Під головуванням в.о. голови райдержадміністрації відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації

Опубліковано: 27-2-2019

26 лютого під керівництвом виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації Юрія Шостака за участі голови районної ради Людмили Урожай, керівника апарату райдержадміністрації Ірини Андрусенко, міського та сільських голів, керівників установ та організацій району, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, представників засобів масової інформації відбулось засідання колегії районної державної адміністрації.

В ході засідання про підготовку до виборів Президента України 31.03.2019. доповіла перед присутніми начальник відділу ведення Державного реєстру виборців адміністрації Лідія Ткач. У своєму виступі вона зазначила, що Постановою ЦВК №331 від 18.02.2019 року утворено окружну виборчу комісію в складі 38 членів. На території Таращанського району створено 34 дільниці, які діють на постійній основі. З них 7 великих, 7 середніх, 19 малих дільниць та одна спецдільниця, утворена в закладі охорони здоров’я. Станом на сьогодні в Таращанському районі нараховується 24 515 виборців.

Центральною виборчою комісією затверджено календарний план підготовки попередніх та уточнених списків виборців для проведення чергових виборів Президента України, відповідно до якого передача одного примірника попереднього списку виборців та іменних запрошень планується 21-22 березня. Передача одного примірника уточненого списку виборців -  відповідно 27-28 березня.

Кожен виборець має змогу перевірити наявність і достовірність своїх персональних даних в Реєстрі, звернувшись особисто до відділу ведення чи скориставшись сервісом “Особистий кабінет виборця” на сайті ДРВ. Якщо виборець виявив, що він не включений до Реєстру, чи невідповідність у своїх персональних даних, він може звернутися з відповідною заявою до органу ведення Реєстру за своєю виборчою адресою, до відповідної дільничної виборчої комісії або до суду. Для зручності виборців відділ ведення ДРВ працюватиме в березні без вихідних (крім 8 березня).

Співдоповідачами по даному питанню стали начальник Таращанського районного сектору ГУ ДСНС України в Київській області Микола Маслюк, начальник Таращанського відділення поліції Миронівського відділу поліції головного управління Національної поліції в Київській області Петро Барковський, начальник Таращанського РП ПрАТ «Київобленерго» Юрій Кругляк,  начальник станційно-лінійної дільниці №6 м. Тараща комбінованого центру телекомунікацій №225 м. Біла Церква Київської міської філії ПАТ «Укртелеком»Олександр Ємець.

Наступним розглядалося питання про монетизацію субсидій для населення. За інформацією  начальника управління соціального захисту населення адміністрації  Людмили  Холмогорової, всі, кому призначено субсидію на опалювальний період з жовтня-грудня 2018 року, отримають у березні готівку для оплати комунальних платіжок за лютий 2019 року.

Відповідно, у квітні прийдуть кошти для розрахунку за спожиті у березні послуги, у травні – за квітневу комуналку.

Для отримання грошового переказу необхідно буде звернутися до відділення Ощадбанку і надати паспорт та ідентифікаційний код.

Одночасно з виплатою грошового переказу кожному одержувачу субсидії буде відкрито персональний банківський рахунок, на який перераховуватиметься сума субсидії у квітні та травні.

Пенсіонерам ті, що отримують пенсію через поштове відділення отримають грошовий переказ одночасно з пенсією, а ті пенсіонери, що отримують пенсію через банки, зможуть зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цього банку.

За даними сайту Мінсоцполітики кожному одержувачу субсидії, якому допомогу призначено з 2018 року, у березні Укрпошта доставить повідомлення про те, скільки і яким чином надійде коштів субсидії, для оплати житлово – комунальних послуг.

У травні  після закінчення опалювального сезону  відбудеться процес перепризначення субсидій на новий період. Тому субсидія призначається за особистим зверненням громадян. Потрібно обов’язково подати Заяву і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення.

 Однак, якщо станом на травень 2019 року, у домогосподарства буде прострочена понад місяць заборгованість за послуги понад 340 гривень, субсидію на новий період 2019-2020 р.. не призначатимуть.  

Станом на 20.02.2019 року субсидію користуються 4916 домогосподарств:

  • 3938 осіб отримає виплату через Пенсійний фонд України;
  • 978 осіб отримає виплату через Ощадбанк.

Паралельно діє запущена з січня 2019 року грошова форма монетизації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1176, якою передбачено розрахунки за спожиті послуги у грошовій формі через Ощадбанк, тим домогосподарствам , які звернулися за призначенням субсидії вперше, тобто з 01.01.2019 року.

Правила надання житлових субсидій не змінюються. Розмір допомоги і надалі залежатиме від двох факторів – від розміру виплат на комунальні послуги та від доходів громадян, які зареєстровані за даною адресою. Змінюються лише механізм її виплати.

Для оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг подається за новим зразком заява та декларація.

Субсидія від держави надходитиме на персональний Обліковий запис, який буде автоматично відкрито на одержувача субсидії в «Ощадбанк», без його звернення. Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме його SMS-повідомленням, на особистий мобільний номер телефону отримувача субсидії, про те, скільки йому залишилося доплатити за комунальні послуги, тому наявність у субсидіанта мобільного телефону є обовʼязковим.

Кошти першочергово спрямовуватимуться на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію і воду.

Станом на 20.02.2019 року призначено субсидію  68-ми домогосподарствам.

Далі було піднято питання про підсумки роботи архівного сектору Таращанської райдержадміністрації за 2018 рік.  Начальник  архівного сектору адміністрації Тетяна Ємець зазначила,  що архівний сектор виконав завдання з комплектування документами Національного архівного фонду (далі – НАФ). На постійне зберігання прийнято  228 од. зб. Планові показники з приймання документів виконані на 100%.

Експертною комісією архівного сектору районної державної адміністрації схвалені описи справ управлінської документації на 360 од. зб., 17 номенклатур справ та описів з кадрових питань (особового складу) на 110 од. зб. Планові показники з цих видів робіт перевиконані вдвічі.

На 01.01.2019 кількість установ – джерел формування НАФ архівного сектору районної державної адміністрації становить 42, з них 11 державної та 31 комунальної форми власності.

З метою здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів у 2018 році архівним сектором проводилось перевіряння наявності і фізичного стану справ.

Виконання запитів фізичних та юридичних осіб соціально - правового і тематичного характеру залишається основною формою використання інформації документів архівного сектору районної державної адміністрації. У  2018 році архівним сектором виконано 438  тематичних запитів.

Протягом 2018 року  архівний сектор районної державної адміністрації відвідали 80 користувачів – всі громадяни України, яким було видано для опрацювання  821 справу, що на 10% більше порівняно з 2017 роком.        Активно здійснювалась робота щодо розміщення на власному веб-сайті on-line  виставок. Так,  протягом 2018 року на власному веб-сайті архівного сектору було розміщено 7 on-line виставок .

Протягом минулого року архівний сектор працював у напрямку переведення в електронний формат каталожних карток та описів справ, у т.ч. здійснюючи їх удосконалення. Так у звітному році архівним сектором переведено в електронний формат 2065 каталожних карток та описи на 2296 справ.

З інформацією про  хід проведення медичної реформи  в Таращанському районі виступили головний лікар КНП ТРР «Таращанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Петро Антонць та в.о. головного лікаря КЗ ТРР «Таращанська центральна районна лікарня» Вадим Назарина, які у своїх виступах зазначили, основні напрямки реалізації реформи .

У різному начальник  Білоцерківського відділення УВД ФССУ у Київській області Юрій Боковенко акцентував увагу присутніх на обгрунтованості видачі листків непрацездатності .

Заслухавши доповідачів та обговоривши виступи, члени колегії, із врахуванням зауважень, пропозицій та доповнень, прийняли відповідні рішення з кожного із винесених на порядок денний засідання колегії питань.