Новини Київщини

Повідомлення ініціативної групи з підготовки установчих зборів громадської ради при Київській обласній державній адміністрації

Опубліковано: 22-5-2019

З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики, підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради при Київській обласній державній адміністрації, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (із змінами та доповненнями), розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 11.05.2019 № 262 «Про утворення ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування громадської ради при Київській обласній державній адміністрації» була утворена ініціативна група з підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради при Київській обласній державній адміністрації у складі:

Близнюк Валерій Олександрович - начальник відділу комунікацій з громадськістю управління комунікацій з громадськістю та моніторингу засобів масової інформації департаменту комунікацій та взаємодії з громадськістю Київської облдержадміністрації

Доценко Олена Леонідівна - провідний інспектор відділу організаційної роботи та документообігу департаменту соціального захисту населення Київської облдержадміністрації

Жердєва Ірина Миколаївна - виконуюча обов’язки директора департаменту комунікацій та взаємодії з громадськістю Київської облдержадміністрації

Матьора Микола Іванович - голова Київської обласної організації спілки юристів (за згодою)

Мостовий Володимир Ярославович - голова громадської спілки „Федерація громадських організацій учасників антитерористичної операції Київщиниˮ (за згодою)

Татарчук Наталія Петрівна - член громадської спілки „Всеукраїнська спілка інвалідів Чорнобиляˮ (за згодою)

Черноіваненко Варвара Дмитрівна - радник патронатної служби Київської облдержадміністрації

Шеповалова Світлана Вікторівна - голова правління громадської організації „Ветеранський простірˮ (за згодою)​

За рішенням ініціативної групи установчі збори для формування громадської ради при Київській обласній державній адміністрації будуть проведені 5 липня 2019 року о 11.00 в адмінприміщенні Київської облдержадміністрації за адресою: м. Київ, пл. Л. Українки, 1, к. 740. Реєстрація розпочинається о 10.00 год. Склад громадської ради формується шляхом рейтингового голосування на установчих зборах та не може становити більше ніж 35 осіб, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (із змінами та доповненнями).
Порядок проведення установчих зборів для формування громадської ради при органі виконавчої влади затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 (зі змінами від 24 квітня 2019 р. № 353). Зокрема, Порядком передбачено:
​формування громадської ради на установчих зборах здійснюється шляхом рейтингового голосування за внесених інститутами громадянського суспільства кандидатів до складу громадської ради, які особисто присутні на установчих зборах;
​учасниками установчих зборів є кандидати до складу громадської ради, які допускаються до зборів після пред’явлення ними документа, що посвідчує особу;
​рейтингове голосування здійснюється шляхом письмового заповнення учасником установчих зборів бюлетенів для голосування, виготовлення яких забезпечується органом виконавчої влади;
​бюлетень заповнюється шляхом обов’язкового проставлення учасником установчих зборів позначок біля прізвищ, імен, по батькові обраних кандидатів до складу громадської ради у кількості, що відповідає визначеному кількісному складу громадської ради. Бюлетень, заповнений з порушенням зазначених вимог, вважається недійсним;
​участь у голосуванні за довіреністю не допускається;
​підрахунок голосів здійснюється лічильною комісією відкрито у присутності учасників установчих зборів.
Відповідальна особа - голова ініціативної групи Шеповалова Світлана Вікторівна, тел. 097-960-28-02, електронна адреса grr.koda@gmail.com, контактна особа - Шуйван Юлія Віталіївна, тел. 044-286-80-23.

Запрошуємо представників громадських об’єднань, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, засобів масової інформації (далі – інститути громадянського суспільства), які зареєстровані в установленому порядку, подати заявку для участі в установчих зборах громадської ради при Київській обласній державній адміністрації.
Для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах до ініціативної групи подається заява, складена у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.
До заяви додаються:
1. Прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, рішення про делегування для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;
2. Заява делегованого представника інституту громадянського суспільства з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", підписана ним особисто;
3. Біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, числа, місяця, року і місця народження, громадянства, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, відомостей про освіту, наявність наукового ступеня, трудову та/або громадську діяльність, контактної інформації (поштової адреси, номера телефону, адреси електронної пошти (за наявності);
4. Відомості про результати діяльності інституту громадянського суспільства (проведені заходи, дослідження, надані послуги, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання відповідному органу виконавчої влади письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної, регіональної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості, річний фінансовий звіт (за наявності) тощо) протягом шести місяців до дати оприлюднення органом виконавчої влади повідомлення про формування складу громадської ради;
5. Відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону;
6. Мотиваційний лист делегованого представника інституту громадянського суспільства, в якому наводяться мотиви бути обраним до складу громадської ради та бачення щодо роботи у такій раді;
7. Фото делегованого представника інституту громадянського суспільства, а також посилання на офіційний веб-сайт інституту громадянського суспільства, сторінки у соціальних мережах (за наявності).
Заяви інституту громадянського суспільства та делегованого ним представника подаються у паперовому та електронному вигляді. Інші зазначені документи надсилаються в електронному вигляді.
Приймання заяв для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах завершується, (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (із змінами та доповненнями), за 30 календарних днів до дати їх проведення, тобто), 4 червня 2019 року о 18.00 год.
Сканкопію заяви разом із додатками надсилати на електронну адресу: grr.koda@gmail.com.
Документи приймаються відповідальною особою в робочі дні, до 5 червня 2019 року за адресою: 01196, м.Київ, пл.Лесі Українки,1, з 9.00 до 18.00 години ( п’ятниця – з 9.00 до 17.00 год.). Обідна перерва: 13.00-14.00.


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 22-5-2019

На Київщині відшкодували державі 13,5 млн. грн. збитків

Cлідчими СУ ФР ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області, у квітні поточного року до суду скеровано кримінальне провадження за підозрою фізичної особи у несплаті митних платежів.

Встановлено, що вказана фізична особа шляхом переміщення поза митним контролем придбаних у Туреччині ювелірних виробів із золота у загальній кількості понад 50 кг., які в подальшому реалізувались у спеціалізованих магазинах на території України, ухилилась від сплати митних платежів у сумі 13,5 млн.

Враховуючи, що завдані державі збитки в сумі 13,5 млн. грн. відшкодовано в повному обсязі, судом винесено ухвалу у кримінальному провадженні, якою визнано фізичну особу винуватою та звільнено останню від кримінальної відповідальності у зв’язку з відшкодуванням завданих державі збитків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Правом на податкову знижку можна скористуватись по 31 грудня

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що  з метою підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян,в «Електронному кабінеті»  ДФС працює електронний сервіс із заповнення та подання податкової декларації про майновий стан і доходи платниками податків – фізичними особами в електронному вигляді.

Електронні форми податкової декларації про майновий стан і доходи  та приклади її заповнення розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у банері «Деклараційна кампанія 2019» .

Податкова декларація подається до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків,  в один із наведених способів:

- особисто або уповноваженою на це особою;

- засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Подати податкову декларацію про майновий стан і доходи з метою повернення  податкової знижки можна за місцем реєстрації по 31 грудня 2019 року включно. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке правона наступні податкові роки не переноситься.

ГУ ДФС у Київській області

 

Запрошуємо платників для звірки даних щодо нарахованого земельного податку

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п.286.5 ст.286 Податкового кодексу України, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Разом з тим, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому новее податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

ГУ ДФС у Київській області

 

СГ, який використовує пальне виключно для власного споживання, вважатиметься особою, що реалізує пальне, якщо він є розпорядником акцизного складу

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до норм ПКУ ( у редакції, чинній з 01.07.2019),  з 01.07.2019 платником акцизного податку є, зокрема, особа (у тому числі юридична особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без створення юридичної особи), яка реалізує пальне або спирт етиловий.
Розпорядником акцизного складу є суб’єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу - п.п. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14ПКУ у редакції, чинній з 01.07.2019.

З 01.07.2019 об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації з акцизного складу/акцизного складу пересувного будь-яких обсягів пального або спирту етилового понад обсяги, що:

– отримані з інших акцизних складів / акцизних складів пересувних (до 01.07.2019 – від інших платників акцизного податку), що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН);

– ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією;

– вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до п.п.213.1.1 п.213.1 ст.213 ПКУ, або не підлягає оподаткуванню, або звільняється від оподаткування, або оподатковується на умовах, установлених ст.229 ПКУ, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в ЄРАН.

Підпунктом 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що реалізація пального або спирту етилового для цілей розд. VI ПКУ – будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження), зокрема, пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:

 - до акцизного складу;

 - до акцизного складу пересувного;

 - для власного споживання чи промислової переробки;

 - будь-яким іншим особам.

Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:

-  у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;

  -  при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб’єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.

Отже, суб’єкт господарювання, який використовує пальне виключно для потреб власного споживання вважається особою, що реалізує пальне, за умови, що є розпорядником акцизного складу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що п.п. 268 прим. 1.1.1 п. 268 прим. 1.1ст. 268 прим. 1 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.
 Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

     Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.
Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову тамитну політику.

Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.
Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

За кордон на власному автомобілі: 7 практичних порад мандрівникам

Опубліковано: 21-5-2019

Поїздка за кордон на власному авто - не така вже й ризикована справа, як це здається на перший погляд. Головне - ретельно підготувати автівку до тривалої подорожі, правильно спланувати автомобільний тур і мати всі необхідні документи: що підтверджують особу, договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, свідоцтво про реєстрацію авто і посвідчення водія.

Які саме водійські права потрібні для закордонної подорожі? Це запитання часто викликає в колі кермувальників чимало суперечок. Тому перед початком сезону масових відпусток ми вирішили нагадати, в які країни світу можна їхати з вітчизняним посвідченням водія, а в які – лише з міжнародним.

Женевська конвенція.

Отже, міжнародне посвідчення водія використовується в країнах, на території яких керувати транспортним засобом можна лише за наявності міжнародного водійського посвідчення. Це - 63 держави світу, що ратифікували Женевську конвенцією «Про дорожній рух» 1949 року: країни обох Америк, Азії, Африки, а також Австралія, Індія і 4 країни Євросоюзу.  

В територіальних сервісних центрах МВС можна отримати міжнародне посвідчення водія.

Міжнародні посвідчення видаються у будь-якому територіальному сервісному центрі МВС Київської області (адреси – на сайті за посиланням: http://kyivobl.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/) на підставі українського національного посвідчення водія.    Для отримання (обміну) міжнародного посвідчення водія необхідно звернутись до зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС, надати  адміністратору оригінал водійського посвідчення, паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи), паспорт громадянина України для виїзду за кордон та фотокартку. Послуга надається упродовж 5 робочих днів з часу подання пакету документів. Видача (обмін) міжнародного посвідчення водія здійснюється без складання іспитів. Термін дії міжнародного водійського посвідчення – 3 роки, але не більше строку дії національного посвідчення водія.

До слова: з початку 2019 року фахівці дев’яти територіальних сервісних центрів МВС Київської області видали понад 19 тисяч 200 водійських посвідчень, 176 з яких – міжнародні. Щомісяця автолюбителі замовляють в середньому 45 таких документів.

Чи визнають українські національні посвідчення водія за кордоном?

Без проблем можна подорожувати за кермом багатьма країнами світу, маючи лише національні права. Відповідно до Віденської конвенції «Про дорожній рух» від 1968 року, яка значно спростила процес перетину кордонів, уніфікувала дорожні знаки, дорожню розмітку, регулювальники руху  (ці параметри стали єдиними для всіх країн учасниць), країни-учасниці визнають національні водійські посвідчення одна іншої. Та Доповнення до конвенції від 29.03.2011 року обумовлюють, що національні права повинні містити певну інформацію, зокрема, і дату закінчення їх дії. Дану графу 4b в українських національних посвідченнях стали заповнювати з того ж таки 2011-го. Тож видані після цього року наші водійські посвідчення з інформацією, дубльованою латинськими літерами, дійсні у 74 країнах-учасницях Віденської конвенції. Серед них – популярні туристичні напрямки: Таїланд, Сейшельські острови, Філіппіни, Ізраїль, Куба, Мексика та Об’єднані Арабські Емірати .

Тільки позитив.

Безсумнівний плюс міжнародних прав у тому, що вони можуть знадобитися не лише за кермом. Навіть у тих країнах, де визнають українські національні права, міжнародне посвідчення, ймовірно, проситимуть під час деяких юридичних дій. Таких, як оформлення оренди автомобіля чи при настанні страхового випадку. Також в багатьох країнах світу міжнародне водійське посвідчення дублює паспорт.

Що може завадити отриманню міжнародних прав?

Тим, хто й досі користується безстроковими правами - старими «книжечками» радянських часів або ламінованими - для виїзду на автомобілі за кордон необхідно їх обміняти на пластикові. Цю послугу надають всі територіальні сервісні центри МВС в Київській області. Процедура відбувається без складання іспитів. Проте, обов’язковою умовою є наявність відповідної медичної довідки.

Орендувати чужу автівку для закордонної мандрівки можливо!

Якщо ви не власник автівки, то ця обставина не зменшує шанси скористатися довіреним вам автомобілем для візиту в обрану зарубіжну країну. Для реалізації задуму потрібна заява  власника  транспортного засобу або документ, що підтверджує  право  користування і (або) розпорядження ТЗ. Особі, яка бажає здійснити поїздку за межі України, на період подорожі видається  свідоцтво  про реєстрацію  на її  ім’я.  

Вся інформація  - наочно.

 

Звертаємо увагу на те, що лише у два кліки за посиланням  http://hsc.gov.ua/yaki-dokumenti-neobhidni-dlya-viyizdu-za-kordon-na-transportnomu-zasobi/ ви детальніше дізнаєтесь, які документи необхідні саме для вашої поїздки автомобілем за кордон. Для цього із запропонованого списку потрібно обрати країну, до якої плануєте подорожувати. Далі - ту опцію, коли ви Є або НІ власником авто. Відповідно до вказаних параметрів, з’явиться перелік необхідних документів (списком та інфографіками). Сервіс автоматично розділяє країни на ті, що визнають українське національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути   міжнародне посвідчення водія.  

Слід зазначити, що керувати транспортними засобами за наявності міжнародного посвідчення водія дозволяється лише за кордоном.  В Україні громадяни, які постійно живуть на її території,  збираючись в дорогу, повинні мати національне посвідчення. Також автолюбителям  варто пам’ятати: номерні знаки, виготовлені на індивідуальне замовлення, дійсні лише на території України! За кордон необхідно виїжджати на транспортному засобі виключно з державними номерними знаками.


детальніше...

5-та річниця бою під Волновахою

Опубліковано: 21-5-2019

П'ять років тому, 22 травня 2014 року о 04:30 терористи, підтримувані Росією, напали на сили антитерористичної операції, які розмістилися між селищами Ольгинка та Володимирівка неподалік від регіонального ландшафтного парку Великоанадольський ліс (Волноваський район). В результаті нападу загинуло 18 військовослужбовців 51-ої механізованої бригади Збройних сил України, ще близько 30 були поранені. Втрати у бою під Волновахою стали найбільшими від початку АТО та найбільшими, на той час в українській армії.

Свій останній нерівний бій прийняли офіцери та військовослужбовці військової служби за контрактом з Рівненської, Волинської, Хмельницької, Львівської, Івано-Франківської та Вінницької областей. Наймолодшому із загиблих на той час виповнилося лише 23 роки.

ВІЧНА ПАМ’ЯТЬ ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ!

СЛАВА ГЕРОЯМ УКРАЇНИ!


детальніше...

Обласна рада затвердила бюджет розвитку Київщини на 2019 рік

Опубліковано: 18-5-2019

Відповідне рішення було одноголосно ухвалено 52 депутатами в ході засідання позачергової двадцять сьомої сесії Київської обласної ради 17 травня.

За словами очільника Київщини Олександра Терещука, «прийнятий проект бюджету створювався не в кабінетах, а в спілкуванні та координації з жителями області».

Кошти цьогорічного бюджету розподілені саме у відповідності до звернень громадян. Основний принцип спрямування фінансів у 2019 році – розвиток інфраструктури області, будівництво навчальних закладів та фінансування програм соціального захисту.

«Наше завдання – забезпечити вирішення проблем жителів Київщини. Саме тому, при формуванні проекту бюджету розвитку, ми спирались на результати наших виїзних засідань. Я особисто об’їхав усі райони, усі куточки області. Особисто говорив із лікарями, вчителями, сільськими головами, активістами та простими громадянами. Згідно озвучених мешканцями Київщини потреб – ми і формували проект бюджету» – наголосив очільник КОДА.

Також в ході засідання депутати Київської обласної ради та присутні представники громадськості заслухали звіт голови Київської облдержадміністрації про соціально-економічний розвиток Київської області в 2018 році.

«Сьогодні впевнено можемо сказати, що Київщина зберегла свої позиції за основними показниками соціально-економічного розвитку та належить до п’ятірки найбільш економічно розвинутих регіонів України. Пріоритетними напрямами роботи були впровадження реформи децентралізації, розвиток медичної та освітньої галузей, розвиток промислового потенціалу області, інфраструктури, широке залучення інвестицій в економіку регіону», – зазначив Олександр Терещук.


детальніше...

В Таращі урочисто відзначили День вишиванки

Опубліковано: 17-5-2019

До Міжнародного дня вишиванки в м. Тараща відбулась урочиста хода та святковий концерт. В заходах взяли участь заступник Голови КОДА В’ячеслав Кучер, директор департаменту освіти та науки КОДА Віра Рогова, представники депутатського корпусу, місцевого самоврядування, школярі та молодь Київщини.

Урочисті заходи з нагоди Дня вишиванки – свято районного учнівського проекту «Я по світу іду в вишиванці». Даний проект реалізується в навчальних закладах Таращанського району вже третій рік. В школах району проходили виставки дитячих малюнків, присвячених вишиванці, фото вернісажі «Моя родина у вишиванці», зустрічі з місцевими майстрами народної вишивки, презентації вишиваних сімейних реліквій, квести, флешмоби та фестивалі.

В цьому році до проекту долучились учнівські об’єднання з Богуславського, Білоцерківського, Миронівського, Рокитнянського та Ставищенського районів Київської області. В рамках заходу також пройшла виставка виробів майстрів народних ремесел.

«Сьогодні все більше людей вдягають вишиванки, підкреслюючи тим, що ми - єдина нація. Нація вільних, незалежних людей. Нація, що заслуговує на гідне життя. Мені приємно бачити, що до подібних заходів долучається все більше молоді. За це хочу подякувати всім вчителям та вихователям, що виховують молодь в дусі національних традицій. Адже саме молодь є нашим майбутнім, яке будуватиме новітню заможну та квітучу Україну!» - наголосив В’ячеслав Кучер.

 


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 17-5-2019

Черговий цех з виготовлення алкогольного фальсифікату викрили податківці Київщини

В рамках проведення операції «Акциз-2019» та розслідування кримінального провадження, розпочатого за ч. 3 ст. 204 КК України, співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області спільно із працівниками Нацполіції, під процесуальним керівництвом Прокуратури Київської області припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів з недоброякісної сировини на території Київської області.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 6 тис. 367 літрів фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів, 800 літрів спирту, 10 тис. 600 пачок тютюнових виробів, автотранспортний засіб, який використовувався для транспортування незаконно виготовленої продукції, а також  обладнання для масового виробництвафальсифікованої продукції.

Загальна вартість вилучених ТМЦ складає майже 2,5 млн. грн. Досудове розслідування кримінального провадження триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Олексій Кавилін: «На Київщині ріст кількості платників податків становить 7,6 тисяч»

За чотири місяці поточного року власний бізнес започаткували 6,2 тисячі суб’єктів господарювання. З них - 5,1 тисячі підприємців та 1,1 тисячі підприємств та організацій. Наразі в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області обліковується понад 72,3 тисячі юридичних осіб та 98,1 тисяч фізичних осіб – підприємців. Загальна кількість суб’єктів господарювання станом на 01.05.2019 року становить 170,4 тисячі платників. Це на 7,6 тисячі платників або на 104,7 % більше ніж у відповідному періоді минулого року.

«Запровадження спрощеної процедури започаткування власного бізнесу, введення спеціальних режимів оподаткування, розробка сучасних електронних сервісів ДФС України дали поштовх для зростання кількості суб’єктів господарювання та створення нових робочих місць на Київщині», - зазначив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

Крім того, тенденція росту платників зберігається і в кількості платників єдиного соціального внеску. Так, реєстр налічує 227,2 тисячі суб’єктів. Це на 18,3 тисячі платників більше за відповідний періоді  2018 року. Із них 71,2 тисяч юридичних осіб та 156 тисяч фізичних-осіб-підприємців.

Реєстр платників податку на додану вартість налічує 17,3 тисячі платників.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу початківців, що на субсайті управління, за посиланням https://kyivobl.sfs.gov.ua, щоденно розміщуються новини щодо діяльності та інформаційно-роз’яснювальний матеріал із застосування норм діючого законодавства, податкового та митного кодексів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Ігор Орленко: Мільйонери Київщини задекларували дохід
на 3,6 млрд. грн.

За результатами цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих у 2018 році, 457 декларацій подано громадянами-мільйонерами, які зареєстровані у Київській області.  За інформацією заступника начальника ГУ ДФС Ігоря Орленка,  у своїх деклараціях вони вказали дохід на загальну суму в 3,6 млрд. грн. або 74% задекларованої по регіону. З цієї суми до бюджету надійде 80,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 17,1 млн. грн. військового збору. Як повідомив Орленко, питому вагу – 41 % – складають доходи від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна у сумі 1 мільярд гривень, зазначений у 132 деклараціях.

Окремо заступник начальника підкреслив, що в органах фіскальної служби Київської області зареєстрована чимала кількість відомих людей, які отримали досить значимі  статки у 2018 році. Серед них – популярні артисти, співаки, відомі спортсмени, тощо. «Здавалося б, саме такі люди повинні бути взірцем для решти співгромадян країни, зокрема, у виконанні свого конституційного обов’язку щодо декларування отриманих доходів та виявлення   патріотичного ставлення до країни, яка їх зростила, дала можливості стати відомими, є батьківщиною для них та їхніх дітей».

Піклуючись про добробут власних сімей,  знані у країні люди мають вболівати й за покращення соціального стану населених пунктів, де проживають вони та зростають їхні діти, - адже податок на доходи фізичних осіб, сплачений за результатами річного декларування, наповнює місцеві бюджети та є джерелом фінансування соціально-економічних програм, що втілюються у інфраструктурі міст та сіл, а  військовий збір спрямовується на покращення обороноздатності країни, укріплення й технічне переоснащення Збройних Сил.

«Тому я закликаю знаних краян, які ще не встигли подати декларацію про майновий стан та доходи за 2018 рік у визначений термін: зробіть це невідкладно – будьте взірцем для молодого покоління українців та власним прикладом продемонструйте свідоме ставлення до сплати податків, виконайте свій громадянський обов’язок, як це роблять ваші колеги в усіх високоцивілізованих країнах світу, де сплачувати податки є престижним», - говорить Ігор Орленко.

Встановлений  термін для подання податкової декларації про майновий стан і доходи завершився 02 травня 2019 року. За несвоєчасне подання декларації  Податковим  Кодексом передбачено накладення  штрафу у розмірі 170 грн. та вжиття контрольно-перевірочних заходів.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Зміни у порядках зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

Зазначеними змінами введено ще одну умову для застосування «відсікаючої» ознаки, а саме: сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України), сплаченого у попередньому місяці, повинна бути більше 20 тис. гривень.

Також, відповідно до внесених змін, податкові накладні/розрахунки коригування перевіряються відповідно до таких ознак (одночасно виконуються такі умови):

- загальна сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P <Pм х 1,4.

У новій редакції  викладено Додаток 1 «Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена», а Порядок №117 доповнено новими додатками: додаток 4 «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість»; додаток 5 «Рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість».

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2019  №87.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...

Зустріч з молоддю на Білоцерківщині

Опубліковано: 16-5-2019

Інформаційно-роз’яснювальна робота серед молоді, майбутніх платників податків, зборів, платежів – є одним із пріоритетних напрямів роботи  Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області. Днями, до центру обслуговування платників м. Біла Церква завітали учні першого курсу Технолого-економічного коледжу Білоцерківського національного аграрного університету.

Майбутніх «фінансистів»  зустрів начальник управління Павло Козирєв та розповів їм про види податків і зборів, функції державних податкових інспекцій та  переваги державної служби.

 «Професійний рівень, вчинки, інтелект працівника, формують уявлення громадян про державу, інтереси якої він представляє»,- наголосив очільник. Крім того, зазначив, що досвід отриманий під час виконання функцій та завдань, стане суттєвим здобутком на початку трудової діяльності.

Для молоді було організовано екскурсію в центрі обслуговування платників. Студенти дізнались про сучасні нововведення та електронні сервіси, які значно полегшують роботу суб’єктів господарювання, ознайомились з принципами надання адміністративних послуг і консультацій платникам, процесом приймання податкової звітності.

Загалом візит виявився цікавим та змістовним.

 

 

 

 

 


детальніше...

ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 16-5-2019

Виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання палива з 01 липня 2019 здійснюється за наявності відповідної ліцензії

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII внесено зміни до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Закон №481).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію пального  у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива, що  відповідно до внесених змін, з 1 липня 2019 року виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання пального можуть здійснюватись суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років.

Розмір річної плати за ліцензії на право оптової торгівлі пальним складає:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 5000 грн. за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 10000 грн.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

  • документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
  • акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
  • дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Відповідно до ст. 2 Закону №481, виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія на право виробництва пального видається за заявою СГ, до якої додаються:

  • копії засновницьких документів;
  • договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що з 01.07.2019  набирають чинності зміни до ст. 17 Закону № 481, згідно з якими до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

  • виробництва пального без наявності ліцензії — 1 000 000 грн;
  • оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії — 500 000 грн;
  • роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії — 250 000 грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

     Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

ГУ ДФС у Київській області


детальніше...