Прес-реліз Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській област

Опубліковано: 26-12-2018

Управління виконавчої дирекції Фонду соцстраху у Київській області очолив Георгій Галиць

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області знову очолив Георгій Галиць. Відповідне кадрове рішення прийнято на черговому засіданні правління Фонду, яке відбулося 12 грудня. Наказ про призначення Георгія Галиця підписав в.о. директора Фонду Сергій Нестеров 14 грудня цього року. До цього часу Георгій Галиць уже керував цією об’єднаною установою з серпня 2017 року.

Як відомо, Фонд соціального страхування України створено відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» шляхом злиття Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

Георгій Галиць провів нараду з керівниками відділень та структурних підрозділів

Сьогодні, 20 грудня, начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць провів нараду з керівниками п’ятнадцяти відділень та структурних підрозділів управління.

Під час наради начальник обласного управління поінформував присутніх про останні рішення, які були прийняті на засіданні правління Фонду 12 грудня цього року та наголосив на зміні підходів до роботи. «Управління та відділення мають працювати як годинник, - сказав Георгій Галиць. – Кожен керівник має визначити пріоритети, застосовувати в роботі передові підходи і методи, при цьому бачити перспективу і передбачати наслідки».

На нараді особливу увагу підлеглих керівник управління зосередив на ефективному і раціональному використанні коштів. «Необхідно організувати роботу щодо перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, забезпечити здійснення контролю за використанням страхувальниками коштів Фонду на підставі ризик-орієнтовних методів виявлення порушень та активізувати роботу щодо погашення страхувальниками заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду», - відзначив Георгій Галиць.

У ході наради було наголошено на активізації роботи щодо представлення управління у територіальних одиницях на адміністративній території, яка закріплена за управлінням для забезпечення застрахованих осіб послугами з соціального страхування. Йшлося також про забезпечення розміщення працівників відділень у відділах обслуговування громадян об’єднаних управлінь Пенсійного фонду, центрах надання адміністративних послуг, об’єднаних територіальних громадах тощо.

Під час спілкування учасники наради обговорили та визначили шляхи вирішення порушених питань. Наголошено на необхідності активізації роботи на окреслених ділянках. За результатами наради було надано відповідні доручення.

На Київщині витрати на всі види допомог склали понад 470 млн. гривень

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 грудня цього року склали 474436 тис. грн., що на 99085 тис. грн. або на 26,4% більше за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

  • по тимчасовій непрацездатності - 324959,0 тис. грн. (68,5%);
  • по вагітності та пологах – 147739,0 тис. грн. (31,1%);
  • на поховання - 1738,0 тис. гривень (0,4%).

З початку року на Київщині допомогу по вагітності та пологах отримали понад 6 тис. працюючих жінок

Як відзначив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць, з початку року допомогу по вагітності та пологах отримали 6053 застраховані особи. Загальна сума витрат склала понад 147 млн. гривень. При цьому, у листопаді поточного року допомогу по вагітності та пологах отримали 672 застраховані особи на суму 14333 тис. гривень.

За словами керівника обласного управління, допомога по вагітності та пологах надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України за весь період непрацездатності по причині вагітності та пологів у розмірі 100% середньої заробітної плати і не залежить від страхового стажу. Підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Загалом фінансування допомоги здійснюється за 126 календарних днів (180 днів — для осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи І-ІІІ категорії) і перераховується на окремий поточний рахунок роботодавця не пізніше десяти робочих днів з дня отримання заяви-розрахунку.

Георгій Галиць додав, що роботодавець здійснює виплату допомоги застрахованій особі в найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

Витрати по вагітності та пологах по Київській області склали понад 145 млн. гривень

Витрати по вагітності та пологах станом на 1 грудня поточного року склали 147739 тис. гривень. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

У порівнянні з аналогічним періодом  2017 року витрати збільшились на 16402 тис. грн. або на 12,5%. Збільшення відбулося за рахунок зростання середньоденної допомоги на 40,89 грн. (з 158,23 грн. до 199,12 грн.).

По Київській області витрати на допомогу по тимчасовій непрацездатності склали понад 320 млн. гривень.

Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на 1 грудня цього року становлять 324959 тис. гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року витрати збільшились на 80945 тис. грн. або на 33,2%. Збільшення фактичних витрат відбулося за рахунок росту середньоденної допомоги на 51,39 грн. (з 169,29 грн. до 220,68 грн.). Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Кількість робочих днів, втрачених через тимчасову непрацездатність складає майже 1473 тис. днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість днів збільшилась на 32 тис. днів.

На Київщині витрати на поховання склали понад 1,7 млн. гривень

Витрати на поховання по Київській області станом на 1 грудня цього року склали 1738 тис. грн., що на 302 тис. грн. більше за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Збільшення витрат відбулося за рахунок збільшення кількості випадків (на 33 випадки) та зростання середнього розміру допомоги на поховання з 2200 до 4100 гривень.

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

Охоплення електронним документообігом по заявам-розрахункам сягає 50%

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, кожна друга заява-розрахунок для отримання фінансування від Фонду соціального страхування України за листками непрацездатності подається роботодавцями в електронному вигляді. Щодня до Фонду надходить більше 5 тис. електронних заяв-розрахунків.

Можливість використання клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам була впроваджена з 01 жовтня 2018 року відповідно до рішення правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

Створення та подання електронних заяв-розрахунків здійснюється страхувальниками (роботодавцями) із застосування електронного цифрового підпису за умови укладеного договору із робочим органом виконавчої дирекції Фонду.

На підставі прийнятої заяви-розрахунку Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання, допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку чи професійного захворювання, відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг, виплат у разі переведення потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу.

Також з 01 жовтня поточного року впроваджено систему попереднього контролю правильності нарахування виплат, що дозволяє упередити можливі помилки при визначенні розміру матеріального забезпечення та уникнути штрафів. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюють перевірку інформації, наведеної у заяві-розрахунку, перевіряють правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску тощо.

Відповідно, за фактом надходження електронного документу здійснюється відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій: про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання; про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення; про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.