Новини Київщини

Ще 100 ОСББ залучили більше 30 млн грн «теплих кредитів» на енергоефективні заходи за тиждень

Опубліковано: 13-9-2019

Ще 100 ОСББ залучили більше 30 млн грн «теплих кредитів» за тиждень на енергоефективні заходи у багатоповерхівках.Це майже у 1,5 рази більше, ніж за позаминулий тиждень, коли ОСББ оформили 19 млн грн кредитів.

Як бачимо, ОСББ швидко підхопили другу в ц.р. хвилю державної підтримки.

Як пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук. така активність вчергове доводить затребуваність програми «теплих кредитів», що дозволяє:

- впроваджувати комплексну термомодернізацію будинку;

- отримувати до 70% відшкодування із держбюджету;

- одержувати додаткову компенсацію річних або частину суми кредиту із місцевих бюджетів;

- заощаджувати 50% і більше на комунальних рахунках;

- підвищити вартість утеплених квартир в середньому на 30%.

При цьому, брати участь у програмі - легко і швидко: мінімізовано бюрократію, відсутні контакти із чиновниками.

Загалом, за даними Держенергоефективності, у 2019 р.більше 1600 ОСББ по всій країні залучили майже 600 млн грн на енергоефективні заходи. Це вже перевищує показники всього 2018 року (1600 ОСББ оформили 460 млн грн кредитів).

Це свідчить ще й про збільшення обсягів фінансування утеплення одного багатоквартирного будинку.

«Тож, шановні голови ОСББ, звертайтеся до Ощадбанку, ПриватБанку та Укргазбанку із проектами з утеплення та готуйтеся до опалювального сезону!», - повідомив С.Савчук.

«Нагадую, що саме комплексна термомодернізація ОСББ  - встановлення ІТП, заміна вікон, утеплення та інші необхідні заходи – дозволяє зменшити платіжки на 50%  і більше», - зауважив Голова.

При цьому наявність місцевих програм здешевлення «теплих кредитів» дає можливість провести максимально глибоку термомодернізацію при збільшенні компенсації за рахунок місцевих бюджетів.

Довідково:

Усі охочі – населення та ОСББ – можуть отримати консультації щодо участі у державній програмі «теплих кредитів» у спеціалістів Call-центру при Держенергоефективності за контактами:

- тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57

- e-mail: energoefect@saee.gov.ua.

Додаткові компенсації за «теплими кредитами» можна одержати від місцевої влади. Про наявність такої можливості дізнавайтеся на Інтерактивній карті місцевих програми співфінансування «теплих кредитів» на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 10-9-2019

Добровільна реєстрація платником податку на додану вартість

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у разі добровільної реєстрації особи як платника ПДВ або особи, яка відповідає вимогам, визначеним п.п. 6 п. 180.1 ст. 180 Податкового Кодексу, реєстраційна заява подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і складання податкових накладних - п. 183.3 ст.183 ПКУ.

При переході осіб із спрощеної системи оподаткування, яка не передбачала сплату податку на додану вартість, на сплату інших податків і зборів, встановлених ПКУ, за умови, що такі особи відповідають вимогам, визначеним п. 182.1 ст. 182 ПКУ, реєстраційна заява також подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і складання податкових накладних.

Згідно з п. 183.5. ст. 183 ПКУ особи, зазначені у п. 183.3 ст. 183 ПКУ, можуть навести у заяві бажаний (запланований) день реєстрації як платника податку, що відповідає даті початку податкового періоду (календарний місяць), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на складання податкових накладних.

При зміні ставки єдиного податку відповідно до підпункту "б" п.п.293.8.4 п.293.8 ст. 293 ПКУ, реєстраційна заява подається не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися ставка єдиного податку, що передбачає сплату податку на додану вартість. Реєстрація таких осіб діє з першого числа календарного кварталу, в якому буде застосовуватися ставка єдиного податку, що передбачає сплату податку на додану вартість.

У разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.

ГУ ДФС у Київській області

 

Перевірте стан розрахунків з бюджетом

Головне управління ДПС у Київській області з метою  недопущення виникнення податкового боргу запрошує платників податків перевірити стан розрахунків з бюджетом.

Зробити це можна через «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/, або звернувшись до ЦОП за місцем реєстрації (податкової адреси) платника податків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Податок на житлову нерухомість: хто сплачує більше?

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є  фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюють органи податкової служби за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування (загальної площі об’єкта житлової нерухомості, або його часток), зменшеної на пільгову площу, розмір якої визначений п.п.266.4.1 п.266.4 ст.266 Податкового Кодексу:

а)  для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Вищезазначені пільги, передбачені для фізичних осіб, не застосовуються до:

- об'єкта/об'єктів, площа яких перевищує п'ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої п.п.266.4.1 п.266.4 ст.266 ПКУ;

- об'єкта/об'єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності)  - п.п.266.4.3 п.266.4 ст.266 ПКУ.

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  п.п. ґ) 266.7.1 п.266.7 ст.267 ПКУ встановлено,  що  за наявності у власності платника податку об'єкта (об'єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована за загальними правилами (згідно з п.п. "а" - "г" 266.7.1 п.266.7 ст.267 ПКУ) збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об'єкт житлової нерухомості (його частку).

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

АНОНС: 6 вересня відбудеться регіональний семінар «Підвищення енергоефективності територіальних громад Київщини»

Опубліковано: 4-9-2019

Шановні представники ЗМІ!

6 вересня 2019 року о 10:00 у Київській обласній державній адміністрації відбудеться регіональний семінар «Підвищення енергоефективності територіальних громад Київщини» з представниками Держенегроефективності за участі голови ОДА Михайла Бно-Айріяна.

Під час семінару буде розглянуто основні напрямки та інструменти фінансування проектів з бюджетів усіх рівнів.

Початок заходу: 10:00 (початок реєстрації об 09:30)

Адреса: м. Київ пл. Лесі Українки, 1, мала сесійна зала, 2-й поверх

Запрошуємо представників преси до участі в заході.

АКРЕДИТАЦІЯ для представників ЗМІ ОБОВ’ЯЗКОВА!

Проводиться до 16:00 05 вересня за телефонами: (044) 286 80 23, (068) 454 47 86.


детальніше...

Прес-реліз Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Опубліковано: 4-9-2019

На Київщині майже 4,5 тис. потерпілих (членів їх сімей), яким обласне управління проводить страхові виплати

 

Кількість потерпілих (членів їх сімей), яким управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області щомісячно проводить страхові виплати станом на 1 серпня цього року становить 4453 особи, з них: інвалідів I групи – 97 осіб, II групи – 465 осіб, III групи – 1929 осіб, а також 1671 потерпілий, який має відсоток втрати працездатності без групи інвалідності та 291 особа, яка має право на щомісячні страхові виплати в разі втрати годувальника.

З початку року потерпілим (членам їх сімей) виплачено 90,37 млн. грн., що на 8,31 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

В структурі страхових виплат, проведених за сім місяців 2019 року, основна частина припадає на: щомісячні страхові виплати – 85,59 млн. грн. та одноразову допомогу – 3,05 млн. грн. Сума витрат на щомісячні страхові виплати потерпілим склала 79,98 млн. грн. Сума витрат на щомісячні страхові виплати особам, що мають на це право в разі втрати годувальника склала 5,6 млн. грн. Одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності виплачена 29 потерпілим на суму 360,63 тис. грн. Сума одноразової допомоги утриманцям в разі смерті потерпілого склала 352,24 тис. грн. Одноразова допомога в разі смерті потерпілого на сім'ю була виплачена 14 сім'ям і склала 2 337,9 тис. гривень.

Крім того, відшкодовано вартість поховання чотирьох потерпілих на виробництві на загальну суму 14,27 тис. грн.

Допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності виплачена 146 потерпілим на суму 1,72 млн. грн.

 

 

10% смертельних випадків на виробництві трапились з працівниками у стані алкогольного сп’яніння

Упродовж І півріччя 2019 року Фондом соціального страхування України було зареєстровано 2 335 потерпілих від нещасних випадків на виробництві, з них 56 осіб, або 2,4% знаходились у стані алкогольного сп’яніння.  Кількість смертельних випадків загалом сягла 189 осіб, з яких 19, або понад 10% знаходились у стані алкогольного сп’яніння. Про це повідомила пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

 «Працівникам у стані алкогольного, токсичного чи наркотичного сп’яніння заборонено перебувати на виробничих об’єктах. Такі працівники мають бути відсторонені від виконання робіт відповідно до вимог правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства або колективного договору. На жаль, не завжди сп’яніння є помітним, наприклад, під впливом малих доз алкоголю може не бути явних зовнішніх ознак, однак у людини вже зменшується швидкість рухових реакцій, знижується працездатність, прискорюється стомлюваність. Робота в такому стані є частою причиною травм, зокрема, саме серед працівників у стані сп’яніння спостерігається високий рівень смертельного травматизму», – говорить начальник управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції Фонду Сергій Таровик.

Зазначимо, у разі нещасного випадку на виробництві заклад охорони здоров’я повинен провес  ти необхідні дослідження для визначення наявності в організмі потерпілого алкоголю (наркотичних засобів чи токсичних або отруйних речовин) і визначити ступінь його сп’яніння.

Відповідний висновок чи витяг з протоколу (з окремим позначенням у разі відмови потерпілого визначити ступінь сп’яніння), довідку із зазначенням діагнозу та його коду згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб і споріднених проблем охорони здоров’я і висновок про ступінь тяжкості травми згідно з Класифікатором розподілу травм за ступенем тяжкості, затвердженим МОЗ, заклад охорони здоров’я безоплатно надає протягом однієї доби з моменту одержання запиту від роботодавця та/або голови комісії з розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння).

Окремо зазначимо, що загальні захворювання або невиробничі травми, що сталися внаслідок алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння або дій, пов’язаних з таким сп’янінням є підставою для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності.

 

Фонд забезпечив медичним і постійним стороннім доглядом та побутовим обслуговуванням 5,7 тис. потерпілих на виробництві

 

За підсумками першого півріччя 2019 року Фонд соціального страхування України здійснив фінансування виплат для 5 731 потерпілого на виробництві для забезпечення їх спеціальним медичним доглядом, постійним стороннім доглядом або побутовим обслуговуванням. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Так, виплати на спеціальний медичний догляд отримали 681 особа  з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва, на постійний сторонній догляд – 2 257 осіб, на побутове обслуговування – 2 793 особи, серед яких, відповідно, 142, 274 та 286 – внутрішньо переміщених осіб.

Сума витрат на необхідний догляд за потерпілим залежить від виду догляду, встановленого МСЕК, і не може бути меншою (на місяць):

  • від розміру встановленої на день виплати мінімальної заробітної плати – на спеціальний медичний догляд;
  • половини розміру мінімальної заробітної плати – на постійний сторонній догляд;
  • чверті розміру мінімальної заробітної плати – на побутове обслуговування.

Також упродовж шести місяців 2019 року Фондом здійснювалось фінансування витрат на додаткове харчування 109 потерпілим внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, у тому числі для 18 внутрішньо переміщених осіб.

Нагадаємо, облік потерпілих, які мають право на забезпечення спеціальним медичним доглядом, постійним стороннім доглядом та побутовим обслуговуванням, ведуть робочі органи виконавчої дирекції Фонду за місцезнаходженням справ про страхові виплати потерпілих. Для взяття на облік потерпілий (законний представник потерпілого) повинен подати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяву про забезпечення необхідними видами догляду.

До заяви додаються копії висновку МСЕК про потребу у забезпеченні необхідними видами догляду та індивідуальної програми реабілітації (у разі відсутності зазначених документів у справі), завірені працівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду на підставі пред’явлених потерпілим оригіналів цих документів.

 

Кількість лікарняних знизилась на 4,3% за підсумками семи місяців

 

За оперативними даними упродовж січня - липня 2019 року Фондом соціального страхування України було прийнято на оплату допомоги по тимчасовій втраті працездатності майже 2,4 млн. лікарняних листків на загальну суму 5,8 млрд. гривень. Загальна кількість листків непрацездатності знизилась на 4,3% порівняно з тим же періодом минулого року, кількість днів тимчасової непрацездатності зменшилась на 4,1%.

Про це на селекторній нараді розповів в. о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергій Нестеров. У заході взяли участь начальник управління організаційної роботи виконавчої дирекції Фонду Василь Ніконенко та керівники управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві.

За словами Сергія Нестерова, динаміка зменшення днів тимчасової непрацездатності, що підлягають оплаті за кошти Фонду, серед іншого, є результатом діяльності робочих органів виконавчої дирекції Фонду з упередження нецільових витрат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням. Крім того, було впроваджено ризикоорієнтовані підходи при плануванні та здійсненні перевірок страхувальників.

С. Нестеров також зупинився на операційних питаннях роботи Фонду, стані надання матеріального забезпечення та фінансових показниках.

Щодо організації фінальних змагань VII Всеукраїнської спартакіади «Сила духу», яку Фонд соціального страхування України проводить серед потерпілих на виробництві, поінформував начальник управління організаційної роботи виконавчої дирекції Фонду Василь Ніконенко. За його словами, цього року у змаганні візьмуть участь близько 300 потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві та профзахворювань з усіх регіонів країни. Захід відбудеться з 18 по 20 вересня в м. Ужгород.

Від управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області взяли участь начальник управління Георгій Галиць, заступник начальника управління – начальник юридичного відділу Петро Рева, заступниця начальника управління – начальниця фінансово-економічного відділу Ірина Крещенська, начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності Віталій Нємцев та заступниця начальника відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Світлана Бурлака.

Після селекторної наради начальник обласного управління провів нараду з начальниками відділень, в яких відбувається необґрунтоване зростання лікарняних. Георгій Галиць окреслив основні завдання, які ставилися на селекторній нараді робочим органам та наголосив на оптимізації видатків на матеріальне забезпечення та економному використанні коштів Фонду.

 

Комісія із соціального страхування на підприємстві

 

Комісія із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності кожної установи – це орган, який має не лише обов’язок, але й повноваження здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності застрахованим особам.

Згідно частини третьої статті 30 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” від 23.09.1999 № 1105-IV (далі – Закон № 1105) рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації, до складу якої входять представники адміністрації підприємства, установи, організації та застрахованих осіб (виборних органів первинної профспілкової організації (профспілкового представника) або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб) або фізичною особою – підприємцем, особою, яка провадить незалежну професійну діяльність.

На даний час чинною є Постанова правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі – Положення № 13).

 Комісія утворюється на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності, і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, допомоги на поховання) застрахованим особам

До складу комісії повинні входити:

- з боку підприємства – представники адміністрації підприємства;

- з боку працівників підприємства – представники працівників в особі профспілкової організації підприємства, а за її відсутності – іншого уповноваженого органу, який представляє інтереси працівників.

Кількість створюваних на підприємствах комісій із соціального страхування, законодавством не обмежена. При цьому діє принцип: одна комісія на один центр нарахування та виплати зарплати. Тобто, якщо підприємство має структурні підрозділи з відокремленою функцією нарахування зарплати, то у кожному такому підрозділі створюється окрема комісія. Якщо нарахування та виплата зарплати здійснюються централізовано, створюється центральна комісія.

З боку  роботодавця члени комісії призначаються наказом або іншим розпорядчим документом.

 З боку представника застрахованих осіб члени комісії обираються. Виборний орган профспілкової організації (або представницький орган кількох профспілкових організацій чи інший подібний орган, обраний згідно статті 245 КзПП) затверджує постанову (протокол).

Робота членів комісії не оплачується.

Строк повноважень комісії встановлюється спільним рішенням представницьких сторін.

 Підприємство повинно сприяти роботі комісії, створюючи для неї необхідні умови (наприклад, виділити приміщення), забезпечувати членів комісії інформаційними та довідковими матеріалами.

 На новоствореному підприємстві нова комісія із соціального страхування повинна бути створена в місячний строк після державної реєстрації підприємства (згідно пункту 1.9 розділу І Положення № 13).

Крім того, якщо на підприємстві не більше 15 застрахованих осіб працюючих за наймом, то комісію можна не створювати (згідно пунктом 1.4 розділу І Положення №13). У цьому випадку на загальних зборах працівників вибирають уповноваженого із соціального страхування, який разом із призначеним представником підприємства забезпечує здійснення своїх повноважень.

Відповідно до затвердженого Положення, комісія здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, а також розглядає скарги працівників підприємства на рішення комісії.

Крім того, комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:

  • отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування Фондом для надання матеріального забезпечення найманим працівникам;
  • отримувати від робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
  • звертатися за необхідності до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень щодо перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;
  • перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;
  • звертатися до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також у випадку невиконання роботодавцем рішень комісії (уповноваженого);
  • вносити до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень пропозиції по організації та удосконаленню роботи по соціальному страхуванню на підприємстві.

Згідно з пунктом 4.1 розділу IV Положення № 13 основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не рідше двох разів на місяць згідно із затвердженим планом.

На першому засіданні комісії відкритим голосуванням обирається голова комісії та його заступник.

Голова комісії і його заступник повинні представляти різні представницькі сторони (один з них має представляти адміністрацію підприємства, інший – працівників підприємства).

На засіданні мають бути присутні більше половини її членів за наявності представника кожної сторони (інакше рішення комісії вважатимуться неправомочними).

За результатами засідання комісії складається протокол (його форму затверджено в додатку до Порядку № 13).

Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів «за» та «проти» вирішальним є голос голови комісії.

 Уповноважений із соціального страхування не веде засідань, а розглядає питання матеріального забезпечення та надання соціальних послуг y міру їх надходження, приймаючи рішення особисто. Про це інформує відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

 

На забезпечення ліками потерпілих на виробництві Фонд направив 61,7 млн гривень

Понад 14,4 тис. потерпілих на виробництві було забезпечено лікарськими засобами та виробами медичного призначення за кошти Фонду соціального страхування України у І півріччі 2019 року. Загалом на ці цілі Фонд направив 61,7 млн гривень. Про це повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Право на отримання  лікарських засобів за рахунок коштів Фонду має кожен потерпілий внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Зазначена соціальна програма забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення доступна потерпілим на виробництві в усіх регіонах України. Участь у програмі беруть декілька тисяч аптечних закладів, яким Фонд відшкодовує вартість відпущених препаратів. Також потерпілі на виробництві можуть придбати необхідні ліки та медвироби у будь-якому аптечному закладі, їх вартість компенсується Фондом на підставі розрахункових документів.

Фондом соціального страхування України фінансується повна вартість препаратів та виробів медичного призначення, потреба в яких визначена МСЕК та лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров’я. Забезпечення відбувається в повному обсязі відповідно до потреби впродовж усього періоду до відновлення здоров’я.

Нагадаємо, крім фінансування медико-соціальних послуг, у разі настання страхового випадку ФССУ здійснює такі виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

 

 

5,8 тис. потерпілих на виробництві пройшли лікування та реабілітацію за кошти Фонду

 

Фонд соціального страхування України фінансує послуги з лікування в закладах охорони здоров’я та подальшої медичної реабілітації для всіх застрахованих осіб, які отримали травми або профзахворювання на виробництві з метою якнайшвидшого відновлення їх здоров’я. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

За даними першого півріччя 2019 року у закладах охорони здоров’я було проліковано та забезпечено медичною реабілітацією 5 762 особи, які травмувались під час трудової діяльності чи в яких було діагностовано професійне захворювання. Серед них 234 є внутрішньо переміщеними особами.

Зокрема, Фонд профінансував для потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві або профзахворювань здійснення оперативних втручань, проведення діагностики, ендопротезування тощо.

Нагадаємо, за кошти Фонду соціального страхування України здійснюється лікування всіх прямих наслідків страхового випадку до відновлення здоров’я, або упродовж усього життя потерпілого у разі визначеної МСЕК потреби.

Крім того, Фонд здійснює для таких осіб фінансування необхідних лікарських засобів і виробів медичного призначення. Також на час лікування застрахованій особі призначається допомога по тимчасовій втраті працездатності, яка, незалежно від тривалості страхового стажу, виплачується Фондом в розмірі 100% середнього заробітку (оподатковуваного доходу), починаючи з шостого дня непрацездатності. Перші п’ять днів тимчасової непрацездатності оплачуються власником або уповноваженим ним органом за рахунок коштів підприємства, установи, організації.

 

Майже 2 тис. осіб з інвалідністю Фонд забезпечив засобами реабілітації, протезуванням і колясками

 

Упродовж січня - червня 2019 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними засобами пересування, очним і зубопротезуванням тощо було забезпечено майже 2 тисячі осіб з інвалідністю внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Серед них первинним та складним протезуванням, ортопедичними пристроями, терапевтичними інструментами та приладами, а також іншими засобами реабілітації було забезпечено 1 753 осіб з інвалідністю.

Спеціальними засобами пересування (колясками) забезпечено 96 потерпілих на виробництві. Зубопротезуванням, очним протезуванням, окулярами, контактними лінзами, та слуховими апаратами – 118 осіб з інвалідністю.

Забезпечення зазначеними виробами і засобами реабілітації здійснюється Фондом безоплатно та в необхідному обсязі для всіх потерпілих на виробництві відповідно до визначеної МСЕК потреби.

Зокрема, Фондом фінансується первинне та складне протезування (протезно-ортопедичні вироби), придбання палиць, милиць, терапевтичних інструментів та приладів, приладдя та ортопедичних пристроїв, зокрема, ходунків, ліжок-підйомників, електричних підйомників тощо.

Також Фондом здійснюється оплата післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації, фінансуються витрати на проїзд потерпілих до підприємств, що здійснюють виготовлення, поставку і післягарантійний ремонт засобів реабілітації.

 


детальніше...

Студентам Київщини пропонується прийняти участь у всеукраїнському конкурсі «Розумним Бути Модно» від «Open Media Group»

Опубліковано: 3-9-2019

Ти розумний та кмітливий? Тож доведи це та позмагайся за грошовий грант на навчання від холдингу «Open Media Group». Напиши есе на цікаву тематику:

«Україна: проблеми та напрямки їх вирішення на шляху до інтеграції в ЕС»

та надійшли роботу у електронному вигляді на на поштову скриньку education@likar.info вказавши у темі повідомлення «На Конкурс». Виконай прості умови до 30 вересня та очікуй визначення переможця. Оцінювання робіт проводитиметься незалежним журі.

Автори трьох найкращих робіт отримають грошові гранти:

  1. 1-е місце – грошовий грант на оплату річного навчання;
  2. 2-е місце – грошовий грант на оплату навчання за 6 місяців;
  3. 3-є місце - грошовий грант на оплату 3 місяців навчання.

 *Студенти державної форми навчання отримають гранти у вигляді стипендій.

Витратити призові кошти студенти зможуть на оплату навчання в закладі, якому на разі здобувають освіту. Або за власним розсудом.  

Організатором конкурсу є компанія «Open Media Group» та медіа ресурси:

  • LIKAR.INFO - Інформаційний портал про здоров'я та медицину;
  • E-KVYTOK.KIEV.UA - Сервіс бронювання авіаквитків, жд квитків, автобусних білетів;
  • UAUA.INFO - Інформаційний портал для батьків про дітей;
  • NADRA.COM.UA - Сервіс підбору кредитів онлайн, мікрокредитів.

Вболіваємо за студентів Київщини, бажаємо успіху найрозумнішим з усієї України!


детальніше...

Держенергоефективності спільно із фінськими партнерами працює над створенням Фонду зелених інвестицій в Україні

Опубліковано: 2-9-2019

Держенергоефективності у співпраці із Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) та експертами Фінсько-українського трастового фонду ініціює розробку концепту нового фінансового інструменту в Україні – Фонду зелених інвестицій («GIF UA»).

Робота над Фондом стане ще одним пріоритетним напрямом вже успішного партнерства МЗС Фінляндії, НЕФКО та Держенергоефективності. Тісну співпрацю України та Фінляндії було закріплено укладанням відповідного Меморандуму у 2017 році (http://saee.gov.ua/uk/news/1665).

Саме завдяки активному співробітництву засновано та вже працює Фінсько-український трастовий фонд, що фінансує підготовку техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) для «зелених» проектів.

Зокрема, Фінсько-український трастовий фонд підтримав найбільшу заявку щодо розробки дослідження для створення Фонду зелених інвестицій в Україні «GIF UA».

Фонд «GIF UA» дозволить:

- забезпечити співфінансування нових проектів «зеленої» енергетики;

- усунути основні бар’єри в реалізації даних проектів (відсутність застави, попит на власний капітал тощо).

Також передбачається, що до діяльності фонду зможуть долучатися вітчизняні та міжнародні фінансові установи.

За результатами розробки вищезазначеного дослідження буде представлено концепцію Фонду «GIF UA», яка включатиме:

- інвестиційну стратегію фонду;

- організаційну структуру роботи та концепцію управління;

- джерела для залучення фінансових ресурсів;

- дорожню карту щодо заснування фонду в Україні.

«Наша мета – заснувати в Україні надійний фінансовий інструмент співфінансування проектів за зразком «Green Investment Group» у Великобританії (http://greeninvestmentgroup.com), «DEG» (https://www.deginvest.de) у Німеччині», - повідомив Сергій Савчук.

 

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю


детальніше...

Обговорено здобутки та наступні пріоритети співпраці України та Литви у «чистій» енергетиці

Опубліковано: 2-9-2019

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук під час зустрічі із Міністром енергетики Литви Жигімантасом Вайчюнасом та Послом Литви в Україні Марюсом Януконісом розглянули напрацювання та подальші актуальні напрями партнерства двох країн у відновлюваній енергетиці у рамках укладеного Меморандуму про співпрацю у 2017 році.

Зокрема, Литва – стратегічно важливий для України партнер у розвитку «чистої» енергетики. Так, за даними «Eurostat», Литва досягла своєї національної мети – 23 % «зеленої» енергії до 2020 р. і вже у 2017 р. ця частка становила більше 25 %.

«При цьому, серед першочергових напрямів співпраці України та Литви – розвиток біоенергетики для заміщення споживання газу», - повідомив С.Савчук.

Як відомо, у Литві після запуску біржі «Baltpool» (https://www.baltpool.eu) частка біомаси, придбаної через неї, зросла із 1% у 2013 р. до 95% у 2017 році.

У результаті вже у 2018 р. близько 70% енергії у централізованому теплопостачанні Литви вироблено саме із біомаси.

«Тож, беручи за основу успішний досвід Литви у генерації тепла із біомаси та принципи роботи «Baltpool», ми розробили законопроект щодо запровадження прозорої та конкурентної електронної системи торгівлі твердим біопаливом в Україні», - наголосив Голова.

Також під час зустрічі сторони обговорили інші законодавчі зміни, спрямовані на розвиток «зелених» проектів в Україні. Особливу увагу приділено питанню запуску аукціонів.

Водночас, литовські компанії вже активно працюють на українському ринку.

Наприклад, за участю провідного литовського виробника сонячних панелей «SoliTek» (https://solitek.eu) на даху Посольства Литви в Україні встановлено 11 кВт СЕС. Таким чином, Посольство стало першою дипломатичною установою, яке буде використовувати «чисту» електроенергію для своїх потреб.

Крім цього, у м. Вільногорськ (Дніпропетровська область) литовська компанія «BOD GROUP» (https://www.bod.lt) встановила СЕС потужністю 2 МВт, яка буде використовувати інноваційну систему трекерів для відстеження позиції сонця. Нова технологія дозволить виробляти на 40% більше електроенергії, ніж звичайна СЕС.

Загалом, за підсумками зустрічі сторони домовилися продовжити взаємовигідну співпрацю та опрацювати наступні питання:

- шляхи запровадження спільних механізмів фінансування підготовки «зелених» проектів;

- обмін досвідом щодо програм підтримки домогосподарств у використанні відновлюваних джерел енергії, зокрема, щодо встановлення СЕС;

- залучення литовських компаній на український ринок для запуску проектів із виробництва тепла для заміщення газу.

 

 

Управління комунікації та звязків з громадськістю Держенергоефективності


детальніше...

Увага! З жовтня 2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів

Опубліковано: 29-8-2019

Білоцерківське управління ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що з 01 жовтня 2019 року Державною казначейською службою Українибуде здійснено перехід на міжнародні номери рахунків при обслуговуванні бюджетів за доходами.

На виконання пункту 3 Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні» Казначейством здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN (29 літерно – цифрових символів) із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку – не більше 14 цифрових символів.

Починаючи з 01 жовтня 2019 у реквізиті розрахункового документа «Рахунок» потрібно зазначати номер рахунка платника/отримувача тільки за стандартом IBAN. Це ж стосуватиметься і бюджетних рахунків.

Оновлені реквізити бюджетних рахунків за стандартом IBAN будуть розміщені на сайті ГУ ДФС у Київській області (https://kyivobl.sfs.gov.ua).

 

Білоцерківське управління  ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

Рік сервісу відкритих даних про першу реєстрацію авто

Опубліковано: 27-8-2019

Щороку в Україні здійснюється майже півтора мільйона реєстраційних операцій транспортних засобів. Які марки та моделі автомобілів користуються в українців найбільшою популярністю, яким технічним характеристикам віддають перевагу, який тип палива чи колір автівки обирають майбутні власники?  Про все це, незважаючи на величезний обсяг інформації, можна дізнатися просто, скориставшись спеціальною онлайн-платформою.

У серпні минулого року Головний сервісний центр МВС оприлюднив відкриті дані про першу реєстрацію авто, що розміщені на національному порталі https://data.gov.ua. На основі цих даних створено онлайн-сервіс http://texty.org.ua/cars,  де будь-хто за допомогою зручних фільтрів  лише у кілька кліків має змогу отримати інформацію про тенденції на вітчизняному автомобільному ринку.

До оприлюднення відкритих даних лише трейдери володіли інформацією про насиченість авторинку певними марками автівок, а також про якісні та цінові параметри автомобілів, що продаються в Україні. Покупці  ж не могли порівняти різні характеристики автомобілів та інших транспортних засобів, що давало можливість впливати на тіньове формування цін. Відкриття доступу до інформації зменшило кількість маніпуляцій та дозволило покупцям автомобілів приймати виважені рішення. 

Сервіс створено на основі відкритих даних Єдиного державного реєстру транспортних засобів і надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року.  

До Єдиного державного реєстру транспортний засіб потрапляє після придбання і першої реєстрації в територіальному сервісному центрі МВС. Далі в реєстрі відображаються всі процеси, що відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знака, здійснення переобладнання тощо. Зауважимо, що сервіс відкритих даних не містить конфіденційної інформації.

 

Кому ці дані стають у нагоді?

Передусім майбутнім автовласникам. Уявімо, що ви плануєте придбати авто. Починаєте пошуки «свого» транспортного засобу з аналізу ринку та губитесь у різноманітті пропозицій. До кого звернутись за порадою? Звісно, до громадян, які за найоптимальніші варіанти вже проголосували, так би мовити, «власним гаманцем», придбавши ту чи іншу автівку. Тобто завдяки сервісу відкритих даних можна знайти точну інформацію про найпопулярніші моделі авто у кожному з регіонів України.

Бізнесу. Маркетологи та дослідники автомобільного ринку можуть більше дізнатися про споживчу поведінку та вподобання громадян. Зокрема, які автомобілі купують мешканці того чи іншого регіону, якого року випуску,  як колір авто впливає на його популярність тощо.

Державі. Відкриті дані допоможуть, наприклад:

  • зрозуміти, чи державні преференції стимулюють громадян активніше купувати електромобілі;
  • проектувати інфраструктуру, одночасно враховуючи потреби різних учасників дорожнього руху – водіїв, велосипедистів та пішоходів;
  • спостерігати динаміку реєстрації  автомобілів із дизельними двигунами;
  • виокремити цікаві факти і т. д.

Окрім даних про приватні легкові автомобілі, проект дозволяє аналізувати дані стосовно реєстрації транспортних засобів інших категорій, зокрема автобусів та мікроавтобусів.

Нагадаємо: реалізація такого проекту стала можливою за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування в межах проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”/TAPAS.


детальніше...