Впровадження комплексної послуги «єМалятко» у Центрі надання адміністративних послуг Тарщанської РДА

Опубліковано: 3-6-2020

Голова Таращанської районної державної адміністрації Вадим Пасічнюк  провів робочу зустріч  із начальником Таращанського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Тетяною Поліщук, начальником відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Оленою Новіковою та виконуючим обов’язки керівника апарату райдержадміністрації Інною Гунченко з приводу реалізації експериментального проекту щодо впровадження комплексної послуги «єМалятко» у Центрі надання адміністративних послуг Тарщанської районної державної адміністрації.

Під час зустрічі начальник Таращанського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Тетяна Поліщук роз’яснила основні моменти щодо надання комплексної послуги «єМалякто» на порталі державних послуг «ДІЯ».

Присутні прийняли рішення про співпрацю в реалізації експериментального проекту щодо впровадження комплексної послуги «єМалятко» у Центрі надання адміністративних послуг Таращанської райдержадміністрації.

 

Довідково:

З метою створення сприятливих умов для реалізації прав дитини у 2020 році в Україні стартував експериментальний проєкт під назвою «єМалятко». Лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати послуги в рамках комплексної послуги «єМалятко», а саме:

- проведення державної реєстрації народження;

- реєстрації місця проживання дитини;

- призначення державної допомоги при народженні дитини;

- призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

- реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

- визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;

- внесення інформації    про    новонароджену    дитину    до Єдиного    державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.