Відбулося чергове засідання колегії Таращанської районної державної адміністрації

Опубліковано: 2-11-2018

Сьогодні, 30 жовтня  в приміщенні Таращанської райдержадміністрації відбулось чергове засідання колегії районної державної адміністрації під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Ірини Андрусенко, за участю сільських голів, керівників установ та організацій району, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, засобів масової інформації.

На порядку денному було розглянуто  наступні питання:

1. Про хід проведення призову на строкову військову службу та  стан виконання запланованого відбору громадян на військову службу за контрактом.

2. Про виконання районного бюджету Таращанського району за 9 місяців  2018 року.

3. Про хід реалізації в районі урядові програми «Доступні ліки».

4. Про хід виконання приписної кампанії «Лікар для кожної сім’ї».

5. Про стан призначення житлових субсидій населенню району.

6. Про стан виконання в Таращанському районі актів центральних і місцевих органів виконавчої  влади  за 9  місяців  2018 року.

Згідно порядку денного колегії військовий комісар Микола Рибалко  проінформував присутніх що протягом 2018 року  військовим комісаріатом проводилася робота щодо покращення стану військового обліку та бронювання на підприємствах, організаціях та установах району (далі-підприємствах),  безпосередньо з відповідальними за військовий облік  на місцях та у військовому комісаріаті. В січні 2018 проведено інструкторсько-методичне навчання з відповідальними особами сільських рад.

З урахуванням усунення  недоліків, виявлених в ході перевірок та звірок протягом 2018 року вважаю, що військовий облік військовозобов’язаних і призовників у сільських радах, підприємствах, установах та організаціях району є такий, що в основному відповідає вимогам керівних документів.

Наголосив керівникам, посадовим особам відповідальних з ведення військового обліку на персональній відповідальності, щодо стану військового обліку в органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях і навчальних закладах. Порушення вимог законодавства щодо ведення військового обліку, мобілізаційної підготовки та мобілізації тягне за собою адміністративну відповідальність згідно ст 210, 211 КУ про АП.

Наступним розглянули  питання про хід реалізації в районі урядові програми «Доступні ліки» та хід виконання приписної кампанії «Лікар для кожної сім’ї».

Головний лікар КНП ТРР «Таращанський центр ПМСД» Петро Антонець повідомив, що Загальна чисельність зареєстрованого населення 27 734, Кількість укладених декларацій 16 174, загальний відсоток виконання приписної кампанії становить 58,3 %

Згідно розпорядження Таращанської районної ради  від 01.10.2018року №309 «Про забезпечення виконання постанови КМУ від 17.03.2017р№152 «Про забезпечення  доступності лікарських засобів» залишок по кошторису в сумі 333,6 тис.грн. переданий до районної держадміністрації  на виконання бюджетної програми «Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань».

Далі заслухали доповідь начальника управління соціального захисту населення Людмили Холмогорової. Повідомила, що урядом передбачено вдосконалення  умов оформлення допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг.

Відповідні зміни будуть внесені  з 01 жовтня 2018 року до Порядку призначення житлових субсидій населенню, зокрема:

  • з 1 жовтня 2018 року при розрахунку житлової субсидії не враховуються до сукупного доходу сплачені аліменти.
  •  
  • субсидію на загальних умовах можуть отримати ті громадяни, в яких є заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску з вини роботодавця, а не особи.
  • право на допомогу від Уряду мають ті родини, опалювальна, а не загальна, площа житла яких не перевищує 120 кв. метрів для квартири та 200 кв. метрів для індивідуального будинку.
  • у разі якщо член домогосподарства немає доходів, бо перебуває у складних життєвих обставинах через хворобу, або в складі домогосподарства є працездатні алко- чи наркозалежні, онкохворі (за наявності висновку ЛКК), субсидію вправі призначити Комісія з питань призначення житлових субсидій.

На понаднормову площу, але не більше ніж 30% від норми, мають право громадяни, які отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, хто досяг пенсійного віку чи отримує пенсію за вислугою років, а також ті, хто отримує державну соціальну допомогу за інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

Також, передбачаються зміни, що стосуються сплати обов’язкового платежу.

 З 1 жовтня 2018 року якщо вартість фактично спожитої послуги менша обсягу обов’язкового платежу, субсидант має право сплачувати лише вартість фактично спожитої послуги. 

Для прикладу, якщо розмір обов’язкового платежу за певну послугу становить 200 гривень на місяць, але домогосподарство реально її спожило тільки на 120 гривень, сплаті підлягатиме фактичний обсяг споживання, тобто 120 грн.

Насамкінець з доповіддю про стан виконання в Таращанському районі актів центральних і місцевих органів виконавчої влади за 9 місяців 2018 року виступила начальник загального відділу апарату Олена Савченко. За 9 місяців 2018 року до Таращанської адміністрації надійшло 1386 документів, з них 160 розпоряджень голови КОДА,  14 доручень голови КОДА, 34 протоколи.  Всього контролювалося більше 300 різних документів - це розпорядження та доручення голови ОДА, листи управлінь та відділів ОДА, листи обласних організацій та звернення Народних депутатів.  Також контролювалося виконання розпоряджень та доручень голови адміністрації.

Найбільше документів, що підлягало опрацюванню, надійшло до  таких структурних підрозділів адміністрації: до відділу з питань ЦЗ та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства, відділу містобудування та архітектури, управління економічного розвитку та торгівлі, служби у справах дітей та сім’ї, управління соціального захисту населення.

Структурними підрозділами адміністрації, завдяки постійному моніторингу контрольних документів, переважну їх більшість виконано своєчасно і в повному обсязі, решта документів знаходиться на виконанні відповідно до термінів.

За підсумками засідання колегії райдержадміністрації прийняті відповідні рішення.