категорію транспортних засобів.

25.11.2018 набрали чинності  Закони України № 2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та  № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», якими для громадян - резидентів встановлено нові умови ввезення транспортних засобів

 Митне оформлення ввезених на митну територію України громадянами транспортних засобів за товарними позиціями 8701-8707, 8711, 8716 згідно з УКТ ЗЕД, що підлягають державній реєстрації, здійснюється у будь-якій митниці на всій митній території України з їхнім пред’явленням.

Для громадян, які ввезли автомобіль з 01.01.2015 року до 25.11.2018, передбачено перехідний період - 180 діб. Саме протягом цього часу громадяни отримали можливість оформити свої транспортні засоби, які були ввезені на територію України протягом зазначеного періоду і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Для митного оформлення транспортні засоби, що були зареєстровані у відповідних реєстраційних органах іноземних держав та ввозяться в Україну для вільного обігу, мають бути зняті з обліку в цих органах.

Нарахування податку для відповідного транспортного засобу визначається за формулою: Ставка = Ставка базова х К двигун х К вік , де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу:

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів до 3000 куб. сантиметрів (включно) - 50,0;

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів понад 3000 куб. сантиметрів - 100,0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів до 3500 куб. сантиметрів (включно) - 75,0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів понад 3500 куб. сантиметрів - 150,0;

К двигун - коефіцієнт, що визначається діленням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. сантиметрах на 1000 куб. сантиметрів;

К вік - коефіцієнт, що дорівнює кількості повних календарних років з року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1, а для транспортних засобів, що використовувалися понад п’ятнадцять повних календарних років, коефіцієнт дорівнює 15).

Приклад: розрахунок вартості автомобіля з дизельним двигуном об’ємом 1896 см. куб., рік випуску – 2005, фактурна вартість – 1500 Євро.

Митна вартість – 3344 Євро або 106 217, 34 грн., курс Євро – 31,76356.

1)            Ввізне мито 10% - 3344 х 10% = 334,4 Євро (10621,73 грн.)

2)            Акциз: 75 х 1,896 х 12 років = 1706,4 Євро  (пільговий період 90 днів 50% = 853,2 Євро х 31,76356 = 27 100, 67 грн)

3)            ПДВ : (3344 + 334,4 + 853) х 20% = 906,32  Євро або 28787,95 грн.

4)           ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ВСІХ ПЛАТЕЖІВ = 334,4 + 853,2 + 906,32 = 2093,92 Євро або 66502,73 грн.

Штраф 8500 грн. (порушення митного режиму транзит/тимчасове ввезення).

Ставки акцизного податку для транспортних засобів, оснащених винятково електричними двигунами (одним або декількома), встановлюються у розмірі 1 євро за 1 кіловат годину ємності електричного акумулятора таких транспортних засобів.

Ставка акцизного податку на транспортні засоби, що приводяться  в рух лише електричним двигуном, одним або декількома, встановлюється у розмірі 100 євро за 1 штуку.

Крім того, тимчасово, протягом 90 календарних днів з дня набрання чинності Закону, ставки податку для вживаних легкових транспортних засобів, які ввозяться на митну територію України фізичною особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу, визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,5.

Тимчасовий порядок виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території стосується транспортних засобів, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТЗЕД та ввезені громадянами на митну територію України в період з 1 січня 2015 р. до 25 листопада 2018 р., а також:

1) перебувають у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, поміщення в який здійснювалося шляхом вчинення дій, усного декларування або декларування з використанням іншого документа, ніж митна декларація, на бланку єдиного адміністративного документа;

2) перебували у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, були вивезені за межі митної території України після 25 листопада 2018 р. та ввезені повторно.

  Для оподаткування транспортних засобів застосовується фактурна вартість цих транспортних засобів.

Документами, що можуть подаватися для підтвердження заявленої фактурної вартості транспортних засобів, є:

- договір купівлі-продажу або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;

- рахунок-фактура (інвойс);

- банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного транспортного засобу;

-  інші платіжні документи, що підтверджують вартість оцінюваного транспортного засобу та містять реквізити, необхідні для ідентифікації такого транспортного засобу;

- договір (угода, контракт) із третіми особами, пов'язаний з договором (угодою, контрактом) про поставку транспортного засобу;

-  рахунки про здійснення платежів третім особам на користь продавця, якщо такі платежі здійснюються за умовами, визначеними договором (угодою, контрактом);

- каталоги, специфікації, прейскуранти (прас-листи) продавця транспортного засобу;

- копія митної декларації країни експорту;

- висновки про якісні та вартісні характеристики транспортного засобу, підготовлені спеціалізованими експертними організаціями, про вартість транспортного засобу;

- довідкова інформація щодо вартості у країні експорту транспортних засобів, що є ідентичними та/або подібними (аналогічними) оцінюваним транспортним засобам, з вирахуванням із такої вартості сум податків, що підлягають поверненню у країні експорту у зв’язку з вивезенням (експортом) таких транспортних засобів.

 Використані громадянами відомості повинні бути об’єктивними, піддаватися обчисленню та підтверджуватися документально.

Рішення про проведення перевірки достовірності заявленої фактурної вартості транспортних засобів приймається митницею на підставі результатів застосування системи управління ризиками.

Якщо заявлена фактурна вартість оцінюваного транспортного засобу є меншою від встановленого індикатора ризику, митниками проводиться перевірка достовірності заявленої фактурної вартості такого транспортного засобу.

Під час встановлення значення індикатора ризику використовується інформація спеціалізованих видань та/або інформаційних ресурсів, які містять відомості про ціни, сформовані у відповідному регіоні світового ринку, з урахуванням марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального та фактичного пробігу оцінюваного транспортного засобу.

Увага! Посвідчення про реєстрацію транспортного засобу після завершення його митного оформлення митницею не оформлюється та не видається. Зазначене стосується транспортних засобів, які визначені в підпункті 1,2 пункту 1 Тимчасового порядку, затвердженого постановою КМУ від 12.12.2018 №1077.

Для надання громадянам консультацій щодо порядку митного оформлення транспортних засобів, переліку необхідних документів та інших норм, що вводяться даними Законами, в Київській митниці ДФС створено такі телефонні лінії:

Митний пост

Номери телефонів

 «гарячих» телефонних ліній

Режим роботи митного поста

«Західний»

(044) 220-36-01

050-442-74-64

9:00-20:00

«Спеціалізований»

063-100-73-33

095-760-35-48

9:00-18:00

«Східний»

(044) 359-07-27

 

9:00-18:00

«Південний»

(044) 593-88-07

9:00-20:00

 

ГУ ДФС у Київській області

Умови перебування ФОП  на ІУ-й групі платників єдиного податку

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що нормамип.п.«б» п.п.4 п.291.4 ст.291 ПКУ встановлено, що до платників єдиного податку ІУ групи належать фізичні особи – підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України від 19.06.2003 № 973-IV «Про фермерське господарство» зі змінами та доповненнями, за умови виконання сукупності таких вимог:

-здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;

-провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;

- не використовують працю найманих осіб;

-  членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої ст. 3 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-ІІІ зі змінами та доповненнями;

-   площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше 2-ох гектарів, але не більше 20-ти гектарів.

Водночас, платниками єдиного податку четвертої групине можуть бути:

-СГ, у яких понад 50% доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини) (п.п. 291.5 прим. 1.1 п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ);

-СГ, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції, вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових, вироблених та розлитих у споживчу тару малими виробництвами виноробної продукції з виноматеріалів виключно власного виробництва (не придбаних), отриманих шляхом переробки плодів, ягід, винограду, меду власного виробництва, а також крім електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії (за умови, що дохід від реалізації такої енергії не перевищує 25 % доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) такого суб’єкта господарювання) (п.п. 291.5 прим. 1.2 п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ);

- СГ, який станом на 01 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) (п.п. 291.5 прим. 1.3 п. 291.5 прим.1 ст.291 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

Звільняється від оподаткування ПДВ  ввезення та  постачання на митній території України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома)

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до п. 64 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, до 31 грудня 2022 року, звільняються від оподаткування ПДВ операції із ввезення на митну територію України та з постачання на митній території України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), що зазначені у товарній підкатегорії8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД (в тому числі вироблених в Україні), а також операції із ввезення на митну територію України товарів, зазначених у товарних підкатегоріях 8502 31 00 00, 8541 40 90 00, 8504 23 00 00, 8504 40 88 00 згідно з УКТ ЗЕД.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

Прес-реліз Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Опубліковано: 15-1-2019

Аналіз виробничого травматизму по Білоцерківському відділенню за 2018 рік

Білоцерківське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області здійснює реалізацію державної політики у сфері соціального страхування на території п’яти районів Київської області, а саме:  Білоцерківського,  Таращанського, Рокитнянського, Сквирського та Володарського.

Протягом 2018 року до відділення надійшло 19 повідомлень про нещасні випадки на виробництві, в яких постраждало 21 особа; в тому числі 5 осіб загинуло (для порівняння: в 2017 році у відділенні зареєстровано 21 повідомлення про нещасний випадок на виробництві, в т.ч. – 10 повідомлень надані до відділення страхувальниками за наслідками смерті працівників).

Згідно з висновками роботи комісій з розслідування даних нещасних випадків 9 визнано такими, що пов’язані з виробництвом (в тому числі 1 з смертельним наслідком), 3 – непов’язаними. Також лишаються 7 незавершених розслідування нещасних випадків на виробництві, які були зареєстровані в Білоцерківському відділенні у 2018 році.

За територіальним поділом нещасні випадки зареєстровано на території всіх п’яти районів зони відповідальності відділення без виключення, а саме:

- підприємства Володарського району (1 випадок): ПАТ «Городище-Пустоварівський цукровий завод»;

- підприємства Таращанського району (3 випадки, в тому числі 1 смертельний): ТОВ «Лідагро», СТОВ «Плосківське», ТОВ «Віталмар Транс» (смертельний випадок).

- підприємства Білоцерківського району (4 випадки): ТОВ «Молочна компанія «МІЛК ЛАЙН» (2 випадки), ПП «Вектор 2008», ПОП «Агрофірма Узинська»;

- підприємства Сквирського району (5 випадків, в тому числі 2 смертельні): ТОВ «Євросід», ТОВ «Грона», ТОВ «Агрофірма «Колос», ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» (смертельний випадок) та Сквирська філія ДП «Укрветсанзавод» (смертельний випадок);

- підприємства Рокитнянського району (6 випадків, в тому числі 1 груповий та 2 смертельні): ФОП Шимченко О.Л., ТОВ «Агромілк», Філія «Рокитнянське районне дорожне управління», ТОВ «ЯСЕНСВІТ» (груповий випадок) та ТОВ «Елеватор «Успіх Рокитне» (смертельний випадок), ТОВ «Сетагро» (смертельний випадок).

Виробничий травматизм в 2018 році мав місце на підприємствах, які здійснюють свою діяльність в наступних секціях економічної діяльності (за КВЕД ДК 009:2010):сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство – 4 випадки (44%), в тому числі за окремими видами економічної діяльності:

КВЕД 01.11 (Вирощування зернових культур)  – 2 випадки;

КВЕД 01.50 (Змішане сільське господарство) – 1 випадок; 

КВЕД 01.64 (Оброблення насіння для відтворення) – 1 випадок;

  • переробна промисловість – 4 випадки один з яких смертельний (44%), в тому числі за окремими видами економічної діяльності:

                        КВЕД 10.51 (Перероблення молока) – 1 випадок;

КВЕД 10.72 (Виробництво сухарів і сухого печива) – 1 випадок; 

                   КВЕД 10.81 (Виробництво цукру) – 1 випадок;

                        КВЕД 10.81 (Виробництво продуктів борошномельно-круп'яної

                   промисловості) – 1 смертельний випадок;

  • транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність – 1 випадок (12%), в тому числі за окремими видами економічної діяльності:

КВЕД 52.21 (Допоміжне обслуговування наземного транспорту) – 1 випадок.

Серед причин, які спричинили настання нещасних випадків переважають організаційні – 8 випадків (88%), через технічні причини стався – 1 випадок (12%).

Організаційними причинами стали:

- невиконання вимог інструкцій з охорони праці – 4 випадки;

- невиконання посадових обов'язків – 1 випадок;

- неякісне розроблення, недосконалість інструкцій з охорони праці або їх відсутність – 1 випадок;

- відсутність або неякісне проведення інструктажу – 1 випадок;

- недоліки під час навчання безпечним прийомам праці – 1 випадок.

Технічними причинами стали:

- пожежа – 1 випадок.

До основних подій, які призвели до настання нещасних випадків, відносяться:

- падіння потерпілого під час пересування – 1 випадок  або 11% травмованих осіб від загальної кількості травмованих;

- падіння потерпілого з висоти – 1 (11%);

- пожежа – 1 (11%);

- падіння, обрушення, обвалення предметів, матеріалів, породи тощо – 1 (11%);

- падіння устаткування (обладнання) або їх конструктивних елементів – 1 (11%);

- дія предметів та деталей, що рухаються, розлітаються, обертаються – 2 (23 %);

- інші види – 1 (11%);

- асфіксія – 1 смертельний випадок (11%).

Відповідно до медичних висновків нещасні випадків виробничого характеру призвели до наступних наслідків:

  • переломи кісток тулуба – 1 випадок;
  • травматична ампутація правої кисті – 1 випадок;
  • травма хребта – 1 випадок;
  • травма ока – 1 випадок;
  • складні переломи верхніх та нижніх кінцівок – 4 випадки;
  • смерть потерпілого внаслідок асфіксії – 1 випадок.

Найвищий показник виробничого травматизм в 2018 році мав місце на підприємствах, які здійснюють свою діяльність у сфері сільського господарства  та переробної промисловості (8 випадків виробничого травматизму з 9-ти).

 

Прес-реліз від 15.01.2019 р.

За IV квартал цього року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 980 осіб

У четвертому кварталі 2018 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 982 особи. Із загальної кількості зареєстровано 102 письмових звернень та 880 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосується різних питань – 339 звернень, тобто 34,6% від загальної кількості. На другому місці питання виплат по листках непрацездатності, допомоги по вагітності і пологах, допомоги на поховання – 239 звернень або 24,2% від загальної кількості звернень. На третьому місці – лікування в санаторно-курортних закладах - 139 звернень або 14,2%. На четвертому місці – питання медичного обслуговування – 81 звернення або 8,3%.

З початку року скарг на неправомірні дії працівників відділень до управління не надходило, проте надійшло 25 подяк працівникам.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Понад 2 млн 700 тис. застрахованих осіб отримали допомоги і страхові виплати від Фонду у 2018 році

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, упродовж 2018 року за оперативними даними Фонд соціального страхування України профінансував здійснення виплат матеріального забезпечення, враховуючи допомогу по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах, для більш ніж 2,5 млн застрахованих осіб на суму біля 12 млрд грн. Страхові виплати щомісяця фінансувались для понад 208 тис. потерпілих на виробництві та членів їх сімей, загальні видатки склали близько 7,8 млрд грн.

Нагадаємо, підставою для нарахування Фондом матеріального забезпечення є подана роботодавцем заява-розрахунок. З 01.10.2018 страхувальникам надано можливість надсилати заяви-розрахунки в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису з метою оптимізації та пришвидшення фінансування.

Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками), допомогу по вагітності та пологах виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом. Підставою для призначення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Також Фондом здійснюється фінансування допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім’ї, що перебував на її утриманні.

Страхові виплати у зв’язку із травмою на виробництві або професійним захворюванням призначаються з дня встановлення інвалідності та виплачуються Фондом щомісячно. Крім того, Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку та забезпечення медико-соціальними послугами, враховуючи всі витрати на лікування. З дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності настає право потерпілого на отримання одноразової допомоги.

У 2018 році на Київщині допомогу по вагітності та пологах отримали понад 6,5 тис. працюючих жінок

Як відзначив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць, протягом 2018 року допомогу по вагітності та пологах отримали 6521 застрахована особа. Загальна сума витрат склала понад 161 млн. гривень. При цьому, у грудні допомогу по вагітності та пологах отримали 636 застрахованих осіб на суму майже 14 млн. гривень.

За словами керівника обласного управління, допомога по вагітності та пологах надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України за весь період непрацездатності по причині вагітності та пологів у розмірі 100% середньої заробітної плати і не залежить від страхового стажу. Підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Загалом фінансування допомоги здійснюється за 126 календарних днів (180 днів — для осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи І-ІІІ категорії) і перераховується на окремий поточний рахунок роботодавця не пізніше десяти робочих днів з дня отримання заяви-розрахунку.

Георгій Галиць додав, що роботодавець здійснює виплату допомоги застрахованій особі в найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

Охоплення реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду зросло на 24% у 2018 році

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, відновне лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за підсумками 2018 року було профінансовано Фондом соціального страхування України в обсязі 100% вартості для понад 33 тис. застрахованих осіб. Це на 24% більше, ніж у 2017 році. Забезпечення безоплатною реабілітацією гарантується Фондом для всіх працевлаштованих за наявності медичної потреби.

З 01 січня 2018 року механізм забезпечення реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду соціального страхування України було реформовано та переведено на адресність. Зокрема, застрахованим особам надано можливість самостійно обирати санаторно-курортний заклад для проходження відновного лікування, путівки було замінено на тристоронні договори, а право направляти пацієнтів для проходження реабілітації отримали всі заклади охорони здоров’я України, що мають стаціонар тощо.

Реформа дозволила охопити послугою усіх працевлаштованих осіб, що мали до неї медичні покази, та забезпечити оперативність направлення на лікування.

Для збільшення контролю за ефективністю реабілітації у грудні 2018 року правлінням Фонду внесено зміни до механізму забезпечення працюючих відновним лікуванням. Так, програму реабілітації було розширено оцінкою ефективності лікування, яка надається за клініко-лабораторними, функціональними і гемодинамічними показниками. Передбачено фіксацію клініко-функціонального стану і загального результату відновного лікування.

Крім того, у програмі лікування зазначається попередньо погоджений перелік послуг, який залежить від профілю медичної реабілітації. За підсумками лікування програму підписують представники санаторно-курортного закладу та застрахована особа, що дозволяє контролювати обсяг отриманих послуг.

Підставою для направлення на відновне лікування до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу є висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я. Фонд фінансує медичну реабілітацію за профілями:

– нейрореабілітація (підгострий період інсультів, черепно-мозкових травм);

– м’язово-скелетна реабілітація (підгострий період після операцій ортопедичних та травматологічних, ревматологічні захворювання);

– кардіо-пульмонарна реабілітація (підгострий період інфаркта міокарда, після операцій на серці; підгострий період захворювань легень, після операцій на легенях; цукровий діабет);

– медико-психологічна реабілітація учасників АТО;

– реабілітація після оперативних втручань на органах зору;

– реабілітація при порушенні перебігу вагітності (ускладнена вагітність);

– інша (соматична) реабілітація: підгострий період після оперативних втручань на органах травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах.

На Київщині проходить навчання для начальників та працівників відділень

З метою забезпечення належного рівня підготовки начальників та працівників відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області з основних напрямів роботи протягом січня в обласному управлінні проходитиме організаційно-методичне навчання з питань соціального страхування.

Відповідний наказ підписав начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць. Цим наказом затверджено програму та план-графік навчання.

Так, сьогодні, 14 січня, розпочався перший етап навчання. Загалом у заході взяли участь понад 60 осіб, які отримали відповіді на всі поставлені питання.

Перед присутніми виступили керівник обласного управління Георгій Галиць, заступник начальника управління – начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Ірина Крещенська, начальник відділу медичних та соціальних послуг Віталій Нємцев та спеціалісти відділів фінансового контролю та аудиту і страхових виплат та матеріального забезпечення управління. «Навчання персоналу – це розвиток професійних знань, умінь і навичок працівників з урахуванням цілей організації, - відзначив Георгій Галиць. - Оскільки важливими характеристиками культури установи є рівень освіти персоналу, його професіоналізм та уміння працювати, то навчання працівників набуває стратегічного значення».

Учасників навчання поінформовано про основні питання реалізації державної політики у сферах соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг та питання здійснення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам.

У ході навчання працівники відділень отримають також знання з питань профілактики нещасних випадків, здійснення контролю за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду, аналізу прогнозування надходження коштів від сплати єдиного внеску.

Отримані знання будуть використані в роботі з потерпілими та страхувальниками.


детальніше...

Надходження до бюджетів ОТГ Київщини у 2018 році склали понад 429 млн. грн.

Опубліковано: 15-1-2019

Об’єднані територіальні громади Київської області демонструють перші позитивні результати. Так, у 2018 році надходження до бюджетів об’єднаних територіальних громад Київської області склали 429 млн. 121 тис. 700 грн. У порівнянні з 2017 роком відсоток надходження коштів до бюджетів ОТГ збільшився в середньому на 24%.

Найкращі показники у Студениківській ОТГ, де надходження до бюджету збільшилися на 60%. На понад 30% зросли бюджети Медвинської, Дівичківської та Фурсівської об’єднаних територіальних громад. Понад 20% - Калитянської, Пісківської та Великодимерської ОТГ. Надходження коштів до бюджету Узинської ОТГ збільшилися на 12,7%, а Тетіївської ОТГ – на 18,1%.

«У цьому році реформі децентралізації на Київщині буде приділено максимум уваги. Вже маємо доопрацьований перспективний план формування територій громад і в найкоротші терміни будемо його реалізувати. Спільними зусиллями маємо зробити усе, аби громади об’єднувалися. Аби вони ставали заможними і кожна бюджетна гривня працювала на громаду», - наголосив Олександр Терещук.


детальніше...

Україну як нового повноправного члена IRENA та її шлях розвитку відновлюваної енергетики презентовано на 9-й сесії Асамблеї IREN

Опубліковано: 15-1-2019

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук у складі української делегації взяв участь у відкритті 9-ї сесії Асамблеї Міжнародного агентства з відновлюваних джерел енергії IRENA в Абу-Дабі (Об’єднані Арабські Емірати) 11 січня.

Цьогоріч IRENA об’єднала більше 1200 делегатів із понад 160 країн для перегляду глобального розвитку «чистої» енергетики.

На відкритті сесії відзначено нових членів IRENA, серед яких - Україна, а також Канада, Чад, Коста-Ріка, Парагвай і Туркменістан.

Окреслюючи глобальні тренди у відновлюваній енергетиці, генеральний директор IRENA Аднан Амін відзначив, що швидке зменшення вартості технологій, інновації, сприятливі законодавчі стимули та економічне середовище є рушійною силою енергетичної децентралізації.

Темпи впровадження нових «зелених» проектів прискорюються, а в глобальному квесті за сталий розвиток з’являються нові гравці. Про це чітко свідчить статистика:

  • загальна потужність відновлюваної енергетики збільшилася на 167 ГВт у 2017 р. і сягнула 2179 ГВт у всьому світі;
  • «чиста» енергетика дала додатково 500 тис. нових робочих місць у 2017 р., а загальна їхня кількість вже перевищує 10 млн у світі.

Водночас, Аднан Амін переконаний, що це лише початок революції відновлюваної енергетики і необхідні подальші ефективні законодавчі дії, інновації та інвестиції.

Україна, у свою чергу, докладає усі зусилля для розвитку «чистої» енергетики, збільшивши частку «зеленої» енергії у 1,7 разів – із 3,9 % у 2014 р. до 7% у 2017 році. Нові впроваджені «зелені» проекти залучили в економіку країни близько 1,7 млрд євро інвестицій за останні 4 роки.

«Серед цілої низки законодавчих ініціатив запланована головна реформа – запуск «зелених» аукціонів. Відповідний законопроект від 05.12.2018 № 8449-д  розроблено за ініціативи Комітету ВРУ ПЕК за участю усіх стейкхолдерів, у т.ч. Держенергоефективності. Підтримку Україні щодо переходу на аукціони та консультаційну допомогу також надавали експерти IRENA. На сьогодні законопроект схвалено Парламентом у першому читанні за основу», - повідомив Голова.

 

С. Савчук переконаний, що IRENA і надалі буде надійним партнером для України у впровадженні кращих світових практик та презентації значного інвестиційного потенціалу «зеленої» енергетики на міжнародній арені.

У рамках сесії також розглянули вплив геополітичних змін на розвиток «чистої» енергетики та сфери енергоефективності.

Увагу приділено й амбітним планам ЄС досягти щонайменше 32% «чистої» енергії у 2030 році. Нові цілі ЄС обговорив С.Савчук із Генеральним директором Генерального директорату Європейської Комісії з  питань енергетики Домініком Рісторі.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65
www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA 

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12

 

Держенергоефективності та Міністерство енергетики ОАЕ розглянули нагальні питання співпраці та можливості запуску «зелених» проектів за участю арабських фондів і компаній

У рамках 9-ї сесії Асамблеї IRENA в Абу-Дабі Голова Держенергоефективності Сергій Савчук провів продуктивну зустріч із представниками Міністерства енергетики та промисловості Об’єднаних Арабських Еміратів, з якими обговорив:

  • актуальні питання реалізації Меморандуму про співпрацю з Держенергоефективності, підписаного у серпні 2018 року;
  • стратегії стимулювання розвитку «чистої» енергетики в Україні та ОАЕ;
  • перспективні інвестиційні проекти відновлюваної енергетики та переробки сміття в Україні.

Незважаючи на те, що ОАЕ відома одними із найбільших у світі ресурсами нафти і газу, ця країна враховує світові тенденції щодо сталого енергетичного розвитку та запобігання змінам клімату.

ОАЕ має амбітну ціль у відновлюваній енергетиці – збільшити частку «чистої» енергії  щонайменше до 44 % та зменшити шкідливі викиди вуглецю на 70% до 2050 року.

Вже неподалік міста Дубай встановлюється найбільший у світі сонячний парк із запланованою загальною потужністю 5 ГВт.

Окрім СЕС, ОАЕ розвиває інші проекти відновлюваних джерел енергії, а також генерації енергії із сміття, сталого розвитку міст, екологічного транспорту тощо. У цих напрямах працює і Україна.

«Особливо важливим є партнерство із діючими в ОАЕ потужними інвестиційними компаніями, фондами, фінансовими організаціями. Наприклад, одна з найвідоміших компаній «Masdar» впроваджує «зелені» проекти на 3 ГВт по всьому світу та будує найбільше у світі еко-місто Масдар», - повідомив С.Савчук.

Загалом, сторони дійшли згоди опрацювати можливості участі арабських компаній та фондів у розвитку української відновлюваної енергетики.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65
www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA 

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12


детальніше...

У 2018 р. введено майже у 3 рази більше нових потужностей відновлюваної електроенергетики, ніж у 2017 році

Опубліковано: 11-1-2019

У 2018 р. введено майже у 3 рази більше нових потужностей відновлюваної електроенергетики, ніж у 2017 році

У 2018 р. зафіксовано динамічний розвиток української «зеленої» енергетики. Так, за рік встановлено 813 МВт нових потужностей, що генерують електроенергію з відновлюваних джерел. Це майже у 3 рази більше, ніж обсяг потужностей, введених у 2017 р., а саме - близько 300 МВт.

Зокрема, у 2018 р. введено додатково:

  • 646 МВт сонячних електростанцій;
  • 70 МВт  СЕС приватних домогосподарств (за 9 місяців);
  • 68 МВт вітроелектростанцій;
  • 13 МВт станцій, що генерують електроенергію з біомаси;
  • 12 МВт об’єктів, що виробляють електроенергію з біогазу;
  • 4 МВт малих ГЕС.

У встановлення 813 МВт потужностей об’єктів відновлюваної електроенергетики інвестовано понад 730 млн євро!

Загалом, на сьогодні в країні працює 2240 МВт потужностей, які генерують «чисту» електроенергію, що у 1,5 рази більше, ніж на кінець 2017 року (близько 1500 МВт).

Зазначені результати демонструють стрімкий розквіт відновлюваної енергетики, підкріплений сприятливою для інвесторів та бізнесу законодавчою базою та стимулами, а також загальносвітовою тенденцією до здешевлення «зелених» технологій.

Наразі важливо зберегти позитивну динаміку розвитку «чистої» енергетики, запровадивши нову для країни, але вже популярну у провідних країнах світу систему підтримки – аукціони.

Відповідний законопроект № 8449-д від 05.12.2018 щодо переходу на аукціони (https://bit.ly/2s2md55) схвалено Парламентом у першому читанні за основу
20 грудня цього року.

Ключова ідея цього законопроекту – завдяки механізму аукціонів забезпечити:

  • здешевлення вартості «чистої» електроенергії;
  • прозорий та конкурентний розвиток відновлюваної енергетики;
  • стабільність на ринку фінансування «зелених» проектів.

Управління комунікації та звязків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65

www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12

 

У 2018 р. укладено понад 200 ЕСКО-контрактів, що у 10 разів більше, ніж у 2016 році

2018 рік став проривним для розвитку енергосервісу (ЕСКО) в Україні. Так, тільки за рік укладено 210 ЕСКО-договорів на суму контрактів 218 млн грн, що у 10 разів більше, ніж у 2016 році. Проекти реалізуються у 12 областях України.

За попередніми розрахунками, реалізація зазначених ЕСКО-проектів дозволить отримати у середньому від 20% до 70% економії енергоресурсів.

Окрім цього, незважаючи на період новорічно-різдвяних свят, у перший тиждень 2019 р. вже укладено 9 договорів на суму 14 млн грн у м. Києві.

Такий стрімкий розвиток енергосервісу відбувся завдяки удосконаленій законодавчій базі у 2017 році.

«Зокрема, ЕСКО-закупівлі почали проходити саме у системі електронних публічних закупівель «PROZORRO». Також дали можливість проведення одного тендеру на «пул» об’єктів та збільшили максимальний строк договору від 10 до 15 років», - пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

У 2018 р. запроваджено поглиблене ЕСКО-партнерство, в рамках якого частину енергоефективних заходів виконує замовник енергосервісу, а решту – ЕСКО-інвестор. При цьому економія розподіляється відповідно до глибини енергоефективних рішень запропонованих сторонами.

На сьогодні 5 пілотних міст – Одеса, Ніжин, Славутич, Бородянка і Саврань  -  вже оголосили 9 ЕСКО-тендерів за такою моделлю поглибленого партнерства.

Окрім бюджетних установ, ЕСКО-механізм став затребуваним для об’єктів державної форми власності. Вже укладено перші  в Україні 4 енергосервісні договори на модернізацію насосних станцій Держводагентства. За попередніми оцінками, реалізація цих проектів дозволить зекономити до 310 тис. грн бюджетних коштів під час дії договорів, а після їх завершення – більше 3 млн грн у рік.

Також оголошено 17 ЕСКО-тендерів щодо об’єктів Міносвіти (КНУ ім. Т.Шевченка, Університету харчових технологій, КПІ ім. Сікорського та Національного авіаційного університету) та 11 тендерів щодо об’єктів Держстату.

На черзі – ще 66 тендерів щодо об’єктів Міносвіти та ДСНС. Продовжується співпраця із МВС, Міноборони, Держрезервом та Держводагентством.

ЕСКО може бути вдалою альтернативою «теплим кредитам». За кошти ЕСКО-інвесторів реалізуються перші 6 ЕСКО-договорів в ОСББ у містах Київ і Херсон.

«Впевнений, що 2019 рік стане додатковим трампліном для широкого впровадження енергосервісу та розкриття ринку цих послуг загальним обсягом понад 8,5 млрд доларів», - повідомив Голова.

За словами С. Савчука, на сьогодні групою депутатів у співпраці з Держенергоефективності та експертами ПРООН розроблено і зареєстровано у Парламенті законопроекти від 10.12.2018 № 9386  та № 9387 щодо удосконалення ЕСКО-законодавства.

Прийняття законопроектів сприятиме:

- укладанню більшої кількості ЕСКО-договорів;

- залученню інвестицій, у т. ч. іноземних,  в  енергосервіс;

- впровадженню комплексних енергоефективних заходів за ЕСКО-контрактами.

Довідково:

Суть енергосервісу полягає в тому, що енергоефективні заходи в будівлях бюджетних установ (шкіл, дитячих садочків, лікарень, університетів тощо) впроваджуються приватними інвесторами – енергосервісними компаніями (ЕСКО). Бюджетні кошти не витрачаються. Оплата здійснюється виключно за рахунок економії (скорочення витрат на споживання комунальних послуг та енергоносіїв), досягнутої в результаті здійснення енергоефективних заходів.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65

www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12

Більше 100 млн грн вже виділено на місцеві програми здешевлення «теплих кредитів» у 2019 році

Із року в рік місцева влада у тісній співпраці з Держенергоефективності все активніше надає підтримку населенню та ОСББ в утепленні осель.

Так, місцевими органами влади виділено 106 млн грн на реалізацію майже 60 місцевих програм здешевлення «теплих кредитів» у 2019 році. Це вже становить 65% від загального обсягу фінансування програм у 2018 році.

Очікується, що загалом у ц. р. обсяг фінансування усіх місцевих програм перевищить на 10 % показники 2018 року.

«Важливо, що відповідальність місцевої влади щодо допомоги населенню у питаннях енергоефективності значно зросла», - прокоментував результати моніторингу прийняття місцевих програм Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Так, у 2018 р. запроваджено 171 місцеву програму здешевлення «теплих кредитів», що на 10% більше, ніж у 2017 році. При цьому, на їх реалізацію виділено 166 млн грн, що на 30% перевищує показник 2017 року.

Завдяки місцевим програмам у 2018 р. близько 40 тис. родин отримали, окрім державного, додаткове відшкодування за «теплими кредитами» на загальну суму близько 135 млн гривень. Для порівняння у 2017 р. обсяг компенсації з місцевих бюджетів склав 72 млн гривень.

Як зауважив С. Савчук, підтримка Уряду та місцевої влади дозволяє населенню та ОСББ одержати подвійну та навіть потрійну компенсацію за «теплими кредитами» (з державного, обласного, районного та інших бюджетів). Це, у свою чергу, допомагає суттєво заощадити та набагато швидше завершити виплати по кредитах.

 

 

Серед цікавих прикладів – утеплення ОСББ «Прометей Н» у Білій Церкві. Узявши «теплий кредит» на суму 1,4 млн грн., ОСББ одержало з державного бюджету 814 тис. грн відшкодування, а з місцевого – 435 тис. гривень.

У результаті утеплення витрати мешканців ОСББ на опалення скоротилися на 45 %: із 33 грн/м2 до 18 грн/м2.

Окрім цього, звертаємо увагу, що питання співфінансування «теплих кредитів» з місцевих бюджетів було розглянуто 5 грудня 2018 р. на III Форумі місцевого самоврядування, за підсумками якого Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом надано доручення місцевій владі запроваджувати відповідні програми та виділяти фінансування на їх реалізацію.

«Тому закликаю мерів міст, голів обласних і районних держадміністрацій, а також очільників ОТГ приймати програми співфінансування «теплих кредитів» на користь громадам!», - наголосив С.Савчук.

Управління комунікації та звязків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65

www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12

 

Біогазові потужності в Україні зросли на третину в 2018 році, - Сергій Савчук

Виробництво електроенергії з біогазу починає динамічно розвиватися в Україні. Так, за рік біогазові потужності зросли на третину: із 34 МВт (21 установка) на кінець 2017 р. до 46 МВт (33 установки) на кінець 2018 року.

 

Особливо перспективним є виробництво біогазу із сміття. В Україні утворюється близько 10 млн тонн відходів щорічно та налічується майже 5,5 тисяч сміттєзвалищ.

Із одного полігону, де зібрано понад 1 млн тонн сміття, можна видобути біля 3 млн м3 у рік звалищного газу, який містить близько 50 % чистого біометану.

Сьогодні на сміттєзвалищах вже працюють 20 біогазових установок загальною потужністю 18 МВт. Найбільше таких установок розміщено у Київській області, а саме – 3 об’єкти потужністю 4,1 МВт.

Один із успішних проектів - біогазовий комплекс потужністю 659 кВт на сміттєзвалищі у Хмельницькому. У проект інвестовано 34 млн гривень. Комплекс може виробляти близько 5 млн кВт*год електроенергії в рік за «зеленим» тарифом 12,4 євроценти/кВт*год. Для порівняння цього обсягу електроенергії достатньо для вуличного освітлення міста.

Завдяки цій біогазовій установці місто Хмельницький отримало:

- збільшення генерації «чистої» електроенергії;

- скорочення викидів СO2 в атмосферу;

- мінімізацію пожеж на сміттєзвалищі та зменшення його об'єму;

- нові робочі місця;

- надходження податків до місцевого бюджету;

«Переконаний, що такі проекти потрібно поширювати у всіх регіонах країни. Тому Держенергоефективності спільно з НТЦ «Біомаса» та органами місцевого самоврядування проводить аналіз потенціалу видобутку біогазу на сміттєзвалищах. Наразі виявлено можливості для встановлення біогазових установок потужністю 14 МВт на суму близько 20 млн євро», - повідомив Сергій Савчук.

Наприклад, на Дніпровському міському полігоні потенційно можна встановити біогазовий комплекс потужністю 3,7 МВт для виробництва електроенергії. Прогнозований обсяг інвестицій – 3 млн євро із терміном окупності від 3 до 6 років.

«Тож закликаю місцеву владу вивчати перспективи використання біогазу на сміттєзвалищах, а для залучення інвесторів та партнерів - публікувати потенційні проекти на Інтерактивній карті "UA MAP"(www.uamap.org.ua)!», - прокоментував С.Савчук.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65

www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12


детальніше...

Заборону на продаж автомобілів, розмитнених за зниженими ставками акцизного податку, скасовано

Опубліковано: 10-1-2019

Про це повідомив начальник Головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій. Тепер автовласникам, щоб продати свій автомобіль, розмитнений за пільговими ставками, не потрібно чекати 365 днів.

«…Відмітка про заборону відчуження у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу не завадить вам продати авто. Щоб видалити відповідну відмітку, додатково проводити перереєстрацію авто не потрібно. Під час процедури перереєстрації співробітники сервісних центрів не будуть рахуватися з цією відміткою», — написав Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook.

Нагадаємо, Закон  України від 31 травня 2016 № № 1389-VIII   «Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів» запровадив пільгові ставки акцизного збору для автомобілів, що були вперше ввезені на митну територію України. Цим Законом власникам "легковиків" заборонялося відчужувати їх упродовж року. У графу "особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію адміністратор сервісного центру МВС ставив відповідну позначку. Тепер, у зв’язку з набранням 25 листопада 2018 року чинності Закону України від 08.11.2018 № 2611-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів», наявність такої відмітки не завадить власникам продати своє авто - не чекаючи, коли мине 365 днів.

           З 25 листопада минулого року по 8 січня 2019 в Україні за новими правилами розмитнено майже 17 тисяч авто з іноземною реєстрацією. Про це повідомляє Державна фіскальна служба. Як наголошується, вказані авто були ввезені в нашу країну з 1 січня 2015 року та перебували у митних режимах «Тимчасове ввезення» або «Транзит». Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тисяч знаходились в Україні з порушенням вимог Митного кодексу. За даними фіскалів, найактивніше громадяни оформляли транспортні засоби у Києві, на Волині, на Буковині і Закарпатті.

         Станом на 9 січня 2019 року фахівцями територіальних сервісних центрів МВС в Київській області зареєстровано 1 445 автомобілів, ввезених з-за кордону. З них «українську прописку» отримало 255 автомобілів з екостандартом «Євро-5» (виготовлених в країнах Євросоюзу після 2008/2009 років) і 1 190 автомобілів – з нижчими екологічними нормами двигунів. Щодня дев’ять ТСЦ Київської області реєстрували в середньому 60 «євроблях».

До 22 лютого 2019 року (90 календарних днів з дня набрання чинності вищезгаданого закону) встановлені ставки податку для транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5.

Цей коефіцієнт застосовується для легкових транспортних засобів, що були в користуванні та ввозяться на митну територію України фізичною особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу.

Докладну інформацію про реєстрацію і перереєстрацію автомобілів та про інші послуги, що їх надають сервісні центри МВС,  ви отримаєте за номерами телефонів: (044) 290-37-90, (068) 940-80-40. Також заходьте на наш офіційний сайт http://kyivobl.hsc.gov.ua та сторінку Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у Facebook.


детальніше...