Новини Київщини

Михайло Бно-Айріян: «Необхідно максимально мобілізувати всі ресурси для забезпечення якісних прозорих виборів у неділю»

Опубліковано: 19-7-2019

Під керівництвом голови Київської обласної державної адміністрації Михайла Бно-Айріяна відбулася нарада із силовим блоком області – поліцією Нєбитовим Андрієм Анатолійовичем, прокуратурою Максим Киричук, СБУ Дем’яненко Дмитром Сергійовичем та заступником голови ЦВК Конопольським Олегом Миколайовичем.

У ході роботи присутні обговорили питання щодо забезпечення під час виборчого процесу дотримання громадського порядку, безпеки виборців і членів виборчих комісій, охорони виборчих бюлетенів, іншої виборчої документації та приміщень, що надаються виборчим комісіям; проведення відповідних дій, спрямованих на упередження провокаційних та дестабілізуючих ситуацій в регіоні, оперативне реагування на їх виникнення та здійснення заходів до їх усунення.

«На округах стан контрольований. Тримаємо руку на пульсі. Наразі необхідно максимально мобілізувати всі ресурси для забезпечення якісних прозорих виборів у неділю»,- наголосив Михайло Бно-Айріян.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 18-7-2019

У липні поточного року співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області припинено незаконну діяльність 3-ох автозаправочних комплексів.

В рамках проведення операції «Акциз - 2019» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України встановлено, що на території трьох населених пунктів області працюють нелегальні автозаправочні комплекси, через які здійснюється незаконна реалізація паливо-мастильних матеріалів.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених на території Київської області, з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 17 тис. літрів дизельного пального, 3,8 тис. літрів бензину марки
«А-95», 5 тис. літрів скрапленого газу та 3 автозаправочні комплекси.

Всього вилучено ТМЦ на суму понад 1,4 млн. грн., у т.ч. підакцизних товарів на суму майже 700 тис. грн.

Триває слідство.

ГУ ДФС у Київській області

 


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 18-7-2019

19 липня закінчується термін сплати ФОП єдиного внеску та єдиного податку

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  граничний термін сплати єдиного внеску  за ІІ квартал 2019 року фізичними особами – підприємцями  завершується 19 липня поточного року.

Несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою) на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога.

Мінімальна квартальна сума ЄВ, яку сплачують ФОП за себе становить  2754,18грн. (918,06грн. х 3).        

Нагадуємо, що з 02 травня2019 року змінилися рахунки для сплати єдиного внеску. Інформація щодо  рахунків для сплати ЄСВ розміщена на сайті ДФС України у рубриці Довідники.

Платники Київщини реквізити рахунків для сплати ЄВ можуть отримати у ЦОПах територіальних управлінь ГУ ДФС області та на суб-сайті ГУ ДФС за посиланням:http://kyivobl.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Крім того, 19 липня закінчується термін сплати єдиного податку за липень ФОПами, що перебувають на спрощеній системі оподаткування першої та другої груп.

Реквізити рахунків для сплати єдиного податку не змінились.

ГУ ДФС у Київській області

 

Розрахунок коригування до податкової накладної, складеної без факту здійснення господарської операції

Головне управління ДФС у Київській області інформує, щопунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу Укарїнипередбачена можливість складання розрахунку коригування до податкової накладної у разі допущення помилок при її складанні, у тому числі не пов’язаних зі зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.    

У разі складання податкової накладної без факту здійснення господарської операції та її реєстрації в ЄРПН платник податку з метою виправлення помилки може скласти розрахунок коригування до неї.

 У такому розрахунку коригування:

-  у полі «Дата складання» зазначається дата, на яку було виявлено помилку;

-   у заголовній частині розрахунку коригування – дані із заголовної частини податкової накладної з індивідуальним податковим номером покупця на якого помилково (без факту здійснення господарських операцій) було складено податкову накладну;

- у розділі Б – зі знаком «–» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків податкової накладної, що коригується (кількість, обсяг постачання та сума ПДВ).

-у графі 2.1 «код причини» розрахунку коригування зазначається код «103» (повернення товару або авансових платежів).

 Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем товарів/послуг, на якого була складена така податкова накладна.

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція «Урожай»: Сплата земельного податку юридичними особами – платниками єдиного податку четвертої групи

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарського призначення та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, що використовуються такими платниками для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

За інші земельні ділянки, в тому числі за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи сплачують земельний податок на загальних підставах.

Нагадуємо, що згідно з нормами Земельного кодексу України № 2768-III (далі - ЗКУ) землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

До земель сільськогосподарського призначення належать:

а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги);

б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

Частинами 2 – 4 ст. 59 ЗКУ визначено, що громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3га). Власники на своїх земельних ділянках можуть у встановленому порядку створювати рибогосподарські, протиерозійні та інші штучні водойми.    На умовах оренди із земель водного фонду можуть передаватися земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб.

ГУ ДФС у Київській області

 


детальніше...

Президент підпише указ щодо боротьби з рейдерством у сфері реєстрації

Опубліковано: 17-7-2019

Президент України Володимир Зеленський разом із керівництвом Офісу Президента відвідав село Путрівка Київської області аби пересвідчитися у правдивості інформації щодо незаконної діяльності місцевого комунального реєстратора, яка надійшла йому напередодні. Участь у візиті також взяли перший заступником міністра юстиції України Олена Сукманова та голова Київської облдержадміністрації Михайло Бно-Айріян.

Як з’ясувалося, у приміщенні, де за документами перебуває комунальний реєстратор, насправді – будинок культури.

Під час спілкування з мешканцями села та представниками місцевої влади Глава держави запропонував представниці Мін’юсту вже сьогодні законним способом заблокувати для комунальних реєстраторів можливість здійснювати операції – до наведення ладу в цій сфері. «В Україні у середньому 2-3 рази на день незаконно змінюють власника. Ми можемо оновити склад антирейдерської комісії Мін’юсту. Можемо до моменту наведення ладу відключити всіх реєстраторів, які створюють зараз ризики рейдерства. Відключіть», – сказав Президент.

Зі свого боку керівник Офісу Президента Андрій Богдан зазначив, що найближчим часом з’явиться указ Глави держави щодо боротьби з рейдерством у сфері реєстрації.

«Ці реєстратори отримують електронні ключі доступу для рейдерства шляхом використання реєстрів. Тут винна держава, яка дозволила існування такої реєстраційної форми. Оскільки держава не може гарантувати чесність доступу до цих реєстрів, цю схему треба припиняти», – заявив він.

Натомість представниця Мін’юсту підкреслила, що ця проблема не нова й наразі в ручному режимі проводиться відключення недобросовісних реєстраторів.

«У нас сьогодні по країні було зареєстровано 277 комунальних підприємств. Для 169 з них Мін’юст уже скасував акредитації. Коли щось сталося – ми реагуємо на скарги, блокуємо реєстраторів. На сайті Міністерства юстиції є відкритий перелік усіх заблокованих реєстраторів. Майже 70% – це реєстратори комунальних підприємств», – повідомила Олена Сукманова.

Під час зустрічі було обговорено можливий план дій, щоб мінімізувати ризики рейдерства. Зокрема, йшлося про впровадження необхідних технологічних інструментів.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 17-7-2019

Анулювання реєстрації платника ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу чи виділення

Порядок анулювання реєстрації платників ПДВ визначено ст. 184 Податкового кодексу України та регламентовано розд. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 із змінами і доповненнями.

Згідно з п.п. «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, якщо особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених розділом V ПКУ.

Пунктом 5.2 Положення № 1130 вствановлено, що анулювання реєстрації згідно з п.п. «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ може бути ініційоване платником ПДВ – юридичною особою після складання комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією) або ліквідатором ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу у разі реорганізації платника ПДВ відповідно до законодавства шляхом приєднання, злиття, поділу та перетворення (якщо датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної в результаті перетворення, є дата завершення перетворення).

Таким чином, підлягає анулюванню реєстрація платника ПДВ, який реорганізується шляхом приєднання, злиття, поділу та перетворення (у випадку якщо датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної в результаті перетворення, є дата завершення перетворення). Реєстрація платника ПДВ, що реорганізується шляхом виділу, анулюванню не підлягає.

ГУ ДФС у Київській області

 

У разі зміни місця податкової адреси ФОП - платника єдиного податку, необхідно зареєструвати нову книгу обліку доходів

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що облік доходів платники єдиного податк уведуть у книзі обліку доходів.     Порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість,затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579 (далі – Порядки).

Книга обліку доходів (доходів і витрат) ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.     У разі обрання платником податку ведення книги в паперовому вигляді книга прошнурована та пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі.

Книга засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою.
У разі обрання платником податку ведення книги в електронній формі контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію книги із зазначенням реєстраційного номера книги та дати її реєстрації.

Дані книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються платником податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.
У разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов’язаної зі зміною адміністративного району, фізичній особі – підприємцю – платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову книгу у контролюючому органі за новиммісцем обліку. У разі зміни податкової адреси (місця проживання) в межах одного адміністративного району фізична особа – підприємець – платник єдиного податку продовжує здійснювати записи наростаючим підсумком у зареєстрованій книзі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата податку на нерухоме майно

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Базовим податковим (звітним) періодом є календарний рік (п.п. 266.6.1 п. 266.6 ст. 266 ПКУ).

Враховуючи норми чинного законодавства, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з об’єктів нежитлової нерухомості сплачується: юридичними особами - поквартально протягом 2019 року; фізичними особами – у 2019 році за 2018 рік.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за встановленою формою, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Фізичним особам контролюючий орган за місцем  податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком), надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за 2018 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, становлять:

-для квартири/квартир незалежно від їх кількості – 60 кв. м

-для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 120 кв. м

-для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – 180 кв. м. ( п.266.4 статті 266 Податкового кодексу України).

Пільги з податку на нерухомість для фізичних осіб не застосовуються до:

- об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої ПКУ;

- об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості інформацію щодо ставок та наданих пільг юридичним та/або фізичним особам зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата транспортного податку

Головне управління ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається Міністерством  економічного, соціального розвитку і торгівлі станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.
Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного, соціального розвитку і торгівлі на своєму офіційному веб-сайті розміщує перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Перелік містить дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 грн.  за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Фізичним особам податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

ГУ ДФС у Київській області

 

Інформацію щодо платників, у яких є податковий борг можна переглянути на веб-порталі ДФС

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що на  офіційному веб-порталі ДФС в електронному сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» зазначається інформація про наявність загального боргу платника податків.

Інформацію щодо наявності податкового боргу у платника податків можна перевірити, ввівши його код ЄДРПОУ або точну назвув одне з полів  і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на веб-порталі щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає платнику податків шляхом використання електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

Разом з цим,  на офіційному веб-порталі ДФС щомісячно оприлюднюється інформація про платників податків, які мають податковий борг. З цією інформацією можна ознайомитись за посиланням: Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

ГУ ДФС у Київській області

 

Правильно заповнюйте платіжні документи на сплату ЄСВ

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє що  заповнення платіжних документів на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) визначено Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666.
При сплаті єдиного внеску поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

у полі № 1 – зазначається службовий код («*»);

у полі № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати («101» – Сплата суми єдиного внеску);

у полі № 3 – друкується розділовий знак «;» та код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;

у полі № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу;

у полі № 5 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;

у полі № 6 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;

у полі № 7 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється.   

Відповідно до п. 15 додатка 7 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ  від 21.01.2004 №22 із змінами та доповненнями, при заповненні реквізита «Отримувач»:
- зазначається повне або скорочене найменування отримувача, яке міститься в Єдиному державному реєстрі або в Єдиному банку даних юридичних осіб,або в реєстраційному документі;

-  зазначається прізвище, ім’я, по батькові отримувача, що відповідає прізвищу, імені, по батькові отримувача, яке містить паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів);

-  під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.  Зазначений порядок розповсюджується і на платників ЄВ.
При цьому, відповідно до част.6  ст. 9 Закону № 2464 для зарахування ЄВ в органах  казначейської служби відкриваються в установленому порядку небюджетні рахунки відповідному органу доходів і зборів.
Єдиний внесок не належить до доходів бюджету, тому код бюджетної класифікації не вказується, а у полі «Отримувач» платіжного доручення зазначаються найменування органу ДФС та його код ЄДРПОУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Податок за земельну ділянку, надану у власність ФО – засновнику фермерського господарства для ведення фермерського господарства сплачує така фізична особа

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що  платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні - ст.ст. 269, 270 ПКУ.
Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Права власності/користування земельними ділянками повинні бути оформлені та зареєстровані відповідно до законодавства.

Відповідно до ст.125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Оскільки платником земельної ділянки є власник земельної ділянки, то фізична особа - засновник фермерського господарства, що отримала правовстановлюючий документ на земельну ділянку, в якому визначено цільове призначення земельної ділянки – для ведення фермерського господарства, сплачує земельний податок за вказану земельну ділянку.

Нагадуємо, що нарахування сум земельного податку фізичним особам здійснюється контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення суми податку - п. 286.5 ст. 286 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Заповнення уточненого Податкового розрахунку форми № 1ДФ

Головне управління ДФС у Київській області інформує платників, що порядок заповнення податковими агентами  уточненого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку  за  формою № 1ДФ є таким же, як  і порядок заповнення звітного нового  Податкового розрахунку ф. №1ДФ (затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4).
Звітний новий та уточнюючий податкові розрахунки подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.
Коригування показників розд. I:

-для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати «1» - на виключення рядка;

-для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати «0» - на введення рядка;

Тобто, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на виключення, а в другому – «0» - рядок на введення.

Коригування показників розд. II:

підрозділ «Оподаткування процентів»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування процентів - виключення**» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування процентів» відобразити правильну інформацію;

підрозділ «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею - виключення***» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею» відобразити правильну інформацію;

підрозділ «Військовий збір»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Військовий збір - виключення****» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Військовий збір» відобразити правильну інформацію.

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги громадян! Київська митниця ДФС надає роз’яснення щодо процедури визначення країни походження транспортних засобів

В доповнення до інформації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (лист від 01.11.2016 №4315-07/34849-03) щодо підтвердження країни походження товарів, які входять до переліку заборонених до ввезення на митну територію України (ПКМУ від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» зі змінами та доповненнями), доведеної до митниць листом ДФС від 14.11.2016 №36438/7/99-99-19-03-02-17, повідомляємо про порядок визначення походження транспортних засобів, що ввозяться громадянами у разі відсутності одного з документів про походження, визначених статтею 43 Митного кодексу України (далі – Кодекс).

Згідно з частиною дев’ятою статті 43 Кодексу до додаткових відомостей про країну походження товару належать відомості, що містяться в товарних  накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.

У зв’язку з цим ідентифікаційний номер транспортного засобу (далі – VIN-код), який являє собою структуроване поєднання літеро-цифрових позначень, що надається виробником транспортному засобу з метою його ідентифікації та містить інформацію про географічну зону та країну виробництва (заводу-виробника), належить до додаткових відомостей про країну походження товару.

З урахуванням наведеного, для підтвердження того, що транспортні засоби не заборонені до ввезення в Україну, громадяни декларують країну походження транспортних засобів (крім тих, на які запроваджено особливі види мита) на підставі відомостей, що містяться в VIN-коді, інформація про який зазначається у технічному паспорті на транспортний засіб або в інших документах та декларується у графі  митної декларації.

У графі 44  митної декларації документ про походження транспортних засобів, складений компетентною особою/організацією відповідно до його VIN-коду, зазначається за кодом «7017».

Звертаємо увагу, якщо у органу доходів і зборів є підстави для підозри в тому, що товар походить з країни, товари якої заборонені до переміщення через митний кордон України згідно із законодавством України, то документ, що підтверджує країну походження товару, має подаватися обов’язково (частина друга статті 44 Кодексу).

ГУ ДФС у Київській області

 

Ліцензії при імпорті та експорті алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» імпорт,  експорт алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності без ліцензій. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання усіх форм власності за умови наявності у них ліцензії.

Імпорт або експорт пального здійснюється суб’єктом господарювання за наявності у нього  ліцензії на право виробництва або зберігання, або оптової чи роздрібної торгівлі пальним.

ГУ ДФС у Київській області

 

Повідомлення за ф. № 20-ОПП про об’єкти оподаткування по відокремлених підрозділах

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відокремлені підрозділи юридичних осіб: філії, представництва, які згідно з п. 15.1 ст. 15 ПКУ є платниками податків, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах та повідомляти про всі об’єкти оподаткування, що знаходяться у них на  балансі, шляхом подання до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП.

Юридична особа подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП та інформує про всі об’єкти оподаткування крім тих, відомості щодо яких надані до відповідних контролюючих органів відокремленими підрозділами такої юридичної особи.

У разі закриття відокремленого підрозділу, відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про закриття об’єктів оподаткування, а юридична особа – повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування, що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу. Так само подаються повідомлення і у разі передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого підрозділу чи юридичної особи, або якщо внаслідок організаційних чи інших змін об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу.

Інформація з повідомлення за ф. № 20-ОПП вносяться до Єдиного банку даних юридичних осіб:

- не пізніше наступного робочого дня після їх надходження до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронній формі (про результати опрацювання документу платнику направляється в електронному вигляді квитанція 2);

-  не пізніше 15 днів (30 днів для великих за обсягом) від дня їх надходження до контролюючого органу на паперових носіях.

Інформацію про об’єкти оподаткування платники податків можуть переглянути у приватній частині Електронного кабінету.

ГУ ДФС у Київській області

 

Утриманий ПДФО до бюджету не сплачений - права на податкову знижку немає

 Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу.

Статтею 78 Бюджетного кодексу України та Порядком інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені визначено, що поверненню з бюджету підлягають надміру або помилково сплачені суми грошових зобов’язань.

Податковим кодексом України (п.43.6 ст.43)встановлено, що повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.

Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.

Таким чином, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку.

ГУ ДФС у Київській області

 

Порядок надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019  №565 затверджено Порядок надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Постанова №565 набирає чинності з 01 січня 2020 року.
Порядком визначено механізм надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через запровадження доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Прийняте рішення сприятиме розвитку такої форми господарювання, як сімейні фермерські господарства.
З повним текстом Постанови №565 можна ознайомитись на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади «Урядовий портал» за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/…/pro-zatverdzhennya-poryadku-nadann…

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

Завдяки Асоціації міст України 12 громад Київської області отримали понад 103 млн грн. державної субвенції

Опубліковано: 16-7-2019

10 липня Уряд схвалив рішення про спрямування 1,4 млрд грн на підтримку малих міст та селищ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Позицію Асоціації міст України під час засідання Кабінету Міністрів України представляв Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан.

Того ж дня завдяки налагодженій співпраці АМУ та парламентського Комітету з питань бюджету це рішення було оперативно погоджено. 

 

ІЗ загальної суми державної субвенції 12 міст та селищ Київської області отримають понад 103 млн грн. Кошти отримають міста Богуслав, Згурівка, Кагарлик, Макарів, Сквира, Тараща, Яготин та селища Володарка, Іванків, Красятичі, Рокитне, Ставище.  Найбільше коштів отримають Яготин –   майже 16 млн грн.

 

Підтримка малих міст та селищ належить до пріоритетів діяльності Асоціації міст України. Так, готуючись до XV Українського муніципального форуму, АМУ провела опитування громад-членів і направила Уряду пропозиції щодо вирішення проблем місцевого самоврядування, зокрема, і малих міст та селищ. Прем’єр-міністр України В. Гройсман, у відповідь на неодноразові запити АМУ, у виступі на Дні Діалогу з владою 18 червня під час XV Українського муніципального форуму та на нараді з головами малих міст 24 червня висловлював позицію про необхідність підтримки малих міст та селищ.

Асоціація міст України вітає рішення Уряду про виділення 1,4 млрд грн на підтримку малих міст та селищ і висловлює подяку Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману!


детальніше...

27 липня 2019 року відбудеться Всеукраїнський фестиваль-показ етнічного та стилізованого одягу «Аристократична Україна»

Опубліковано: 15-7-2019

З метою відродження національних традицій України, укріплення патріотизму та розвитку культурної дипломатії між етносами й національними меншинами, які вважають своєю батьківщиною Україну, та представниками народів, що проживають на території України, 27 липня 2019 року з 12:00 на території історико-культурного комплексу «Замок-музей Радомисль» відбудеться Всеукраїнський фестиваль-показ етнічного та стилізованого одягу «Аристократична Україна».

Етнофешншоу пройде вже вчетверте і сприятиме пізнанню етнографічної та культурної спадщини і досягнень регіонів України, популяризації етнічного одягу у молодіжному середовищі. Під час фестивалю відбуватиметься також і ярмарок-продаж робіт українських дизайнерів та народних майстринь.

Участь у фестивалі та представлення власних виробів на ярмарку - безкоштовна.

Контактна особа від оргкомітету фестивалю: Світлана Пономар, конт. тел. 068 86 70 250,  e-mail: events.radozamok@gmail.com.


детальніше...

Михайло Бно-Айріян: «Невідкладно починаємо роботу над виправленням проблемної ситуації у Бориспільській багатопрофільній лікарні

Опубліковано: 12-7-2019

На виконання доручення Президента України Володимира Зеленського голова Київської ОДА Михайло Бно-Айріян провів робочу нараду щодо функціонування КНП Бориспільської районної ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування».

Участь у нараді взяли заступники голови облдержадміністрації, керівництво Київської облради, керівники профільних структурних підрозділів КОДА, керівництво району та міста Бориспіль, а також головний лікар Бориспільської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування.

У ході роботи присутні обговорили проблемні питання медичного закладу та напрацювали подальший план їх вирішення.

Розглянуто пропозицію внести на розгляд чергової сесії Бориспільської районної ради питання про зміни до статуту КНП «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» і включити до числа засновників Бориспільську міську раду у встановленому законодавством порядку з метою ефективного використання місцевих бюджетів для  надання якісних медичних послуг населенню.

Голова Київської облдержадміністрації Михайло Бно-Айріян надав доручення заступнику Аллі Арешкович протягом 10 днів підготувати медичне завдання на реконструкцію КНП «Бориспільської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування» з урахуванням вимог, передбачених до лікарні інтенсивного лікування ІІ рівня.

«Ми невідкладно починаємо роботу над виправленням проблемної ситуації у Бориспільській багатопрофільній лікарні. Наразі головне – контроль, ефективність та швидкість у вирішенні нагальних питань», – наголосив Михайло Бно-Айріян.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 11-7-2019

Відповідальність за неподання повідомлення за формою 20-ОПП

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 117.1 ст. 117 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170грн., на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 грн.

У разі не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звірка даних щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості проводиться у контролюючому органі за місцем реєстрації

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; - розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; - права на користування пільгою із сплати податку;

 - розміру ставки податку;

 -нарахованої суми податку – (п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ).

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ГУ ДФС у Київській області

 

Документи, що перевіряються в ході перевірки з питань дотримання оформлення трудових відносин

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що згідно з підпунктом 75.1.3 п.75.1 ст.75 ПКУ перевірка, яка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника,вважається фактичною  перевіркою.

Після початку перевірки у платника податків виникає  обов’язок надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки – це встановлено п.85.2 ст.85 ПКУ.

Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) - п. 80.6 ст. 80 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...