Новини Київщини

Цінники послуг від сервісних центрів МВС

Опубліковано: 17-11-2017

У сервісних центрах МВС нагадують про справжню вартість найбільш поширених послуг, аби усунути посередництво та ошукання громадян.

В рамках реформи по всій країні відбувається відкриття нових сервісних центрів МВС, які оснащені сучасними інформаційними системами та працюють за принципом прозорого офісу.

Тут переконані, що, часто, саме відсутність необхідної інформації в державі призводила до надання неякісного сервісу та фактів поширення побутової корупції. Тепер щодня продовжують інформувати громадян щодо алгоритмів надання послуг та впроваджених сервісів.

Серед основних послуг сервісних центрів МВС – видача та заміна водійського посвідчення, реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, зберігання та замовлення індивідуальних номерних знаків та інші.

Вартість заміни посвідчення водія коштує 201 гривню, а отримання посвідчення водія вперше – 227 гривень. Відновлення втраченого свідоцтва про реєстрацію авто – від 353 до 391 гривні в залежності від країни виробництва. А перша реєстрація транспортного засобу, залежно від країни виробництва – від 481 до 519 гривень. Зверніть увагу, що уся інформація про ціни вказана станом на листопад 2017 року – вона може бути змінена, банківські послуги не враховані. Вартість адміністративної послуги без урахування податку на додану вартість та вартість бланків і номерних знаків сплачується згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 795 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання».

Довідку про несудимість можна замовити безкоштовно та онлайн.

Для уточнення актуальних цін на послуги та алгоритмів їх отримання можна звернутись за телефоном (044) 290-19-88 або написати на сторінку Головного сервісного центру МВС у Фейсбуці. Якщо людина стала свідком корупційних дій, слід написати на пошту info@hsc.gov.ua або зателефонувати на 102, чим особисто допомогти реформі та боротьбі з неправомірними діями.  


детальніше...

ПЕНСІЙНА РЕФОРМА

Опубліковано: 16-11-2017

Важливим та актуальним питанням на сьогодні в Україні постала ПЕНСІЙНА РЕФОРМА, воно хвилює не лише нинішніх пенсіонерів, а й майбутніх.

Так, відповідно до схваленого Закону з 01.10.2017 року перераховані та осучаснені всі раніше призначені пенсії за єдиними правилами обрахунку пенсії, незалежно від того, у якому році була призначена пенсія за матеріалами пенсійних справ, із використанням зокрема:

- єдиного показника середньої зарплати за останні 3 роки (2014-2016) — у розмірі 3 764,40 грн.;

-показника прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, встановленого на 01.12.2017 року збільшеного на 79 грн., замість такого показника станом на 01.10.2017 року ( 1 312 грн.)

Окрім того, запроваджено постійна щорічна індексація (перерахунок) пенсії. Щорічна (опосередкована) індексація пенсій з 2021 року відбуватиметься шляхом збільшення (перерахунку) середньої зарплати, з якої обчислено пенсію, на 50% зростання середньої зарплати за 3 попередні роки та на 50% зростання індексу споживчих цін за попередній рік.

 У 2019-2020 роках показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який застосовується для перерахунку пенсій, збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50% показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50% показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за рік, що передує року, в якому проводиться збільшення, порівняно з роком, що передує року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

З 1 січня 2018 року пенсія за віком призначатиметься за наявності стажу на 1 січня 2018 року 25 років – у 60 років. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення 35 років в 2028 році. За наявності стажу на 1 січня 2018 року від 15 до 25 років – у 63 роки. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення діапазону від 25 років до 35 років у 2028 році.

За наявності стажу на 1 січня 2019 року – 15 років, але менше ніж 16 років, що давали б право виходу на пенсію в 63 роки, – призначати пенсію у 65 років. Діапазон необхідного стажу щорічно збільшувати на 12 місяців. Тобто, з 2028 року пенсії у 65 років призначатимуться особам, які матимуть 15-25 років стажу.

 Для визначення права на пенсію за віком до страхового стажу зараховуватимуться:

ведення підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування: з 1 січня 1998 року по 30 червня 2000 року включно, що підтверджуються довідкою про реєстрацію як суб’єкта підприємницької діяльності і з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року включно, за умови сплати страхових внесків незалежно від сплаченого розміру;

            - проходження військової служби по 31 грудня 2017 року включно;

            -перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами з 1 січня 2004 року по 30 червня 2013 року включно;

           -перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з 1 січня 2004 року до часу запровадження сплати страхових внесків за жінок, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

       -навчання у вищих навчальних закладах за денною формою навчання на умовах державного замовлення, а також навчання в аспірантурі та докторантурі з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2017 року включно.

Тимчасова державна соціальна допомога з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року призначатиметься непрацюючим особам, які досягли встановленого пенсійного віку, мають страховий стаж не менше 15 років, але не набули права на пенсійну виплату – на період до набуття права на пенсію за віком, у розмірі прожиткового мінімуму, для осіб які втратили працездатність.

Особам, які не матимуть 15 років стажу, будуть призначати державну соціальну допомогу при досягненні ними 65 років.

Особам не працювали чи особам, які працювали у тіньовому секторі, секторі неформальної зайнятості або працювали за кордоном, передбачено можливість для добровільної участі в пенсійній системі та сплачувати страхові внески. Передбачається також можливість одноразової сплати страхових внесків.

 Надається можливість “придбання” стаж за період, коли особа не підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню.

Сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок, помножений на коефіцієнт 2.

  Разом з тим зберігається право на достроковий вихід на пенсію для:

- матерів, які виховали 5 дітей або інвалідів з дитинства (у 50 років);

- військових — учасників бойових дій (55 років);

- ліліпутів та диспропорційних карликів (40/45 років);

- артистів ( за наявності вислуги від 20 до 35 років);

- журналістів, у разі поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час виконання службових обов'язків у місцях надзвичайних подій;

- чорнобильці (із зниженням пенсійного віку).

Крім того, скасовано обмеження виплат пенсій для пенсіонерів, які працюють. Пенсіонер який заробив собі пенсію, з 01.10.2017 року буде отримувати її в повному обсязі, продовжуючи сплачувати внески до Пенсійного фонду та податки до Державного бюджету. Тим самим стимулюється бажання пенсіонера залишатися на роботі якомога довше, можливо навіть із застосуванням неповної зайнятості.  Скасовується також зменшення розміру пенсії жінкам, що скористались правом дострокового виходу на пенсію по досягненню 55 років. Розмір пенсії їм буде виплачуватися у повному розмірі після досягнення ними віку, який перевищує пенсійний на кілька місяців дострокового виходу на пенсію.

Позбавлено солідарної пенсійної системи від невластивих видатків. Для зменшення, а в перспективі ліквідації дефіциту коштів  Пенсійного фонду, всі невластиві видатки системи передаються до державного бюджету.

Підвищення пенсій, яке здійснює Уряд з жовтня 2017 року, не носить інфляційний характер і не може призвести до підвищення цін. Також представники територіальних відділень ПФУ засвідчили повну готовність до впровадження пенсійної реформи та проведення осучаснення пенсій українським пенсіонерам.

           

 


детальніше...

БЕЗОПЛАТНА ПЕРЕДАЧА ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ГРОМАДЯНАМ

Опубліковано: 16-11-2017

Кожен громадянин України може отримати та приватизувати шість земельних ділянок різного цільового призначення. Проте передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян провадиться у межах визначених норм і один раз по кожному виду використання.

Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

  • для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство;
  • для ведення особистого селянського господарства - не більше               2,0 гектара;
  • для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;
  • для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;
  • для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;
  • для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

Бажане місце розташування земельної ділянки не залежить від місця проживання громадянина.

Розмір земельних ділянок, що передаються безоплатно громадянину для ведення особистого селянського господарства, може бути збільшено у разі отримання в натурі (на місцевості) земельної частки (паю). Розмір земельної ділянки, що передається безоплатно громадянину у власність у зв'язку з набуттям ним права власності на жилий будинок, не може бути меншим, ніж максимальний розмір земельної ділянки відповідного цільового призначення, визначений для присадибної ділянки (крім випадків, якщо розмір земельної ділянки, на якій розташований будинок, є меншим).

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами відрізняється в залежності від того, чи перебуває земельна ділянка в користуванні громадянина на початок її приватизації.

Заява подається, якщо земельна ділянка перебуває у його користуванні громадянина, в інших випадках подається клопотання.

У клопотанні (заяві) зазначаються цільове призначення земельної ділянки, її орієнтовні розміри (в межах норм безоплатної приватизації) та місце розташування. До клопотання додаються технічні матеріали та документи, що підтверджують розмір земельної ділянки. Такими документами можуть бути, зокрема, документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою, матеріали інвентаризації. До клопотання додаються:

 

графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);

погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб);

документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені статтею 118 Земельного кодексу України. Проте з метою підтвердження особи заявника, а також наявності в нього певних пільг рекомендується також подати копію: документа, що посвідчує особу (наприклад, паспорта громадянина України);  довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; документ що підтверджує право на пільги при отриманні земельних ділянок (наприклад, посвідчення учасника бойових дій).

Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельної ділянки, яка перебуває у користуванні громадянина, приймається у місячний строк.

Клопотання також розглядається у місячний строк, у наслідок чого приймається рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про відмову у наданні такого дозволу (мотивовану).

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.


детальніше...

ЯКІ ПІЛЬГИ МАЮТЬ УЧАСНИКИ АТО ЩОДО ОТРИМАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК?

Опубліковано: 16-11-2017

Учасникам бойових дій (до яких відносяться особи, визначені статтями 5, 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») надаються, зокрема, такі пільги як першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян є правом, а не обов’язком, органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення відповідної заяви (клопотання) без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

Учасники бойових дій мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

-  для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

- для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Із земель державної або комунальної власності земельні ділянки для городництва можуть надаватися лише в оренду.

Учасники АТО, зацікавлені в одержанні земельних ділянок у власність, подають до органу виконавчої влади або місцевого самоврядування за місцезнаходженням ділянки (до сільських, селищних, міських рад – для отримання ділянок з земель комунальної власності; до районних держадміністрацій – для отримання ділянок з земель державної власності) такі документи:

- клопотання довільної форми (у ньому визначається розміри та цільове призначення ділянки);

- додаток: графічні матеріали, в яких зазначається бажане місце розташування ділянки.

- погодження землекористувача – подається тільки у випадках, якщо дана ділянка перебуває у користуванні іншої особи;

- документ, що підтверджує участь в антитерористичній операції (посвідчення, довідка, наказ тощо).

Якщо особа бажає отримати земельну ділянку для ведення фермерського господарства – крім згаданих вище документів необхідно також подати документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої у аграрному навчальному закладі.

Після отримання необхідного пакету документів відповідний орган протягом строку не більше одного місяця розглядає клопотання і надає дозвіл або відмову на розробку проекту землеустрою.

Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки здійснюється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Після розробки проект землеустрою узгоджується з місцевим управлінням земельних ресурсів (за місцезнаходженням ділянки).

Погоджений проект землеустрою надсилається відповідному органу виконавчої влади або місцевого самоврядування (якому до цього направлявся пакет документів для отримання ділянки), який протягом строку не більше ніж 2 тижні з дня отримання проекту (а якщо необхідно провести обов’язкову землевпорядну експертизу – після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення щодо затвердження проекту землеустрою і передання земельної ділянки у власність.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 898 «Питання забезпечення учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції земельними ділянками» Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру, обласним та Київській міській державним адміністраціям доручено, а органам місцевого самоврядування – рекомендовано забезпечити розміщення на власних офіційних веб-сайтах інформації про місце розташування, цільове призначення та площу земельних ділянок, які можуть бути відведені учасникам антитерористичної операції та сім'ям загиблих учасників антитерористичної операції.


детальніше...

Головний сервiсний центр МВС України інформує:

Опубліковано: 16-11-2017

 


детальніше...

Набув чинності новий порядок надання узагальнюючих податкових консультацій

Опубліковано: 16-11-2017

Білоцерківська ОДПІ повідомляє, що 03.11.2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.09.2017 № 811 «Про затвердження Порядку надання узагальнюючих податкових консультацій», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.10.2017 за № 1266/31134.

Порядок розроблений відповідно до підпункту 192.1.5 пункту 192.1  статті 192 розділу I та пункту 52.6 статті 52 глави 3 розділу II Податкового кодексу України та визначає процедуру надання Міністерством фінансів України узагальнюючих податкових консультацій.

Зокрема, Порядком визначено, що узагальнюючі податкові консультації надаються:

 - за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;

 - у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Довідково: Узагальнюючі податкові консультації затверджуються наказом Мінфіну України та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну України протягом п’яти календарних днів з дня їх надання.

Узагальнюючі податкові консультації не є нормативно-правовими актами.

З текстом Наказу №811 можна ознайомитись у розділі «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua) або в бюлетені «Офіційний вісник України» від 03.11.2017 № 86.

Білоцерківська ОДПІ

 

 


детальніше...

Про застосування РРО платниками єдиного податку

Опубліковано: 16-11-2017

Білоцерківська ОДПІ нагадує, що згідно із п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку першої, другої і третьої груп, у яких обсяг доходу протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень. Якщо ж у календарному році обсяг доходу перевищить 1 млн. гривень, то застосування РРО для такого платника є обов’язковим.

Застосування РРО платником єдиного податку розпочинається з першого числа місяця кварталу, що настає за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку. Водночас, якщо такий платник здійснює розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) винятково у безготівковій формі, РРО він не застосовує

Ці норми не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. Такі платники проводять розрахунки готівкою лише через РРО.

            Білоцерківська ОДПІ


детальніше...

Послугами Центрів обслуговування платників скористалися майже 315 тисяч громадян

Опубліковано: 16-11-2017

З початку року Центрами обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ та її відділень скористались 314,9 тис. платників податків, яким надано 59,1 тис. адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Усього з початку року надано майже 21 тис. таких послуг, що складає  35,2% загальної кількості наданих послуг.

Другими за популярністю є послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. За січень-жовтень надано майже 15 тис. таких послуг.

Не втрачають актуальності послуги з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 4,8 тис., реєстрація платника єдиного податку – 3,5 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 3,3 тис., реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку -   3,1 тис. та інші. 

Нагадуємо, Центри обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ працюють за єдиним стандартом і надають весь комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. З інформацією стосовно діяльності, режиму роботи  Центрів обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ можна детально ознайомитись на субсайті територіальних органів  ДФС у Київській області у відповідному банері.

Білоцерківська ОДПІ


детальніше...

ДЕПУТАТИ ПІДТРИМАЛИ УРЯДОВУ ІНІЦІАТИВУ ЗАХИСТУ БІЗНЕСУ ВІД «МАСКИ-ШОУ»

Опубліковано: 16-11-2017

Сьогодні, 16 листопада, Верховна Рада 312 голосами підтримала законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення дотримання прав учасників кримінального провадження та інших осіб правоохоронними органами під час здійснення досудового розслідування» (№7275), підготовлений за ініціативи Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Законопроект входить в пакет законодавчих актів, ухвалення яких сприятиме пожвавленню ділової активності в Україні та розвитку підприємництва, що дозволить досягти показників зростання економіки на рівні 5-7%. Напередодні голосування урядові ініціативи підтримали представники ділових кіл України. Бізнес-асоціації визнали законопроект вкрай актуальним і здатним стати ефективним інструментом поліпшення умов ведення бізнесу в Україні та роботи з інвесторами.

Новий закон зупинить вал незаконних обшуків бізнесу силовиками, детально регламентує процедуру досудового розслідування і посилює відповідальність представників силових структур за порушення встановлених правил.

Як буде зупинено «маски-шоу»

Запроваджується обов’язкова звуко- та відеофіксація  під час розгляду питань слідчим суддею

Законопроект встановлює нове правило: визнаються недійсними докази, отримані під час виконання ухвали про обшук без технічної фіксації. Цим запроваджується контроль за судами: це рішення унеможливлює використання суддів для тиску на бізнес.

Гарантований захист адвоката під час обшуків

Будуть визнані недопустимими докази, отримані під час обшуку, на який не було допущено захисника. Це попередить можливі фальсифікації і порушення з боку правоохоронців.

Підприємства, що потрапили під слідство, зможуть працювати в нормальному режимі

Законопроектом встановлюється заборона на вилучення оригіналів фінансово-господарської документації, комп’ютерної техніки, серверів, мобільних телефонів СПД. Таким чином діяльність підприємств, проти яких проводять слідчі дії, не буде паралізована і це не зможе використовуватись як інструмент тиску на них.

Ліквідовується такий інструмент тиску, як відкриття кримінальної справи

Забороняється повторно порушувати закриті кримінальні провадження. Якщо слідством не знайдено порушень і звинувачення зняті, ніхто не зможе повторно їх вносити і цим «кошмарити» бізнес, який довів свою невинуватість. Особам, чиї права обмежуються, надаються права оскаржувати бездіяльність слідчого, вносити клопотання про застосування розумних строків провадження. Це захистить бізнес від навмисного затягування справи.

Посилюється захист прав громадян

Заявник має право отримати підтвердження реєстрації кримінальної справи (витяг з ЄРДР). Таким чином, постраждалий може переконатися, що справа дійсно відкрита, а відтак надалі зможе контролювати хід слідства. Нова норма має припинити надумані відмови у внесені відомостей до ЄРДР.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету міністрів України


детальніше...