Вигоди роботодавцям від співпраці з центром зайнятості

Опубліковано: 16-5-2018

Одним з найголовніших напрямів у роботі державної служби зайнятості є співпраця з роботодавцями. Не випадково для служби зайнятості роботодавець – це клієнт номер один. Нині переважна більшість підприємств району стали постійними клієнтами та соціальними партнерами служби.

Важливим законодавчим нововведенням є стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць у пріоритетних галузях економіки. Так, суб’єкт малого підприємництва, який створює нові робочі місця та працевлаштовує на них безробітних на два роки, протягом року може отримувати щомісячну компенсацію в розмірі єдиного внеску. Також Законом України «Про зайнятість населення» передбачено стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць та працевлаштування на них громадян, недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці, зокрема молоді, жінок, які мають дітей віком до 6-ти років, осіб віком понад 50 років та інших вразливих категорій громадян, шляхом виплати компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу.

З початку 2018 року Таращанським районним центром зайнятості вісім безробітних осіб були працевлаштовані на новостворені робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності та одна особа із категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. З них три особи працевлаштовані у ТОВ «Глобал Билдинг» за професією формувальник залізобетонних виробів, одна особа до ФОП Захарова Володимира Олеговича –кухар, п’ять осіб до ФОП Кашко Віталія Леонідовича за професіями касир, вантажник, прибиральник службових приміщень, оператор з вантажопоштових перевезень.

Однак, щоб стимулювати роботодавців на створення нових робочих місць, до них потрібно вчасно та якісно доносити інформацію про економічну вигоду та соціальну значимість офіційного працевлаштування безробітних громадян. Саме цим займаються фахівці Таращанського районного центру зайнятості під час особистих зустрічей з роботодавцями, на семінарах і інформаційних заходах та у засобах масової інформації.