Новини Київщини

ГУ ДПС у Київській області інформує:

Опубліковано: 11-7-2020

Зміни у застосуванні РРО

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 533-ІХ (далі – Закон №533)  перенесено терміни набуття чинності Законів України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019  №128-ІХ  (далі – Закон № 128) та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019  №129-ІХ (далі – Закон № 129).

Згідно п.п. 4 та 5 розд. І Закону №533 набрання чинності Законами №128 та №129 відтерміновано:

- з 19.04.2020 до 01.08.2020 – можливість застосування програмних РРО в якості яких можна буде застосовувати будь-який пристрій (смартфон, планшет, комп’ютер, тощо). Програмний РРО за допомогою спеціального програмного забезпечення зможе фіскалізувати розрахункові операції на сервері ДПС. Збільшення розміру штрафних (фінансових) санкцій.

- з 01.10.2020 до 01.01.2021– запровадження обов’язку застосування РРО фізичними особами - платниками єдиного податку 2 та 3 груп, які провадять певні види діяльності  та механізму «Кешбек» - компенсації споживачу коштів, сплачених за придбаний товар (послугу), у разі якщо  споживачу  надано розрахунковий документ, щодо якого відсутня інформація в базах даних ДПС .

- з 01.01.2021 до 01.04.2021 – обов’язок застосування РРО усіма суб’єктами підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції, крім фізичних осіб- підприємців платників єдиного податку першої групи.

ГУ ДПС у Київській області

 

Документ, який підтверджує внесення річної плати за ліцензію

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до ст. 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на виробництво або імпорт, експорт спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

Тобто, відмітка про внесення плати за ліцензію на зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним на наступний рік здійснюється контролюючим органом на підставі поданого заявником повідомлення та копії платіжного доручення з відміткою установи банку про сплату.

Законом №481 не встановлено конкретного терміну, протягом якого контролюючий орган проставляє таку відмітку.

ГУ ДПС у Київській області

 

Офіційне працевлаштування - гарантія соціального захисту

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу на необхідність дотримання роботодавцями та найманими працівниками законодавства про працю та зайнятість населення та  інформує, що офіційне працевлаштування і легальна заробітна плата мають ряд беззаперечних переваг для найманих працівників.

Легальна робота - це перш за все стабільна заробітна плата сьогодні  та впевненість у завтрашньому дні, адже лише офіційне працевлаштування та отримання легальних доходів  гарантує працівникам  реалізацію їх прав на соціальні виплати у майбутньому: пенсійне забезпечення, оплату листів непрацездатності, оплачувані відпустки, у тому числі по догляду за дитиною, право на пільгову пенсію, отримання допомоги по безробіттю, тощо.

Часом роботодавцями використовується така неофіційна форма зайнятості як стажування. Перевірками фіксуються випадки «стажування» працівників без оформлення трудових відносин.

Звертаємо увагу, що стажування без оформлення трудових відносин є порушенням трудового законодавства, за яке порушникам загрожує штраф у розмірі 10 мінімальних заробітних плат - 47 230 гривень.

Використання офіційно працевлаштованих робітників дає роботодавцю злагоджений, стабільний трудовий колектив, відсутність плинності кадрів, та є запорукою процвітання бізнесу.

ГУ ДПС у Київській області

 

Нарахування земельного податку та орендної плати за землю фізичним особам (громадянам)

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що плата за землю є обов’язковим платежем, який входить до складу податку на майно, а справляється вона у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Земельний податок – обов’язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок).

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності – обов’язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі – орендна плата).

Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 01 травня.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Фізичним особам (громадянам) нарахування сум земельного податку і орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (далі – орендна плата) проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки) на підставі:

- даних державного земельного кадастру;

- поданих платником земельного податку до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку (у разі відсутності відомостей у базах даних ДПС);

- отриманої від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформації щодо укладених договорів оренди землі з фізичними особами (громадянами);

- поданих фізичними особами (громадянами) заяв про застосування пільги по земельному податку.

Контролюючий орган надсилає (вручає) податкові повідомлення-рішення про внесення земельного податку або орендної плати платнику за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року.

Суми земельного податку та орендної плати, зазначені в податкових повідомленнях-рішеннях, підлягають сплаті протягом 60 днів з дня їх вручення.

Фізична особа (громадянин), яка є власником однієї або декількох земельних ділянок та має підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинна надати до 01 травня поточного року письмову заяву про застосування пільги у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження будь-якої земельної ділянки та документи, що посвідчують її право на пільгу. При цьому така пільга застосовується в поточному році.

У разі подання заяви про застосування пільги після 01 травня поточного року, пільга щодо сплати земельного податку починає застосовуватися з наступного податкового (звітного) року.

Пільг щодо сплати фізичними особами (громадянами) орендної плати нормами Податкового кодексу України не передбачено.

ГУ ДПС у Київській області

 

Як повернути або врахувати в рахунок наступних платежів суму надмірно сплаченого ПДФО?

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що для здійснення повернення надміру або помилково сплачених сум грошових зобов’язань та пені платнику податків необхідно подати заяву про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені.

Платник подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів:

-на поточний рахунок в установі банку;

-на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету;

-повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку (п. 43.4 ст. 43 ПКУ).

Не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви контролюючий орган готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Якщо повернення сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу, відповідне повідомлення надсилається контролюючим органом до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення шістдесятиденного строку з дня отримання відповідної податкової декларації.

Орган казначейства на підставі отриманого висновку протягом п’яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені платникам податків .

Надміру сплачені грошові зобов’язання – це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Враховуючи викладене, податковий агент має право повернути або врахувати в рахунок сплати наступних платежів тільки ту суму надміру сплаченого податку на доходи фізичних осіб, який був перерахований до бюджету понад суму грошових зобов’язань, граничний строк сплати якої настав на таку дату.У разі наявності переплати, податковий агент має право не сплачувати податок на доходи фізичних осіб в межах такої переплати.

ГУ ДПС у Київській області

 

Документи для отримання пільги щодо сплати земельного податку

 

         Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що фізичні особи, які мають право на отримання пільг щодо сплати земельного податку (незалежно від кількості земельних ділянок у їх власності), повинні  подати до контролюючого  органу за місцем знаходження земельної ділянки або за місцем знаходження будь-якої з земельних ділянок, що знаходяться у власності такої особи (якщо у власності є декілька земельних ділянок) заяву довільної форми про застосування пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (посвідчення особи з інвалідністю першої або другої групи, пенсійне посвідчення (за віком), посвідчення батьків багатодітної сім’ї (які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років), посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС», посвідчення особи, на яку поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», посвідчення «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи» (1-3 категорія): договір оренди землі,оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства:

  • до 01 травня поточного року – якщо станом на 01 січня поточного року фізична особа має у власності одну земельну ділянку або декілька;
  • протягом 30 календарних днів з дня набуття права на пільгу та/або права власності – якщо право на пільгу у фізичної особи виникає протягом календарного року та/або фізична особа, набуває право власності на земельну ділянку/земельні ділянки.

ГУ ДПС у Київській області

 

Коли запрацює механізм «кешбеку»?

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що з 01 січня 2021 року для споживачів запроваджується механізм компенсації коштів, сплачених за придбаний товар (послугу), якщо при покупці було надано розрахунковий документ, інформація щодо якого відсутня в базах даних ДПС (далі – механізм «Кешбек»).

Громадяни-покупці, купуючи товар на суму, яка перевищує 850,0грн., зможуть перевірити справжність розрахункового документа (чек РРО) на сайті ДПС. Якщо споживачу надано касовий чек РРО, інформація про який відсутня в Електронному кабінеті, такий споживач має право звернутися до контролюючого органу зі  скаргою про порушення суб’єктом господарювання порядку проведення готівкових розрахунків (скарга подається в Електронному кабінеті на сайті ДПС) .

У разі підтвердження порушення СГ порядку проведення готівкових розрахунків, продавця оштрафують, а покупець матиме можливість отримати з бюджету як компенсацію 100% вартості придбаного товару, який йому було реалізовано з порушенням вимог чинного законодавства, при цьому товар залишається у покупця.

Механізм «Кешбек» запроваджується, в першу чергу, для боротьби з «нефіскальними» чеками, які на вигляд схожі на фіскальні та надаються окремими несумлінними платниками споживачам під виглядом фіскальних чеків.

Нагадаємо, що механізм «Кешбеку» передбачено Законом України від 20.09.2019 року №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг».

ГУ ДПС у Київській області

 

Дії ФОП, щодо яких до ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що підставою для зняття фізичної особи – підприємця (далі - ФОП)  як платника податків з обліку у відповідному контролюючому органі є відомості про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням.

Дата зняття з обліку ФОП відповідає даті отримання відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа – платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, повинна закрити усі рахунки відкриті у фінансових установах (крім рахунків, відкритих для зарахування коштів на вимогу фізичних осіб) та в установлені строки подати відповідному контролюючому органу:

-     повідомлення за формою 20-ОПП з оновленою інформацією про закриття об’єкта оподаткування (у разі наявності), протягом 10 робочих днів після його закриття;

-    декларацію за останній базовий податковий (звітний) період.

ФОП які перебували на загальній системі, щодо яких починаючи з 01.01.2017 до ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності, подають ліквідаційні податкові декларації про майновий стан і доходи востаннє за звітний період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, у строки, встановлені ПКУ для місячного податкового періоду.

ФОП, які застосовували спрощену систему оподаткування, подають податкові декларації платника єдиного податку (далі – декларація платника єдиного податку) востаннє за податковий (звітний) квартал в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, з наростаючим підсумком з початку року у строки, визначені п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Водночас, ФОП - платник єдиного податку може подати останню податкову декларацію платника єдиного податку до закінчення звітного періоду відповідно до п.п. 49.18.8 п. 49.18 ст. 49 ПКУ.

Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) ФОП, в тому числі ФОП -  платниками єдиного податку, подається протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Сплачується єдиний внесок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання Звіту із зазначенням типу форми «ліквідаційна».

Зняття з обліку ФОП – платників єдиного внеску здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку. Такі перевірки проводяться у порядку, встановленому ПКУ.

Рішення про проведення документальної позапланової перевірки ФОП приймається керівником контролюючого органу (його заступником або уповноваженою особою) з урахуванням вимог ст. 78 – 82 ПКУ, яке оформлюється наказом. При цьому, термін протягом якого приймається рішення про призначення документальної позапланової перевірки, зокрема при припиненні діяльності ФОП, ПКУ не визначено.

Дані про зняття з обліку ФОП як платника податків та як платника єдиного внеску передаються контролюючим органом до ЄДР та оприлюднюються на порталі електронних сервісів ЄДР.

ГУ ДПС у Київській області


детальніше...

ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОПИТУВАННІ

Опубліковано: 10-7-2020

В рамках розроблення проекту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року проводиться опитування експертів «Шляхи розвитку міста Києва та Київського регіону».

Запрошуємо зацікавлених суб’єктів регіонального розвитку взяти участь в опитуванні, що проводиться КМДА, та висловити свої зауваження, побажання та пропозиції щодо перспективного розвитку столичного регіону.

Опитування проводиться за посиланням https://bit.ly/2Y7MGzO до 17.07.2020.

 

 

 

 

 

 


детальніше...

Роман Лещенко: «Я як Голова Держгеокадастру, передам земельні повноваження народу»

Опубліковано: 8-7-2020

10 червня на посаду Голови Держгеокадастру був призначений Уповноважений Президента України із земельних питань Роман Лещенко. Після відкриття ринку землі відомство буде ключовим для подальшої реалізації земельної реформи. Про існуючі земельні схеми та плани боротьби з ними, про зміни, які чекають на Держгеокадастр, підготовку до відкриття ринку землі та амбітні плани із передачі земель державної власності у розпорядження місцевим громадам, а також технологічну революцію Державного земельного кадастру – говоримо в інтерв’ю з Романом Лещенком.  

  • Пане Романе, які ваші перші враження від роботи у відомстві, яке фактично буде ключовим в подальшій реалізації земельної реформи?

Земельна реформа в Україні не просто триває, а переходить у найскладнішу фазу – втілення в життя ухвалених законів. І, як Уповноважений Президента України із земельних питань, я продовжую відповідати за її реалізацію, вже у статусі голови Держгеокадастру.

Одна справа, коли ти безпосередньо займаєшся законодавчою складовою реформи, і зовсім інша, коли заходиш у практичну площину центрального органу виконавчої влади. І бачиш, що недостатньо ухвалити хороший закон, важлива правильна його реалізація.

Якщо сформувати мету моєї роботи просто – це наведення порядку в земельних правовідносинах. Для цього я маю чітку програму, команду, а  виконання поставлених в рамках земельної реформи завдань, в першу чергу, буде ґрунтуватись на засадах порядності, прозорості, повної нетерпимості до корупції та будь-якого роду зловживань.

  • Яке найбільш глобальне завдання в рамках земельної реформи ви плануєте реалізувати на цій посаді?

Вже у перші два тижні роботи я чітко усвідомив, що центральний орган виконавчої влади не може розпоряджатися державною землею. Не може чиновник ні в Києві, ні в Харкові, ні в Одесі знати напевно, де кращі сінокоси, а де краще пасовище.

Я залишаюся прихильником і маю глибоке переконання, що земля має належати народу, і народ на місцях має визначати, як нею розпоряджатися. В цьому полягає глобальне завдання земельної реформи. Тому, вже є чітке розуміння, що ми повинні якомога швидше передати землю у розпорядження місцевим громадам.

Для цього нам не треба чекати ухвалення якихось спеціальних законів – потрібно мати лише політичну волю. А вона є і в Президента України Володимира Зеленського, і в мене як в людини, безпосередньо відповідальної за земельну реформу.

Сьогодні в руках Голови Держгеокадастру знаходиться розпорядження всіма державними землями в Україні. Ми створимо прецедент, коли посадова особа, або як в народі кажуть – чиновник, вперше в історії незалежності України добровільно відмовиться від таких своїх повноважень.

Я як голова Держгеокадастру, передам земельні повноваження народу. І, повірте, народ вже свої повноваження назад не захоче віддати. Тому сьогодні активно триває процес утворення громад, щоб люди на своїй землі були господарями.

  • Які кроки передуватимуть такій передачі?

Завдання номер один – провести інвентаризацію земель та виявити зловживання. Вже у найближчі дні я буду звертатися до українського суспільства, аби показати реальний стан речей.

Наші люди мають бути готові психологічно аби дізнатись, що відбувалось із землями впродовж останніх років, як у процесі, так званої, безоплатної приватизації у нас сформувалася каста «обраних». Бо є люди, які роками не можуть отримати гектара землі для обробітку, таких більшість. А є ті, які на один той самий паспорт в різних областях по п’ять разів отримували землю в різних куточках нашої країни.

Ви не повірите, але і до сьогоднішнього дня в нашій державі, роздаючи сотні тисяч гектарів землі в рамках безоплатної приватизації, немає офіційного єдиного реєстру громадян, які отримали ці 2 га безоплатно! Для мене відсутність такої бази стала шоком.

  • Чи можете ви вже зараз оцінити масштаби зловживань?

За роки, поки Держгеокадастр був розпорядником, і поки ним залишається, тисячі гектарів кращих земель України були розграбовані.

Ми говоримо про прибережні зони, рекреаційні зони, землі Причорномор’я та Приазов’я, про прекрасний природно-заповідний фонд, починаючи від Карпат і завершуючи Пуща-Водицею під Києвом, які через різні злочинні схеми були виведені в приватну власність.

Ми не просто зробимо аналіз всіє цієї ситуації, а публічно покажемо все це на електронній публічній кадастровій карті України, в режимі реального часу, з прізвищами. Вся інформація про незаконні відведення земель буде передана до правоохоронних органів.

Суспільство буде знати правду: хто, де, скільки і коли отримав, а також – які податки платяться з цієї землі. Ми вже підписали відповідну угоду про співпрацю з ДПС, з головою Державної податкової служби Олексієм Любченком.

  • Що саме дозволить зробити угода?

Ми запровадимо обмін інформацією з ДПС, і кожна кадастрова ділянка в Україні буде мати прив’язку до сплати податків.

Я розумію, що для суспільства буде боляче побачити, скільки земельного податку сплачує власник будинку в Конча-Заспі. І скільки сплачує податків селянин, який тяжко працює на землі.

В цьому розумінні, Держгеокадастр, фактично, є обличчям нашої країни. Через призму цього державного органу можна побачити всі вади системи державного управління. Починаючи від роздутого штату та існуючих злочинних схем, і закінчуючи кричущими фактами соціальної несправедливості по відношенню до наших громадян.

  • Що ви плануєте робити з виявленими порушеннями?

Крок за кроком ми будемо повертати землю, яка належить українському народові.

Для цього ми ініціюємо зміни в земельному законодавстві, які дадуть можливість як правоохоронним органам, так і судовим органам по спрощеній процедурі повертати землю, яка була вкрадена.

Більше того, суспільство повинне отримати соціальну сатисфакцію по відношенню до тих злодіїв, які грабували країну десятки років. Але це все буде пізніше, зараз ми проведемо базові заходи і крок за кроком будемо все це реалізовувати.

  • Ви говорите про те, що вже існують певні домовленості з ДПС. А як щодо взаємодії Держгеокадастру з іншими правоохоронними органами? Невже ті люди, які сумнівно з точки зору закону отримали державні землі у свою власність, добровільно їх віддадуть?

Вже після першого тижня роботи, усвідомлюючи масштаб розграбування нашої держави, я як Голова Держгеокадастру, ініціював підписання меморандумів про співпрацю з НАБУ,  Офісом Генпрокурора, МВС, ДБР, Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою. З усіма цими органами ми вже налагоджуємо повний взаємний обмін інформацією і максимальну співпрацю.

У перші дні, коли я лише зайшов на посаду, я був шокований тим, що мені як голові Держгеокадастру деякі представники обласних управлінь навіть не підпорядковувались. Ми вже почали повне оновлення кадрового складу Держгеокадастру в регіонах.

А також зробили ще одну дуже важливу річ: повністю зупинили систему реєстрації земельних ділянок. Аби поки ми проводимо кадрові заміни, не стався черговий грабіж на виконання взятих на себе «зобов’язань» продовжувати злочинні схеми.

  • Чи відмітили ви для себе проблемні регіони, де ви плануєте першочергово навести порядок?

Житомирська область для мене сьогодні – це, практично, зона бойових дій.

Там процвітає бандитизм, місцеві авторитети сьогодні «кришують» видобуток  бурштину, титанової руди, лісу. Є села, де такі суб’єкти тримають все під контролем, і просто зброєю залякують людей, забирають в них землю.

Дивишся по документах – все чудово, люди мають ділянку сільгосппризначення для вирощування сої. А коли дивишся ортофотозйомку – наче Місяць або планета Марс, знаєте, такі кратери. Це одна з найпопулярніших схем, за якою процвітає тіньовий бізнес: оформляється у власність по 2 га як землі сільгосппризначення призначення на підставних осіб. А потім там, де в тебе 2 га землі, все що під цією землею – теж твоє.

Тому, найближчим часом я планую зі спецпідрозділами правоохоронних органів, державною охороною, яку мені надали у зв’язку з системними погрозами на мою адресу та на адресу членів моєї родини, відвідати Житомирщину.

Житомирська область у нас є одним з форпостів такого руху. Це лише у 120 км від Києва, і там відбуваються такі не здорові процеси. Тому ми туди рухаємося першочергово.

Запрошую журналістів, аби показати людям, що там насправді відбувається.

  • Чи обов’язково задіювати силовий блок?

Я вважаю, що без жорсткої реакції та без силової підтримки, ми не зможемо рухатися вперед.

Я не виключаю провокацій,  бо часто такі ділки під виглядом громадських організацій шалено «боронять» українську землю. Якщо вони спробують відкривати стрільбу, блокувати або ще щось – будемо діяти в рамках закону. Час наводити порядок.

  • Давайте поговоримо про технологічний аспект роботи Держгеокадастру. Що зміниться для українців?

Близько місяця тому був ухвалений закон «Національну інфраструктуру геопросторових даних», який насправді є революційним та дозволить якісно змінити наповнення Державного земельного кадастру.

Вже сьогодні ми його доповнюємо, робимо ортофотозйомку всієї країни, показуємо всі адміністративно-територіальні межі, робимо єдину інформаційну базу, яка в найближчому майбутньому буде в безкоштовному доступі для українського народу.

Ця база міститиме десятки технічних шарів, і дозволить побачити все – землю, воду, ліс, містобудівну документацію, надра. Все, що є в державі! Тобто, ми закладаємо таку основу, яка є незворотною. Яка б інша влада потім не прийшла, як вона пояснить закриття інформаційної бази геопорталу, де є всі багатства українського народу?

У нас логіка така: децентралізація, максимальна діджиталізація, і третій дуже важливий аспект – демонополізація.

  • Що ви вкладаєте у поняття діджиталізації для геопросторових даних?

Ми максимально демонополізуємо ринок, аби людина не була прив’язана до конкретного району, посади, чиновника. Ми прибираємо його як посередника між людино та інформаційною базою. Будь-хто зможе зробити витяг з Єдиного державного земельного кадастру, заплативши 20 гривень.

Не треба буде в чергах стояти, просити чиновника, дзвонити, вмовляти, чекати на його підпис. Це ті речі, які зроблять революцію в системі земельних правовідносин!

Таким чином, ми вирішуємо два стратегічні завдання: наводимо порядок у земельній сфері, а також з усіма іншими природніми ресурсами. Вся публічна база буде знаходитись в Держгеокадастрі. Ми будемо носіями знань. І ми ці знання відкриємо для суспільства. Це найкращий захист.

Є ще інша революційна річ, яку ми зробимо. Всі дані, які будуть занесені в публічну кадастрову карту, всі супутникові зйомки, які формуються роками, будуть доступними в динаміці.

Кожен громадянин зможе подивитись, до прикладу, як змінились Карпати впродовж останніх 20 років. Для цього достатньо буде обрати часовий період в структурі шарів публічної кадастрової карти України, до прикладу, як змінились ліси Карпат з 2001 року по 2020 рік. Вся ці інформація буде доступною онлайн.

  • Чи відчуваєте ви спротив такій реформі?

Я вже стикнувся з блокуванням роботи, погрозами, штучними перепонами. Але, коли в тебе є розуміння кінцевої мети, все інше не має значення.

На моє глибоке переконання, наша країна гідна того, аби нарешті реалізувати земельну реформу. Не можна 28 років жити в безладі і хаосі, «темах», схемах, «смотрящих» тощо.

Земельна реформа дасть нашій країні надзвичайний ривок для подальшого розвитку. Ми маємо усвідомлювати, що робимо реформу не для себе, а для наступних поколінь.

  • Достатньо амбітний план.

У мене є перевага – підтримка Президента України щодо питання наведення порядку в земельних правовідносинах. І я знаходжуся в Держгеокадастрі саме за дорученням Прем’єр-міністра України і Президента України. Мені поставлені дуже чіткі завдання, надані всі необхідні повноваження.

Тому що Президент України Володимир Зеленський взяв на себе історичну місію із реалізації земельної реформи, про яку йшлося в його передвиборчій програмі. І чітко обумовив завдання із наведення порядку.

Я скажу щиро, що коли є підтримка першої особи держави, рухатись набагато легше. І ми обов’язково втілимо в життя заплановані зміни.


детальніше...

ГУ ДПС у Київській області інформує:

Опубліковано: 7-7-2020

Який строк служби реєстраторів розрахункових операцій

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року №601 із змінами і доповненнями, строк служби реєстратора розрахункових операцій - строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність реєстратора розрахункових операцій, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.

У випадку якщо виробником (постачальником) не встановлено строку служби (а це здебільшого стосується старих моделей касових апаратів), слід керуватися нормою щодо семирічного з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску, строку служби апарата.

ГУ ДПС у Київській області

 

Умови перебування юридичних осіб на четвертій групі платників єдиного податку

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що до платників єдиного податку четвертої групи належать сільськогосподарські товаровиробники -  юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75% - п.п. 4 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Сільськогосподарський товаровиробник - це, зокрема, юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання (п.п. 14.1.235 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Сільськогосподарська продукція (сільськогосподарські товари) – продукція/товари, що підпадають під визначення груп 1 – 24 УКТ ЗЕД, якщо при цьому такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах) для продажу, переробки або внутрішньогосподарського споживання (п.п. 14.1.234 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

У селекційних центрах, на підприємствах (в об’єднаннях) з племінної справи у тваринництві до продукції власного виробництва сільськогосподарського товаровиробника також належать племінні (генетичні) ресурси, придбані в інших селекційних центрах, на підприємствах (в об’єднаннях) із племінної справи у тваринництві (п.п. 291.4.2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Якщо сільськогосподарський товаровиробник утворюється шляхом злиття, перетворення, поділу або виділення, то норма щодо дотримання 75 % частки сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік, поширюється на:

  -усіх осіб окремо, які зливаються;

  -кожну окрему особу, утворену шляхом поділу або виділу;

  - особу, утворену шляхом перетворення.

Якщо сільськогосподарський товаровиробник реорганізується шляхом приєднання, то норма щодо дотримання 75% частки сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік, поширюється на усіх учасників такої реорганізації.

Сільськогосподарські товаровиробники, утворені шляхом злиття, можуть бути платниками податку в рік утворення, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік всіма товаровиробниками, які брали участь у їх утворенні та були припинені в результаті злиття, дорівнює або перевищує 75 %.

Сільськогосподарські товаровиробники – юридичні особи, утворені шляхом перетворення платника податку, можуть бути платниками податку в рік перетворення, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 відсотків (п.п. 291.4.5 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Сільськогосподарські товаровиробники, утворені шляхом поділу або виділення, можуть бути платниками податку з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 %.

Новоутворені сільськогосподарські товаровиробники – юридичні особи можуть бути платниками податку з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75%.

Разом з цим не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи:

- СГ, у яких понад 50 % доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини) (п.п. 291.5 прим. 1.1 п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ);

- СГ, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 – 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції, вин виноградних, плодово-ягідних та/або напоїв медових, вироблених та розлитих у споживчу тару малими виробництвами виноробної продукції з виноматеріалів виключно власного виробництва (не придбаних), отриманих шляхом переробки плодів, ягід, винограду, меду власного виробництва, а також крім електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії (за умови, що дохід від реалізації такої енергії не перевищує 25 % доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) такого суб’єкта господарювання) (п.п. 291.5 прим. 1.2 п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ);

- СГ, який станом на 01 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) (п.п. 291.5 прим. 1.3 п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ).

ГУ ДПС у Київській області

 

Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються, зокрема, викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення (п.п. 240.1.1 п. 240.1 ст. 240 ПКУ ).

Не є платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю суб’єкти, зазначені у п. 240.1 ст. 240 ПКУ, якими здійснюються такі викиди в обсязі не більше 500 тонн за рік.

Об’єктом та базою оподаткування екологічним податком є, зокрема, обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (п.п. 242.1.1 п. 242.1 ст. 242 ПКУ).

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до першої групи, суб’єкту господарювання, об’єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

До першої групи належать взяті на державний облік об’єкти, які мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До другої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і не мають виробництв або технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До третьої групи належать об’єкти, які не належать до першої і другої груп.

Підприємство несе відповідальність за виконання в установлені терміни інвентаризації викидів,та за своєчасне представлення необхідної інформації, щодо ведення техпроцесів (техрегламенти, режимні карти, сировини, що використовується і т. д.) та створення необхідних умов по проведенню вимірів.

До стаціонарних джерел забруднення відносяться підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти. Також до стаціонарних джерел забруднення можна віднести генератори, міні електростанції, газозварювальне обладнання (установки), які працюють на пальному при спаленні якого утворюються та викидаються в атмосферне повітря забруднюючі речовини або суміш таких речовин, що є об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами.

Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення видаються територіальними органами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів і питання щодо їх видання та питання видання дозволів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері поводження з відходами на спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо) не належить до компетенції органів податкової служби.

ГУ ДПС у Київській області


детальніше...

ГУ ДПС у Київській області інформує:

Опубліковано: 7-7-2020

Розмір прожиткового мінімуму з 01 липня зростає

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що з 01 липня 2020 року змінюється прожитковий мінімум на одну особу на місяць.

Так, для працездатних осіб з 01 липня  він становитиме 2197 грн. - було (2102 грн.) - такі зміни передбачено Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», яким встановлюються з 01 липня 2020 року показники прожиткового мінімуму для  основних соціальних і демографічних груп населення:

 - для дітей віком до 6 років він становитиме 1859 грн (був 1779 грн),

 - для дітей віком від 6 до 18 років – 2318 грн (2218 грн),

 - для працездатних осіб – 2197 грн (2102 грн),

 - для осіб, які втратили працездатність –1712 грн (1638 грн).

Крім того, зросте розмір пенсій та мінімальної соціальної допомоги, які прив'язані до прожиткового мінімуму.

З 01 липня 2020 мінімальна пенсія становитиме 1 712 грн (на 74 грн більше). Також, в Україні з 01 липня зросте максимальний розмір допомоги з безробіття - до 8788,00 гривень (4 прожиткові мінімуми).

Зауважимо, що зміна розміру прожиткового мінімуму на одну особу на місяць не впливає на показники, встановлені Податковим Кодексом від прожиткового мінімуму станом на 01 січня звітного податкового року (ставок податку на нерухоме майно, ставок єдиного податку для платників ЄП першої групи, ставки збору для паркування, розміру податкової соціальної пільги, тощо).

Розмір мінімальної заробітної плати встановлено з 01 січня 2020 року в сумі 4723,0грн. (у погодинному розмірі - 28,31грн.) - цей показник станом на 01 липня  не змінюється.

ГУ ДПС у Київській області

 

Платник ПДВ може зареєструвати ПН /РК в ЄРПН протягом 1095 календарних днів

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

-    для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

-   для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

-  для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 ПКУ, – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції.  Відповідно до п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 ПКУ порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ у разі здійснення операцій, визначених п.п. «а» – «г» п. 198.5 ст. 198 ПКУ, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до ст. 199 ПКУ, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого п. 201.4 ст. 201 ПКУ) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог ст.ст. 192 і 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема 50% суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Отже, нормами ПКУ визначено дати на які платник податку зобов’язаний зареєструвати в ЄРПН податкові накладні та/або розрахунок коригування до них та не визначено загального терміну протягом якого наявна така можливість.

Згідно з ст. 257 Цивільного кодексу України та ст. 102 ПКУ загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Відповідно до вимог п. 198.6 ст. 198 ПКУ у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 1095 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Платник ПДВ, за умови дотримання вищезазначених вимог може зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в ЄРПН протягом 1095 календарних днів.

ГУ ДПС у Київській області

 

Обов’язок нарахування плати за землю виникає після оформлення юридичною особою права на земельну ділянку

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що земельний податок (далі – Податок) справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.

Об’єктом оподаткування Податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності , а підставою для нарахування Податку є дані державного земельного кадастру.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (п. 286.2 ст. 286 ПКУ).

Офіційним визнанням і підтвердженням державою факту набуття, зміни або припинення відповідного права є державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-III).

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі подання платником до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку, відомості про яку відсутні у базах даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата Податку фізичними та юридичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації про перехід права власності на об’єкт оподаткування.

Таким чином, у разі належно оформлених юридичною особою відповідного права на земельну ділянку та/або права на земельну ділянки під власним нерухомим майном на себе, у неї виникають обов’язки по нарахуванню податкових зобов’язань з плати за землю та подання Декларацій.

При цьому у разі переходу до юридичної особи права власності на земельну ділянку та відсутності у базах даних інформаційних систем ДПС відомостей про таку земельну ділянку юридична особа має право подати до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки правовстановлюючі документи на земельну ділянку та Декларацію.

Використання земельних ділянок без належного оформлення відповідного права є порушенням норм земельного законодавства, за що передбачена відповідальність ст. 144 ЗКУ.

ГУ ДПС у Київській області


детальніше...

Триває цикл вебінарів для представників бізнесу "Успішний бізнес - стабільна економіка Київщини"

Опубліковано: 6-7-2020

Приватизація - акселератор економічного зростання, залучення іноземних та вітчизняних інвестицій.

У рамках реалізації Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Київській області на 2019-2020 роки триває цикл вебінарів для представників бізнесу "Успішний бізнес - стабільна економіка Київщини".

Про те, як приватизувати та що приватизувати бізнесу розкажуть представники РВ ФДМУ по Київській, Черкаській та Чернігівській областях Фонду державного майна України на наступному вебінарі "Бізнес і приватизація: кожен українець інвестор"

Коли: 10.07.2020 об 11.00 годині

Цікаво, тоді реєструйся: ➡️ https://bit.ly/SupportBIZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


детальніше...

Київською митницею в червні спрямовано до Державного бюджету понад 8,2 млрд грн

Опубліковано: 6-7-2020

Червневе пожвавлення зовнішньоекономічної діяльності підприємців в зоні діяльності Київської митниці (столиця, Київська, Черкаська та Житомирська області) принесло бюджету на 1,15 млрд грн митних платежів більше, ніж у травні.

Так, за підсумком червня 2020 року Київською митницею спрямовано до держбюджету 8,2 млрд грн.

Доведений митниці орієнтовний індикатив виконано на 103%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


детальніше...

На виконання завдання Президента уряд визначив графік підвищення мінімальної заробітної плати в Україні

Опубліковано: 2-7-2020

Президент Володимир Зеленський поставив завдання Кабінету Міністрів підвищити рівень мінімальної заробітної плати в Україні.

«Українці заслуговують на гідну зарплату. Знаю, це нелегко – взяти й підвищити. Однак ми й не шукали легких рішень, коли прийшли до влади», – зазначив Глава держави, даючи завдання.

Прем’єр-міністр Денис Шмигаль і міністр фінансів Сергій Марченко опрацювали це питання, зробивши відповідні розрахунки. Сьогодні очільник уряду доповів про попередній графік, за яким підвищуватимуть мінімальну заробітну плату. Так, з 1 вересня цього року її буде збільшено до 5 тис. грн, з 1 січня наступного року – до 6 тис. грн, а з 1 липня 2021-го – до 6,5 тис. грн.

«Виглядає цілком реалістично. Радий, що це можливо реалізувати за рік. Добробут українців – головний показник нашої ефективності», – наголосив Президент.

https://www.president.gov.ua/news/na-vikonannya-zavdannya-prezidenta-uryad-viznachiv-grafik-pi-61929

 

 

 

 

 

 


детальніше...

ОСНОВНА СЕСІЯ ЗНО ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

Опубліковано: 1-7-2020

30 червня відбулось тестування з української мови та літератури, яке є обов’язковим для вступу до всіх закладів вищої освіти.

На тестування зареєструвалися 14723 учасники, для яких підготували 991 аудиторію у 57 пунктах. Зазвичай ЗНО з української мови і літератури є найчисельнішим, проте цьогоріч явка на тестування склала 81%, а саме 10 051 учасників.

«Тестування з української мови і літератури на Київщині відбулось у безпечних умовах і згідно з рекомендаціями Головного державного санітарного лікаря України. Всім учасникам процесу проведено температурний скринінг та забезпечено їх засобами індивідуального захисту», – наголосив голова Київської облдержадміністрації Василь Володін.

Зазначимо, 2 липня відбудеться наступна сесія ЗНО – з фізики. Пункти тестування з цього предмету працюватимуть у м. Біла Церква та м. Київ.

 

 

 

 

 

 


детальніше...