Новини Київщини

Прес-реліз Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Опубліковано: 18-7-2018

На Київщині на медичну та соціальну реабілітацію потерпілих на виробництві виплачено 3049 тис. гривень

Станом на 1 червня цього року на медичну та соціальну реабілітацію потерпілих на виробництві управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області виплачено 3049 тис. грн. Про це повідомив начальник обласного управління Георгій Галиць під час апаратної наради з керівниками структурних підрозділів та працівниками управління сьогодні, 9 липня.

За його словами, відповідно до договорів, укладених відділеннями управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області із закладами охорони здоров’я за п’ять місяців поточного року отримали лікування 61 потерпілий на загальну суму 425,6 тис. грн. Середня вартість лікування на одного потерпілого становить майже 7 тис. гривень. За січень-червень 2018 року путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 26 потерпілих на суму 284,9 тис. грн.

Георгій Галиць додав, що управлінням виконавчої дирекції Фонду у Київській області відповідно до укладених договорів на виготовлення і ремонт технічних засобів (протезів, чохлів для кукс та ортопедичного взуття) станом на 1 липня цього року 45 потерпілих забезпечені протезно-ортопедичними виробами на суму 254,5 тис. гривен. За січень-червень 2018 року 49 потерпілих забезпечені лікарськими засобами та виробами медичного призначення на суму 394,3 тис. грн. Середні витрати на 1 особу складає 8048 гривень.

Протягом першого півріччя 2018 року 90 потерпілих отримали виплати на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та на побутове обслуговування на загальну суму 1636,3 тис. грн. За січень-червень 2018 року 100 потерпілих отримали компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів на загальну суму 15,8 тис. гривень.

Триває робота щодо уточнення списків черговості осіб з інвалідністю на отримання автомобілів за рахунок коштів Фонду, а також стосовно підготовки документів по передачі потерпілим автомобілів у зв'язку із закінченням 10 - річного строку експлуатації. Станом на 1 липня цього року до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області надійшло 49 заяви від потерпілих на забезпечення автомобілями.

 

На Київщині потреба в забезпеченні ліками потерпілих на виробництві покривається 100%

Забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення потерпілих на виробництві здійснюється за рахунок коштів Фонду соціального страхування України в обсязі 100% потреби. За оперативними даними першого півріччя 2018 року по Київській області програмою охоплено 75 осіб.

ФССУ компенсує повну вартість ліків і медвиробів, необхідних потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання упродовж усього періоду до відновлення здоров’я або пожиттєво.

Соціальна програма реалізується шляхом відшкодовування аптечним закладам вартості безоплатно відпущених потерпілим препаратів, або компенсації їх вартості безпосередньо застрахованій особі на підставі розрахункових документів.

«Програма діє по всій Україні, тобто потерпілі на виробництві не мають їхати, наприклад, в обласний центр, щоб отримати необхідні ліки, а можуть це зробити за місцем свого проживання – враховуючи, що мова йде про людей з інвалідністю, це важливо. З Фондом співпрацюють декілька тисяч аптечних закладів, які відпускають ліки безоплатно для потерпілих на виробництві, а рахунки на оплату надають у Фонд. Але якщо поруч не має аптеки, яка працює з ФССУ, застрахована особа може придбати потрібні їй препарати, вироби медичного призначення у будь-якому аптечному закладі, зберегти чеки та передати їх до робочого органу виконавчої дирекції Фонду для компенсації вартості», – зазначає директор департаменту медичних та соціальних послуг виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Олена Пухка.

Нагадаємо, крім фінансування лікарських засобів і медвиробів, усі потерпілі на виробництві мають право на такі соціальні послуги від ФССУ: діагностика; лікування в закладах охорони здоров’я, у тому числі оперативні втручання та ендопротезування; медична реабілітація; протезування; медичний догляд; забезпечення спеціальними засобами пересування (колясками); санаторно-курортне лікування тощо.

 

На обліку управління соцстраху Київської області перебуває понад 160 тис. страхувальників

Станом на 1 липня 2018 року в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області на обліку перебуває понад 160 тис. страхувальників, в тому числі юридичних осіб – 66842, фізичних осіб, які використовують найману працю – 11841, фізичних осіб, які не являються роботодавцями – 84042.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість юридичних осіб збільшилась на 1155, кількість роботодавців серед фізичних осіб – підприємців зменшилась на 14 осіб.

За перше півріччя цього року на доходний рахунок управління надійшло 265,7 тис. грн., а саме: неправомірно витрачених коштів за результатами перевірок – 121 тис. грн., фінансових санкцій за недотримання законодавства про соціальне страхування – 54 тис. грн., адміністративних штрафів – 9,9 тис. грн., капіталізованих платежів – 6 тис. грн., страхових коштів – 34,9 тис. грн. тощо.

Значну суму недоїмки зі сплати страхових внесків до Фонду по управлінню виконавчої дирекції Фонду у Київській області станом на 1 липня 2018 року мають наступні страхувальники: ВАТ «Білоцерківсільмаш», ДП «Підприємство Березанської виправної колонії управління Державного департаменту України з питань виконання покарань у місті Києві та Київській області №95», ТОВ швейна фабрика «Гаян», Триліський спиртовий завод, ВАТ «Згурівський бурякорадгосп».

Статус економічно-активного має з переліку одне підприємство - ДП «Підприємство Березанської виправної колонії №95», яке щомісячно частково сплачує борг за рішенням суду.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року сума недоїмки зменшилася на 37,7 тис. грн. У повному обсязі погашено недоїмку зі сплати страхових внесків по 4 страхувальникам, найбільший з них Філія ДП Міністерства оборони України ДОК «Укрвійськбуд-22» (сплачено заборгованості на загальну суму 20 тис. грн.).

Щомісячно ведеться робота щодо погашення заборгованості. З початку року при управлінні відбулося два засідання комісії з питань погашення заборгованості з керівниками структурних підрозділів. Регулярно керівники підприємств – боржників викликаються на засідання комісій з питань погашення заборгованості при райдержадміністраціях. Спеціалісти відділень активно співпрацюють з органами Державної виконавчої служби. Відтак з 1 вересня 2017 року загальна кількість боржників зменшилася на 111 страхувальників (заборгованість - 71,1 тис. грн.). Крім того, щомісячно працівниками відділу фінансового контролю та аудиту подається інформація щодо існуючої заборгованості з виплати заробітної плати та недоїмки з переліком страхувальників до прокуратури Київської області.

На Київщині лікування і реабілітацію у І півріччі пройшли 320 осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва

На Київщині упродовж І півріччя цього року в закладах охорони здоров’я було проліковано та забезпечено медичною реабілітацією 320 потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Про це повідомив начальник відділу медичних та соціальних послуг Віталій Нємцев під час апаратної наради з начальниками структурних підрозділів управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області сьогодні, 16 липня.

За його словами, застраховані особи отримують зазначені послуги безоплатно, повністю за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. З бюджету Фонду фінансується лікування всіх прямих наслідків страхового випадку, пов’язаного із виконанням службових обов’язків, до відновлення здоров’я, або упродовж усього життя потерпілого у разі визначеної в цьому потреби. Зокрема, за рахунок коштів Фонду забезпечується проведення досліджень, здійснення оперативних втручань, ендопротезування, протезування, оперативна медична реабілітація, санаторно-курортне лікування тощо.

Завдання цієї соціальної програми – гарантувати застрахованій особі захист на випадок травмування на робочому місці чи професійної хвороби незалежно від її фінансових можливостей. Завдяки 100% охопленню Фонд соціального страхування України забезпечує повний комплекс необхідних пацієнтам процедур, операцій, препаратів для максимальної вірогідності відновлення працездатності. Рахунки оплачуються за кошти Фонду, це одна з наших найбільш важливих статей видатків.

Також Фонд фінансує забезпечення потерпілих на виробництві спеціальним медичним доглядом, постійним стороннім доглядом або побутовим обслуговуванням в залежності від потреби та ступеня обмеження життєдіяльності, здатності до самообслуговування.

Віталій Нємцев підкреслив, що за оперативними даними, з початку року управлінням Фонду соціального страхування України у Київській області здійснено виплати на спеціальний медичний догляд для 24 осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва, на постійний сторонній догляд – для 91 особи, на побутове обслуговування – для 90 потерпілих на виробництві.

 

У Київській області медичну реабілітацію за кошти Фонду пройшли 34 вагітні жінки.

При порушенні перебігу вагітності (ускладненій вагітності) застраховані у Фонді соціального страхування України особи мають право на проходження відновного лікування у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за їх вибором. На Київщині з початку року медичну реабілітацію за зазначеним профілем пройшли 34 жінки.

Направлення застрахованої особи з порушенням перебігу вагітності до спеціалізованого реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу за рахунок коштів Фонду здійснюється безпосередньо із жіночої консультації (амбулаторно-поліклінічного закладу).

Фонд фінансує 100% вартості курсу реабілітаційного лікування при ускладненій вагітності, підставою для направлення застрахованої особи на лікування в санаторно-курортному закладі є висновок лікарсько-консультативної комісії.

Нагадаємо, застрахованим у ФССУ є кожен, хто сплачує та/або за кого сплачується ЄСВ, тобто кожна працевлаштована особа або ФОП.

Загалом з початку 2018 року за адресним механізмом на медичну реабілітацію за рахунок коштів Фонду соціального страхування України було направлено 249 застрахованих осіб Київщини.

 

На Київщині витрати на всі види допомог склали майже 251 млн. гривень

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 липня цього року склали 251131 тис. грн., що на 52117 тис. грн. або на 26,21 більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

-           по тимчасовій непрацездатності - 175352 тис. грн.(69,8%);

-           по вагітності та пологах - 74840 тис. грн. (29, 8%);

-           на поховання - 939 тис. грн.(0,4%).

 

На Київщині потерпілим (членам їх сімей) виплачено 70,1 млн. гривень

Як повідомив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць, упродовж 6 місяців 2018 року за рахунок коштів Фонду потерпілим (членам їх сімей) виплачено 70,1 млн. грн., що на 22,4 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

За його словами, станом на сьогодні такі виплати отримують понад 4,5 тис. осіб, з них: інвалідів I групи – 98 осіб, II групи – 478 осіб, III групи – 1982 осіб, а також 1686 потерпілих, які мають відсоток втрати працездатності без групи інвалідності та 328 осіб, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі втрати годувальника. В структурі страхових виплат, проведених за січень - червень цього року, основна частина припадає на щомісячні страхові виплати – 65,3 млн. грн. та одноразову допомогу – 2,3 млн. грн.

Георгій Галиць наголосив, що страхові виплати у зв’язку із травмою на виробництві або професійним захворюванням призначаються з дня встановлення інвалідності та виплачуються ФССУ щомісячно. Розмір виплат залежить від ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячної заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку. Мінімальний розмір такої виплати у перерахунку на 100% втрати професійної працездатності не може бути меншим за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на дату настання права на страхову виплату. Максимальний розмір не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму.

З початку 2018 року було здійснено три етапи перерахунків розміру страхових виплат потерпілим на виробництві (членам їх сімей), що дозволило збільшити їх у середньому на 40,6%.

Нагадаємо, що Фонд соціального страхування України здійснює страхування громадян на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, а також смерті потерпілого. У кожному із зазначених випадків передбачено страхові виплати безпосередньо потерпілим або членам їх сімей.

Загалом у разі настання страхового випадку ФССУ здійснює такі виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

 

Витрати на поховання по Київській області склали 935 тис. гривень

Витрати на поховання станом на 1 липня 2018 року по Київській області склали 939 тис. грн. що на 224 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області. Збільшення витрат відбулося за рахунок збільшення кількості випадків та зростання середнього розміру допомоги на поховання з 2200 грн. до 4100 грн. Нагадаємо, що в І кварталі 2017 року розмір складав 2200 гривень.

Зазначений вид допомоги призначається сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання, на підставі свідоцтва про смерть застрахованої особи. Розмір виплати не може бути меншим розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Крім того, допомога на поховання надається у разі смерті членів сім’ї, які перебували на утриманні застрахованої у Фонді особи:

1) дружини (чоловіка);

2) дітей, братів, сестер та онуків, які не досягли 18 років або старших цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до 18 років (братів, сестер та онуків – за умови, що вони не мають працездатних батьків), а студентів та учнів середніх професійно-технічних і вищих навчальних закладів з денною формою навчання – до 23 років;

3) батька, матері;

4) діда та баби за прямою лінією спорідненості.

Окремо зазначимо, що у разі смерті потерпілого на виробництві, Фонд здійснює відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого, у розмірі, визначеному постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03.10.2008 №45.

 


детальніше...

Президент України: мета – членство в НАТО. (Відео)

Опубліковано: 16-7-2018

Ніхто не зможе заблокувати процес вступу України до НАТО. Це позиція лідерів 19 країн-членів Альянсу. Такий результат переговорів на саміті Україна-НАТО озвучив Президент. Петро Порошенко повернувся з Брюсселя з гарними новинами і закликав українців разом йти до спільної мети.
 
Петро Порошенко, Президент України:
 


детальніше...

61152 людини зберегли час, замовивши довідку про несудимість онлайн

Опубліковано: 12-7-2018

Сервіс онлайн-замовлення довідки про несудимість – документу, який щороку потрібен більше ніж 800 000 осіб, працює вже 9 місяців. За цей час ним скористалися 61 152 людини. Така статистика є прикладом ефективної діджиталізації державних послуг, одного з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС. Переведення послуг в онлайн робить їх доступними, зручними та заощаджує нас час.

Запуск послуги Міністерства внутрішніх справ відбувся спільно з  Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки програми EGAP, що фінансується Швейцарською Конфедерацією і виконується Фондом Східна Європа.

Щоб замовити Довідку онлайн, необхідно:

  • зайти на сайт mvs.gov.ua або hsc.gov.ua;
  • зареєструватися через ЕЦП або BankID;
  • заповнити форму, вказавши зручний СЦ МВС;
  • отримати повідомлення про готовність документу або перевірити  статус готовності довідки онлайн;
  • забрати довідку в обраному сервісному центрі МВС, пред’явивши паспорт або документ, що його замінює.

         Отримати довідку можна також у електронному варіанті, у разі якщо ви замовляєте її за допомогу ЕЦП.

Довідка про несудимість потрібна для: оформлення на роботу, оформлення візи при виїзді за кордон, участі в тендері, здійснення усиновлень і встановлення опіки, оформлення громадянства, поновлення документів, отримання дозволу на володіння зброєю тощо.

До кінця 2018 року сервісні центри МВС презентують нові послуги онлайн – зокрема, запровадження персонального  електронного кабінету власника авто.

Слідкувати за новинами сервісних центрів МВС та знайти відповіді на поширені питання можна на сайті Головного сервісного центру МВС або на його офіційній сторінці в Фейсбук. За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 12-7-2018

Податківцями Київщини викрито підпільний цех з виготовлення підакцизних товарів

Співробітниками оперативного та слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області проведено обшук, в рамках досудового розслідування кримінального провадження розпочатого за ч. 3, ч. 1 ст. 204 КК України, в Андрушівському районі, Житомирської області.

За результатами обшуку виявлено та вилучено підакцизних товарів (спирт) у кількості 2 тис. 200 літрів орієнтовною вартістю 550 тис. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Слідство триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Конвертаційний центр з обігом більше 150 млн. грн. ліквідовано на Київщині

Співробітниками ГУ ДФС у Київській області спільно із працівниками Нацполіції Київської області під процесуальним керівництвом Білоцерківської місцевої прокуратури ліквідовано конвертаційний центр з обігом понад 150 млн. грн.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 28, ч.5 ст.191 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги з формування незаконного податкового кредиту та незаконного переведення безготівкових коштів у готівку підприємствам реального сектору економіки м. Києва, Київської та інших областей України.

Для прикриття своєї незаконної діяльності фігуранти створили, зареєстрували та придбали корпоративні права низки транзитно – конвертаційних підприємств.

Безготівкові грошові кошти СГД реального сектору економіки надходили на рахунки транзитно – конвертаційних компаній у вигляді оплати за товари, після чого конвертувались у готівку за винагороду у розмірі 10-12%.

Таким чином з 2017 року по теперішній час було проконвертовано понад 150 млн. грн.

За результатами 7 обшуків, проведених в офісному приміщенні, за місцями проживання фігурантів та в їх автомобілях вилучено та передано на відповідальне зберігання 5450 Євро та 5650 доларів США (в еквіваленті 310 тис. грн.) готівкою, 21 печатку підконтрольних СГД, чорнові записи та реєстраційні документи, що підтверджують злочинну діяльність, комп’ютерну техніку, мобільні телефони та електронні носії інформації, тощо.

Слідство триває.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

УРЯД СПРЯМУВАВ НА РОЗВИТОК РЕГІОНІВ 6 МЛРД.ГРН.

Опубліковано: 12-7-2018

Цього року уряд виділив понад 6 млрд.грн. на реалізацію в регіонах соціально-економічних проектів та інвестиційних програм, що сприятимуть розвитку територій. Зокрема, 4,05 млрд.грн. виділені з Державного фонду регіонального розвитку, ще 2,11 млрд.грн. регіони отримають через субвенцію з бюджету. Ці кошти будуть спрямовані на будівництво та ремонт різних об’єктів, яких потребують мешканці  конкретного міста, села, ОТГ - дитячих садочків, шкіл, медичних закладів та оснащення їх сучасним обладнанням, на будівництво і ремонт доріг, мереж водопостачання та вуличного освітлення, щоб забезпечити комфортні умови для життя.

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман:

"Ми зберігаємо і підсилюємо, підвищуємо відповідальність місцевих органів влади. З 3,5 млрд до 6 млрд зріс Державний фонд регіонального розвиту. Додатково ми виділили цього року з бюджету ще понад 2 млрд.грн., які будуть спрямовані на будівництво та ремонт об’єктів, потрібних мешканцям міст, сіл та селищ. Будуть модернізовані тисячі нових об'єктів - доріг, шкіл, стадіонів, поліклінік, котелень. Ми будемо допомагати територіям модернізувати інфраструктуру"

В Київській області виділені урядом кошти будуть використані на будівництво, ремонт та утеплення понад тьох десятків садочків, шкіл, спортивних об’єктів та об’єктів культури. Зокрема, виділені кошти на:

  • будівництво гімназії на 14 класів по вул. Вишневій у м. Бучі – 16,1 млн грн
  • будівництво дошкільного навчального закладу у с. Фурси Білоцерківського району – 5,1 млн грн
  • будівництво школи мистецтв та ремесел у с. Велика Олександрівка Бориспільського району – 7,5 млн грн
  • будівництво школи у с. Микуличі Бородянського району – 65,3 млн грн
  • будівництво школи на 24 класи (720 учнів) в смт.Чабани Києво-Святошинського району – 2 млн грн
  • будівництво НВЗ “Дитячий садок-початкова школа в смт Глеваха Васильківського району – 5 млн грн
  • будівництво НВЗ “Дитячий садочок-початкова школа” в смт Глеваха Васильківського району – 2,5 млн грн
  • добудову до загальноосвітньої школи № 1 у м. Українці Обухівського району – 12 млн грн
  • реконструкцію дошкільного навчального закладу “Барвінок” в с. Крюківщина Києво-Святошинського району – 5 млн грн
  • реконструкцію дошкільного навчального закладу “Яблунька” у м. Вишневому Києво-Святошинського району – 11,1 млн грн
  • ремонт ЗОШ № 7 міста Переяслав-Хмельницький – 5 млн грн
  • ремонт спортивної зали Броварської ЗОШ I—III ступенів № 1 – 1,2 млн грн
  • ремонт закладу дошкільної освіти “Сонечко” в смт Дослідницьке Васильківського району – 1,4 млн грн
  • ремонт будівлі ДНЗ “Рушничок” в місті Обухів – 2,7 млн грн
  • ремонт школи в смт Козин Обухівського району – 4,3 млн грн
  • будівництво спортивних майданчиків комбінованого типу для ігрових видів спорту в школах №1 та № 2 в м. Обухів – 2,8 млн грн
  • реконструкцію футбольного поля на території ЗОШ № 2 в м. Українка Обухівського району – 4,5 млн грн
  • будівництво пластового вишкільного центру у м. Бучі – 16,5 млн грн
  • реконструкцію під “Центр розвитку інклюзивної освіти”незавершеного будівництва по вул. Миру, 12, в м. Обухові — 21,6 млн грн
  • ремонт спорткомплексу в смт Іванків – 5 млн грн
  • ремонт стадіону на території спортивної школи “Сузір’я” в м. Вишгороді – 7,4 млн грн
  • будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу у м. Миронівці – 12,6 млн грн

Також буде проведено ремонти у медичних закладах області та закуплено для них дороговартісне обладнання. Зокрема, передбачені кошти на:

  • ремонт лікувального корпусу № 1 Тетіївської центральної районної лікарні – 1,7 млн грн.
  • ремонт Київської обласної дитячої лікарні в м. Боярка – 7,8 млн грн.
  • реконструкцію Димерської районної лікарні – 12,3 млн грн
  • реконструкцію лікувального корпусу ЛОР відділення Фастівської ЦРЛ – 4,7 млн грн.
  • ремонт амбулаторії по вул. І. Ступака, 11 в м. Фастів – 1,3 млн грн.
  • ремонт приміщень поліклініки Васильківської центральної районної лікарні – 1,3 млн грн.
  • ремонт приміщення інфекційного відділення Обухівської центральної районної лікарні в м.Українка – 1,6 млн грн
  • придбання мамографічної системи VIOLA для Березанської міської лікарні – 800 тис.грн
  • ремонт флюорографа Тетіївської центральної районної лікарні – 1 млн грн
  • придбання медичного обладнання для амбулаторії Фастівського міського Центру первинної медичної допомоги – 2,9 млн грн.
  • закупівлю комп’ютерного обладнання для Васильківської центральної районної лікарні – 1,3 млн грн.
  • закупівлю медичного обладнання для Плесецької сільської амбулаторії – 1,3 млн грн.

Окрім того, кошти будуть спрямовані на ремонт доріг в 10 населених пунктах області і між ними, зокрема, 9,2 млн грн. – на ремонт доріг в м. Богуслав, 3 млн грн. – на ремонт дороги по вул. Княжа в м. Васильків, 1,5 млн грн - на ремонт дороги по вул. Ювілейна в с. Чернин Таращанського району, майже 2 млн грн. – на ремонт дорожнього покриття по вул. Квітнева в с. Іванівка Білоцерківського району, по 1,5 млн грн. – на ремонт дорожнього покриття в с. Йосипівка, с. Красне, с. Чепиліївка Білоцерківського району, 1,5 млн грн – на ремонт дорожнього покриття в м Узин.

Також виділено 2,3 млн грн на будівництво каналізаційних очисних споруд смт Баришівка.

З повним переліком об’єктів можна ознайомитись тут:

Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку

Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

 

 Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету міністрів України


детальніше...

Дайджест новин Уряду

Опубліковано: 11-7-2018

Геннадій Зубко: Затверджено ще 288 проектів регіонального розвитку на 1,8 млрд гривень

Уряд затвердив другий перелік інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що фінансуватимуться за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку у 2018 році. Це 288 проектів, які фінансуватимуться на 1,8 млрд грн з ДФРР. Загалом вже затверджено 755 проектів на загальну суму - 5,8 млрд грн.

Про це повідомив Віце-прем’єр-міністр-Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідного розпорядження.

«Ці кошти ДФРР будуть спрямовані на будівництво в регіонах дитсадків, шкіл, медичних закладів, розвиток спортивної інфраструктури, відновлення мостової та дорожньої інфраструктури, об’єктів водопостачання та водовідведення, проведення термомодернізації тощо. Переважна більшість проектів буде завершена у 2018 році», - наголосив Геннадій Зубко.

Так, за його словами, за кошти ДФРР в регіонах буде реалізовано 115 об’єктів освіти (загальноосвітні школи - 94, дитячі садочки - 21) на суму – 566 млн грн, 41 об’єкт охорони здоров’я та соціального захисту населення на 194 млн грн, 39 об’єктів спорту - 196,5 млн грн, 24 об’єкти водопостачання та водовідведення - 230 млн грн, 33 об’єкта дорожньо-транспортної інфраструктури – 357 млн грн, 16 об’єктів культури – 94,2 млн грн, 9 ЦНАПів – 67 млн грн тощо.

До розпорядження щодо фінансування за рахунок ДФРР включено проекти, які були подані на розгляд 19 областями: Вінницькою, Волинською, Дніпропетровською, Донецькою, Житомирською, Закарпатською, Івано-Франківською, Кіровоградською, Луганською, Львівською, Миколаївською, Рівненською, Тернопільською, Харківською, Херсонською, Хмельницькою, Черкаською, Чернівецькою і Чернігівською областями, а також КМДА.

Нагадаємо, що загальний обсяг фінансування ДФРР на 2018 рік становить 6 млрд грн.

 

Уряд зменшив обсяг держзамовлення на підготовку фахівців у 2018 році на 9,6%

11 липня Кабінет Міністрів України затвердив обсяги державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів у 2018 році, а також проектні обсяги державного замовлення на 2019 та 2020 роки.

Загальний обсяг прийомів фахівців передбачено у кількості 191100 осіб, у тому числі за денною формою навчання - 171355 особи, що менше затверджених у 2017 році показників на 9,6% та 9,5% відповідно.

Зокрема, обсяги прийомів державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою запропоновано:

  • “молодший спеціаліст” - 39210 осіб, у тому числі за денною формою навчання - 35881 осіб, що порівняно з минулим роком зменшено на 30,5% та 30,6%,
  • “бакалавр” - 78755 осіб, у тому числі за денною формою навчання - 71873 особа, або на 4,2% та 3,5% менше, ніж у 2017 році,
  • “магістр на основі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра” - 62403 особи, що більше у порівнянні з 2017 роком відповідно на 0,4%, у тому числі за денною формою навчання - 53720 осіб, що більше у порівнянні з 2017 роком на 0,9%.

Проектні показники державного замовлення на підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів становитимуть:

  • до аспірантури - 4399 осіб, що більше порівняно з 2017 роком на 1,4%,
  • до докторантури - 478 осіб, що більше порівняно з минулим роком на 5,9%.

Прийом учнів на навчання за робітничими спеціальностями за державним замовленням у 2018 році передбачено в обсязі 23000 осіб.

У 2018 році передбачено підвищення кваліфікації та проходження перепідготовки, спеціальної підготовки і спеціалізації для 213991 осіб.

Проектні показники прийомів фахівців, наукових та науково-педагогічних кадрів у 2019 році - 197000 осіб (з них за денною формою навчання - 179400 осіб); у 2020 році - 202500 осіб (з них за денною формою навчання - 189600 осіб).

“Держзамовлення має відповідати потребам ринку. Тому Мінекономрозвитку розробило зміни до механізму державного замовлення, щоб створити додаткову мотивацію для студентів найбільш затребуваних спеціальностей. З цього року ми запропонували заборонити перерозподіл держзамовлення між галузями, з наступного року запроваджується ще кілька важливих змін. Наприклад, пропонуємо підвищену стипендію для студентів за інженерними, технічними, аграрними спеціальностями, яких наразі дуже потребує промисловість, ІТ-сфера. Це важливе питання для української економіки”, - коментує рішення Уряду Степан Кубів.

 

Прем’єр-міністр закликав Парламент консолідуватися навколо рішень про запровадження Антикорупційного суду

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман закликав народних депутатів України консолідуватися навколо ухвалення рішень, які дозволять остаточно розпочати роботу Антикорупційного суду. Про це він сказав під час засідання Уряду.

«Формування Антикорупційного суду дає можливість всім бути в рівних умовах. І Антикорупційний суд дасть можливість відновити справедливість», - сказав Володимир Гройсман.

За його словами, сьогодні вкрай важливо дати суспільству сигнал, що в Україні є справедливий суд, який виноситиме чесні вироки.

 

 

Глава Уряду представив звіт роботи Кабінету Міністрів за перше півріччя поточного року

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Кабінету Міністрів представив звіт роботи Уряду за перше півріччя поточного року. Глава Уряду наголосив, що за останні місяці показники розвитку держави дозволяють говорити про досягнення економічної стабільності. Зростає промисловість, реальна зарплата, капітальні інвестиції, уповільнюється інфляція, формуються принципи нового корпоративного управління в державних компаніях, запроваджуються прозорі можливості залучення інвестицій.

Прем’єр-міністр звернув увагу на останні важливі рішення – передусім, у фіскальній політиці та боротьбі з контрабандою.

«Вчора провели торги на закупівлю сканерів. Стартовий обсяг закупівлі складав 1,2 млрд грн. Економія, яку забезпечила ДФС – 600 млн грн. Ми прийняли рішення щодо обсягу дій проти контрабанди», - сказав Володимир Гройсман.

Він наголосив, що вже зараз середній чек на розмитнення зріс на 50%.

«Товар, який був розмитнений в травні, коли схеми працювали, наприклад іграшки – 5,5 тис. доларів за контейнер. Під час запровадження дій по боротьбі з контрабандою, за той самий товар – розмитнення 8,8 тис. доларів. Взуття – було 8 тис. доларів за контейнер, зараз – 14 тис. доларів за контейнер в бюджет», - розповів Глава Уряду.

За його словами, відтепер всі спроби «перечекати» і повернути схеми назад будуть марними. Так само, як і тиск на фахівців нічого не дасть. «Кожного митника, який є чесним, ми захистимо», - наголосив Володимир Гройсман.

 


детальніше...

Прес-реліз Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Опубліковано: 10-7-2018

Охоплення реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду соцстрахування зросло на 34%.

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за реформованим механізмом упродовж першого півріччя 2018 року Фонд соціального страхування України направив на реабілітаційне лікування понад 16,5 тис. застрахованих осіб, що на 34% більше показників відповідного періоду минулого року.

Як зазначалось, з початку цього року ФССУ забезпечує повне охоплення працюючих українців адресним відновним лікуванням у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за їх вибором. Соціальна послуга надається за наявності медичних показань та фінансується за рахунок Фонду.

«Адресний механізм забезпечення медичною реабілітацією ми впровадили з 01 січня цього року. Це дозволило значно збільшити ефективність соцзахисту в разі важкої хвороби, перетворити подекуди вибіркову систему на гарантовану допомогу. Сьогодні до надання відновного лікування за рахунок коштів ФССУ долучився 51 санаторно-курортний заклад, які мають відповідні реабілітаційні відділення та заявили про своє бажання співпрацювати із Фондом», – зазначає директор департаменту медичних та соціальних послуг виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Олена Пухка.

Пройти відновне лікування в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм за кошти ФССУ має право кожен застрахований – сьогодні під опікою Фонду більше 12 млн осіб.

Для фінансування Фондом медичної реабілітації, заклад охорони здоров’я повідомляє робочий орган ФССУ про наявність у них на лікування застрахованої особи, яка, відповідно до висновку лікарсько-консультативної допомоги, потребує відновного лікування в санаторно-курортному закладі. Не пізніше наступного дня представник Фонду відвідує пацієнта в стаціонарі медичного закладу для оформлення тристороннього договору та направлення на реабілітацію.

Зокрема, пройти реабілітаційне лікування за рахунок коштів Фонду соціального страхування України можна в разі підгострого періоду інфаркту міокарда, опіків, захворювань легень; цукрового діабету; оперативного та інструментального видалення каменів з нирок тощо.

 

З початку року на Київщині допомогу по вагітності та пологах отримали майже 3 380 працюючих жінок

Як відзначив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць, з початку року допомогу по вагітності та пологах отримали 3380 застрахованих осіб. Загальна сума виплат склала 74,8 млн. гривень. При цьому в червні цього року допомогу по вагітності та пологах отримали 559 застрахованих осіб і сума виплат склала 11,9 млн. гривень.

За словами обласного керівника, допомога по вагітності та пологах надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України за весь період відпустки у розмірі 100% середньої заробітної плати і не залежить від страхового стражу. Підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Загалом фінансування допомоги здійснюється за 126 календарних днів відпустки по вагітності та пологах і перераховується на окремий поточний рахунок роботодавця не пізніше десяти робочих днів з дня отримання заяви-розрахунку.

Георгій Галиць додав, що роботодавець здійснює виплату допомоги застрахованій особі в найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

 

Управління соцстраху Київщини профінансувало понад 85 тис. листків непрацездатності

За оперативними даними, впродовж січня-червня 2018 року управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області було профінансовано понад 85 тис. лікарняних листків на загальну суму майже 176 млн. гривень. Загалом обласне управління компенсувало втрату заробітку за понад 820 тис. днів.

Фонд компенсує застрахованим особам втрату заробітку за період хвороби або травми з 6-го дня непрацездатності. Щороку до робочих органів Фонду у Київській області надходить до оплати майже 200 тис лікарняних листків. Загалом у минулому році робочими органами Київської області профінансовано 170 тис. лікарняних, на що направлено майже 410 млн. грн., що на 60млн. грн. або 17% більше, ніж у 2016 році

Допомога по тимчасовій втраті працездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу). Підставою для призначення допомоги є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.

Розмір допомоги у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, що надається за рахунок коштів ФССУ, залежить від страхового стажу та виплачується в таких розмірах:

1) 50% середньої заробітної плати (доходу) – застрахованим особам, які мають страховий стаж до 3 років;

2) 60% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 3 до 5 років;

3) 70% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 5 до 8 років;

4) 100% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж понад 8 років;

5) 100% середньої заробітної плати (доходу) – застрахованим особам, які мають пільги відповідно до законодавства.

Фонд здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності упродовж 10 робочих днів після подачі роботодавцем заяви-розрахунку до робочого органу Фонду за місцем обліку. Кошти перераховуються на окремий поточний рахунок роботодавця для виплати застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

 

 З початку року аудитори Київщини провели  99 перевірок правомірності використання коштів Фонду

 

Як відзначила начальник відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Світлана Вітер, з початку року спеціалістами відділу спільно зі спеціалістами відділень обласного управління проведено 99 перевірок правомірності використання коштів Фонду, в результаті яких нараховано фінансових санкцій  та неправомірно витрачених коштів в сумі 170,96 тис. грн. (винесено 57 рішень), які на 1 липня повністю сплачені. За результатами перевірок складено 46 протоколів та винесено 46 постанов про адміністративне правопорушення до посадових осіб страхувальників на суму 6,8 тис. грн.

За її словами, виконавчою дирекцією Фонду з 1 березня 2018 року призупинено проведення планових перевірок. З цього моменту управління та його структурні підрозділи ефективно взаємодіють зі страхувальниками, як на стадії опрацювання та перевірки заяв – розрахунків, так і у разі виявлення помилок у вже профінансованих заявах. Страхувальникам надана можливість самостійно усувати допущені помилки шляхом подання виправлених заяв – розрахунків до моменту надання матеріальної допомоги, а також повернення зайво використаних коштів на рахунки відділень управління без застосування фінансових санкцій.

За період з 1 березня по 1 червня спеціалістами відділу фінансового контролю та аудиту, спільно зі спеціалістами відділень управління, охоплено контролем 7 459 заяв – розрахунків по 44244 листку непрацездатності на суму 122,0 млн. грн., виявлено порушень по 162 листках непрацездатності, на рахунки робочих органів Фонду повернуто 91,1 тис. грн., упереджено витрат по 110 заявах - розрахунках на суму 100,44 тис. грн.

«За червень спеціалістами відділу фінансового контролю та аудиту управління охоплено контролем 1287 листків непрацездатності на 3,5 млн. грн., виявлено порушень по 22 листках, в результаті – повернуто на рахунки Фонду 1,68 тис. грн., упереджено неправомірне використання страхових коштів в сумі 8,69 тис. грн», - підсумувала Світлана Вітер.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 9-7-2018

97 блоків тютюнововмісних виробів для вейпів вилучено працівниками Київської митниці ДФС

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного ввезення на територію України партії тютюнововмісніих виробів  «HEETS AMBER LABEL» TM “Parliament” для електричного нагрівання, призначений для використання виключно з IQOS.

97 блоків тютюнововмісніих виробів  знаходилися у громадянина Китаю, який прилетів в аеропорт «Бориспіль» і прямував трансфером до м. Дніпра.

Для проходження митного контролю громадянин самостійно обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари (предмети) не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин не оформлював та не подавав, з приводу декларування переміщуваних ним товарів до інспекторів митниці не звертався.

Однак, під час проведення митного огляду багажу - двох валіз, які належали громадянину, було виявлено 101 блок тютюновмісних виробів.

Як відомо, згідно з ч.2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу – 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів

Таким чином, відповідно до вітчизняного законодавства, з загальної кількості тютюнових виробів пасажиру було пропущено 4 блоки тютюновмісних  виробів марки «HEETS AMBER LABEL» TM “Parliament”, що містять 244 г тютюну.

Вилучено до винесення судом рішення у справі за протоколом про порушення митних правил за статтею 471 Митного кодексу України 97 блоків тютюнововмісних виробів.

Довідково: всього з початку року Київською митницею ДФС складено 9 протоколів про порушення митних правил, де фігурували тютюновмісні вироби для вейпів.

 

ГУ ДФС у Київській області

Зміни у порядку справляння плати за землю у 2018 році

З 01.01.2018 року набув чинності Закон України від 07.12.2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України , зокрема, в частині плати за землю.

Встановлено, що річна сума орендної плати за землі державної та комунальної власності не може бути меншою за розмір земельного податку: 

- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено – у розмірі не більше 3% їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1% їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3% та не більше 1% їх нормативної грошової оцінки;

- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено – у розмірі не більше 5% нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3% та не більше 5% нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;

- фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої Кодексом за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання з плати за землю, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у строки, встановлені нормами Кодексу.

ГУ ДФС у Київській області

Пенсіонери за віком не є платниками земельного податку за приватизовані земельні ділянки в садівницькому товаристві

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу,  що платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, що перебуває у власності чи користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності - це встановлено у ст.269, 270 Податкового кодексу України.

Підставою для нарахування земельного податку є дані Державного земельного кадастру. Нормами Податкового кодексу передбачено  пільги по сплаті земельного податку для окремих категорій фізичних осіб, зокрема, звільнення від сплати земельного податку передбачено для пенсіонерів (за віком). Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм, зокрема, для ведення садівництва – не більше як 0,12 га.

За умови наявності у фізичних осіб – членів садівницького товариства приватизованих земельних ділянок, що підтверджується свідоцтвом на право власності, земельний податок самостійно сплачується власниками на загальних підставах, або ж застосовується пільга зі сплати податку, передбачена ст. 281 Податкового кодексу.

У разі якщо фізичними особами – землекористувачами право власності на земельні ділянки, надані для ведення садівництва, не оформлено, платником земельного податку до бюджету за такі земельні ділянки (включаючи земельні ділянки загального користування) є садівницьке товариство .

Таким чином, пенсіонери за віком не є платниками земельного податку за приватизовані земельні ділянки розміром 0,12га, а також за земельні ділянки загального користування, що належать садівницькому товариству.

ГУ ДФС у Київській області

Увага! До 10.09.2018 залишаються активними для зарахування податків, зборів, платежів два комплекти рахунків: старі та нові

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що на час перехідного періоду до 10 вересня .2018 року залишаються активними для зарахування податків, зборів, платежів два комплекти рахунків, тобто відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях, які діяли до 02.07.2018 та відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО - 899998), та які діятимуть з 02.07.2018.

Державна казначейська служба України листом від 23.06.2018 № 12-08/288-10407 повідомляє.

Починаючи з 02.07.2018, на час перехідного періоду, до 10.09.2018 залишаються активними для зарахування податків, зборів, платежів два комплекти рахунків:

- відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві, та які діяли до 02.07.2018;

- відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО — 899998), та які діятимуть з 02.07.2018.

При застосуванні зазначеної моделі зарахування податків, зборів, платежів до бюджету Казначейством буде забезпечено надання органам ДФС інформації щодо виконання бюджетів за доходами відповідно до Порядку взаємодії органів Державної казначейської служби України та органів Державної фіскальної служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2016 №621, по двох комплектах вищезазначених рахунків окремо. Зазначена модель дозволить зберегти персоніфіковані дані про сплату податків, зборів, платежів в розрізі платників як на рахунки, які діяли до 02.07.2018, так і на рахунки, які діятимуть з 02.07.2018.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 6-7-2018

Київською митницею ДФС за І півріччя 2018 року перераховано до Державного бюджету України 24,5 млрд. грн.

В порівнянні з відповідним періодом 2017 року забезпечено зростання надходжень митних податків на 3,1 млрд. грн. або на 14,5%.

Протягом І півріччя 2018 року Київською митницею ДФС перераховано: до загального фонду – майже 23,7 млрд. грн.; до спеціального фонду – 905,2 млн. грн.

Виконання індикативних показників доходів становить 100,6%  (перевиконання становить 135,8 млн. грн.), в тому числі:

- по загальному фонду – 100,1 % (+ 21,0 млн. грн.);

- по спеціальному фонду – 114,5% (+ 114,8 млн. грн.).

Крім того, середньоденні надходження митних платежів зросли в порівнянні з відповідним періодом 2017 року на 36%. Додатково надійшло 242,9 млн. гривень.

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (36,8%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

-   «автомобілі легкові» – сплачено митних податків на загальну суму 4,5 млрд. грн. (питома вага сплачених податків 18,4%);

-   «засоби захисту рослин»  – 2,4 млрд. грн. (9,9%);

-   «лікарські засоби» - 846,1 млн. грн. (3,5%);

-   «телефонні апарати» - 728,6 млн. грн. (3,0%);

-   «машин автоматичного оброблення інформації» - 493,2 млн. грн. (2,0%).

 

ГУ ДФС у Київській області

Зміни у порядку технічного обслуговування та ремонту РРО

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що Урядом спрощено порядок реєстрації касової техніки та її технічного обслуговування. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 496 внесено зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій.

Постановою запроваджується механізм обміну документами між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування в електронній формі як при введенні в експлуатацію реєстраторів, так і надалі їх обслуговуванні.

Даною Постановою уточнено, що роботи з  виконуються центром сервісного обслуговування відповідно введення реєстраторів в експлуатацію  до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує 3 діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.

Інформація про резервування фіскального номера до ЦСО надсилається ДФС засобами електронного зв'язку у день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.

Після закінчення робіт з введення реєстратора в експлуатацію представник ЦСО робить запис в експлуатаційних документах, складає довідку про опломбування реєстратора та акт введення його в експлуатацію за формою згідно з додатком 1. По одному примірнику довідки та акта залишаються в ЦСО і надаються користувачеві. Один примірник таких документів надсилається ЦСО засобами електронного зв'язку до територіального органу ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.

У випадках, передбачених цим Порядком, у разі здійснення опломбування, переопломбування або розпломбування реєстратора до територіального органу ДФС за місцем реєстрації такого реєстратора ЦСО повинен надіслати повідомлення про опломбування реєстратора за формою та у порядку, встановленими відповідно до ст. 7 Закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"  Порядком реєстрації, опломбування та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).

Прийняте рішення дозволить істотно спростити процес реєстрації РРО, зменшить вплив людського фактора на цей процес та зробить можливим здійснювати  реєстрацію РРО  протягом одного робочого дня на підставі заяви  спрощеної форми.

Крім того, запроваджується реєстр екземплярів РРО, ведення якого покладено на ДФС у визначеному Мінфіном порядку.

З метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації реєстраторів, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру РРО, ведеться реєстр екземплярів РРО.

Виробники (постачальники) не пізніше дня поставки реєстратора надсилають ДФС інформацію про такий екземпляр реєстратора, яка повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) реєстратора, сферу його застосування та версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром РРО), унікальний (серійний) номер реєстратора, дату виготовлення, гарантійний строк зберігання, гарантійний строк експлуатації, строк служби реєстратора, складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект поставки.

ГУ ДФС у Київській області

Інноваційні підходи у сфері застосування РРО

Головне управління ДФС у Київській області наголошує, що основними цілями впровадження та використання реєстраторів розрахункових операцій є детінізація економіки, легалізація фактично отриманих доходів, сплата податків до бюджету, збільшення податкових надходжень та захист прав споживачів.

Міністерством фінансів напрацьовано рішення, що спрощують використання РРО та ініційовано пілотний проект реєстрації та експлуатації новітніх моделей. Так,  13 червня 2018 року Урядом прийнято два проекти постанов, які дозволять впровадити інноваційні підходи у сфері РРО.

Проектом  Постанови «Про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей, призначених для реєстрації розрахункових операцій» передбачено вивчення та дослідження новітніх моделей програмно-технічних засобів для здійснення розрахункових операцій.

Після завершення пілотного проекту буде прийнято рішення щодо доцільності  введення у промислову експлуатацію та подальше використання інноваційних моделей РРО наряду з традиційними. Для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони та планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації замість традиційних касових апаратів.

 

ГУ ДФС у Київській області

Штрафні санкції за порушення порядку використання РРО

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  нормами  пункту 17 Закону України від 06.07.1999 року  №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" передбачені штрафні санкції за порушення порядку здійснення розрахункових операцій за товари (послуги).

У разі встановлення під час здійснення органами фіскальної служби перевірок суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги) наступних порушень:

- проведення розрахункових операцій з використанням РРО або розрахункових книжок (РК) на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг);

- непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи;

- невідповідність у юридичних осіб на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів сумі коштів, зазначеній у денному звіті, більше ніж на 10% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року, а в разі використання юридичною особою РК - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання РК на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання, - якщо протягом календарного року зазначені порушення вчинено вперше, - застосовується штраф у розмірі 1 гривня.

За кожне наступне порушення застосовується штраф у розмірі 100 % вартості проданих із зазначеними порушеннями товарів (послуг).

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...