ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Опубліковано: 29-10-2019

29 жовтня виконуючий обов’язки голови районної державної адміністрації Юрій Шостак спільно з заступником голови районної ради Олегом Степаненком провів чергове засідання колегії райдержадміністрації. У роботі колегії взяли участь керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, відповідальні працівники апарату райдержадміністрації, керівники окремих організацій та установ району, голови міськсільвиконкомів.
На розгляд колегії виносилася низка актуальних питань, серед яких:
Про хід проведення призову громадян України на строкову військову службу у жовтні-грудні 2019 року. По даному питанню проінформував військовий комісар Таращанського районного військового комісаріату Микола Рибалко. В своєму виступі Микола Васильович наголосив на тому, що потрібна максимальна зосередженість на поставлених завданнях, тісна взаємодія між військовим комісаріатом, головами міськсільвиконкомів та правоохоронними органами. Він також звернув особливу увагу на якісне здійснення оповіщення призовників щодо прибуття їх до районного військового комісаріату. Окремо акцентував увагу на розшуку тих призовників, які ухиляються від служби.
Про підсумки діяльності Центру надання адміністративних послуг Таращанської райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року. По даному питанню проінформувала начальник відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Олена Новікова. Вона зазначила , що за січень-вересень 2019 року кількість наданих результатів адміністративних послуг через ЦНАП становить 6202 послуги (за І-ІІІ кв. 2018 року – 4644 послуги), в тому числі:
- адміністративних послуг з державної реєстрації ЮО та ФО-П – 440;
- адміністративних послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 1922;
- адміністративних послуг з державної реєстрації громадських об'єднань – 3;
- адміністративних послуг відділу у Таращанському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області – 3829;
- адміністративних послуг з державної реєстрації громадських об'єднань – 5;
- документи дозвільного характеру – 6.
Крім того, постійно надаються консультації та вичерпна інформація суб’єктам звернень щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг через ЦНАП Таращанської райдержадміністрації. Cума коштів, які зараховані за надання адміністративних послуг через ЦНАП за січень-вересень 2019 року становить 500475 грн.
Про виконання районного бюджету Таращанського району за 9 місяців 2019 року поінформувала начальник управління фінансів райдержадміністрації Людмила Возна.
Насамкінець начальник відділу економічного розвитку та торгівлі райдержадміністрації Катерина Момотенко підбила підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Таращанського району за 9 місяців поточного року, погалузево поінформувавши про виконання планових завдань, надавши розгорнутий аналіз діяльності господарського комплексу району та акцентувавши увагу на проблемних питаннях.
По всіх питаннях, що були розглянуті на засіданні, прийнято відповідні рішення.