ОГОЛОШЕННЯ

Опубліковано: 2-12--1

До уваги громадян!

Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян

Урядом 11.07.2018 прийнято постанову №551 «Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян», якою затверджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян (далі - Порядок). У зв’язку з цим Мінсоцполітики повідомляє наступне.

Відповідно до пункту 7 зазначеної постанови передбачено провести заміну посвідчень:

  • особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1);
  • учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорії 2 та 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт;
  • особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінення за інших обставин не з власної вини.

Не потребують заміни і є дійсними посвідчення:

  • учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 2 та 3);
  • особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2);
  • потерпілого від Чорнобильської катастрофи (категорія 3);
  • потерпілого від Чорнобильської катастрофи (серія Г);
  • дитини, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (серія Д);
  • дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

Обласним, Київській міській державним адміністраціям надано повноваження провести заміну зазначених посвідчень та утворити комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Слід зазначити, що пунктом 6 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері соціального захисту населення належать делеговані повноваження, зокрема, вирішення питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

_____________________________________________

ОБЕРЕЖНО! ГРИП ПТИЦІ!

Швидкі темпи нарощування міжнародних коопераційних зав’язків представляють серйозну загрозу щодо занесення і розповсюдження на території України однієї з небагатьох найнебезпечніших інфекцій – грипу птиці. Вплив на птахівництво призводить до суттєвих економічних збитків (знищення поголів’я птиці, накладення карантинних та інших обмежувальних заходів, заборона торгівлі, додаткові ветеринарно-санітарні заходи) як в розвинених країнах, так і у країнах, що розвиваються. 

Інкубаційний період складає 1–4 дня. Високопатогенні штами грипу, на відміну від низькопатогенних, які зазвичай протікають безсимптомно або в легкій клінічній формі, викликають у сприйнятливої птиці гостру форму хвороби. Спостерігають також блискавичний перебіг інфекції, коли птах гине без симптомів.

При ознаках захворювання чи незвичній поведінці птиці, у випадку масової загибелі необхідно терміново сповістити територіальний орган Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) у вашому районі або області!

Що станеться коли не повідомити про хворобу?

Швидке поширення грипу на певній території призведе до значних економічних збитків внаслідок зниження продуктивності та загибелі птиці.

Контакти при будь-якій підозрі:

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області

тел.: (044) 406-38-13, http://oblvet.org.ua/

_____________________________________________

Важливо пам'ятати!

28 вересня – Всесвітній день боротьби зі сказом! Що потрібно знати про цю небезпечну хворобу?

_____________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Прес-реліз діяльності управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Київській області

Прес-реліз від 25.09.2018 р.

_____________________________________________

Увага! Розпочинається осіння кампанія з пероральної імунізації диких м'ясоїдних тварин

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області повідомляє, що з метою збереження стабільної епізоотичної ситуації зі сказу на території Київської області та відповідно до розпорядження Головного державного ветеринарного інспектора України від 03.09.2018 № 100 «Щодо організації заходів з проведення осінньої кампанії з пероральної імунізації диких м'ясоїдних тварин в Україні» у період вересень-жовтень 2018 року буде проводитись планова пероральна імунізація диких та бродячих м’ясоїдних тварин. Розповсюдження принад, які містять високоімунну безпечну вакцину проти сказу, буде здійснюватися авіатранспортом в лісових та сільськогосподарських угіддях.

Тому, Велике прохання не хвилюватися побачивши принаду (розмір із сірникову коробку) або літак, який розкидає принади, ні в якому випадку не чіпати брикети та не переносити з місця.

У зв’язку з погодними умовами терміни вакцинації можуть переноситись.

_____________________________________________

13.09.2018 року в Обухові відбулося урочисте відкриття 15-ого в Україні Open Space. 
Це офіс європейського зразка, де українці зможуть в комфортних умовах без черг, без хабарів, без годинних очікувань отримати найбільш популярні послуги у сфері реєстрації актів цивільного стану.
На відкритті були присутні Міністр юстиції Павло Петренко, начальник Головне територіальне управління юстиції у Київській області Олексій Шевченко, начальник київського ГТУЮ Stanislav Kutsenko та заступник голови Київської обласної державної адміністрації Ivan Turchak

Міністр юстиції України Павло Петренко про OpenSpace в Обухові:

"Це п’ятнадцятий OpenSpace по всій країні. Дуже приємно, що такі нові центри відкриваються, і у великих містах і в невеличких містечках. Ми робимо такі центри максимально відкритими, прозорими й комфортними. Зникають черги, бюрократія й зневага, якими характеризувалися державні послуги раніше. Це крок до того, щоб зробити юстицію ближчою до людей, щоб наша робота викликала лише позитивні емоції. Наше завдання – служити громадянам.

Переконаний: українці повинні отримувати сучасні комфортні послуги європейського рівня. І ми активно над цим працюємо, в наших планах - покрити мережею OpenSpace всю країну".

Які саме послуги ви можете отримати в центрах OpenSpace:
✔️ реєстрація народження дитини
✔️ подання документів для реєстрації шлюбу
✔️ розірвання шлюбу чи зміна імені
✔️ внесення змін до актових записів цивільного стану
✔️ проставлення апостиля
✔️ отримання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян чи копій документів.

Переконаний: українці повинні отримувати сучасні комфортні послуги європейського рівня. І ми активно над цим працюємо, в наших планах - покрити мережею OpenSpace всю країну.

_____________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Прес-реліз діяльності управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Київській області

_____________________________________________

Про Всеукраїнський конкурс на краще періодичне друковане видання для дітей та юнацтва у 2018 році

 

Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує  Всеукраїнський  конкурс  на  краще періодичне друковане видання для дітей та юнацтва у 2018 році.

На конкурс подаються друковані періодичні видання для дітей та юнацтва загальнодержавної, регіональної та місцевої сфер розповсюдження.

Конкурс проводиться у номінаціях: «Краще періодичне друковане видання для дітей»; «Краще періодичне друковане видання для юнацтва».

Прийом заявок на участь триває з 1 вересня по 1 грудня  2018 року.

Положення про конкурс розміщено на веб-сайті Держкомтелерадіо під рубрикою  «Конкурси, премії» в розділі «Конкурси».

_____________________________________________

Внесення змін до облікових даних платників податків–юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що  відповідно до п. 66.1 ст. 66 ПКУ, підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема

   -  інформація про призначення або зміну керівника/тимчасово виконуючого обов’язки керівника, зміну місцезнаходження тощо, оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора, в порядку, визначеному Законом України від 15 березня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами і доповненнями; -   інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» або реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, якщо така реєстраційна заява була подана в один із способів, визначених п. 183.7 ст. 183 розд. V ПКУ, та задоволена контролюючим органом. У цьому разі платник податків звільняється від подання до контролюючого органу заяви за формою № 1-ОПП у зв’язку із зміною відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи.

Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено розд. ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300.

Звертаємо увагу, що Заява за ф. №1-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.

ГУ ДФС у Київській області

Для платників ПДВ - нові можливості Електронного кабінету

Штрафи, пені, неустойки за порушення умов договорів, враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток

Відповідальність ФОП загальної системи оподаткування, якщо за наслідками звітного кварталу ним сплачено ЄВ в розмірі мінімального страхового внеску​

_____________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Таращанським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури повідомлено про підозру 48-річному громадянину С., який підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 310 КК України.

Злочинець на своїй присадибній ділянці в с. Станишівка Таращанського району Київської області, діючи умисно доглядав за ростом рослин коноплі, з метою доведення їх до стадії дозрівання, тобто знищував бур'яни та створив необхідні умови для росту рослин, завдяки чому незаконно виростив 501 (п’ятсот одну) рослину коноплі, що мали самостійне коріння, вчинивши тим самим незаконне вирощування конопель.

За скоєння незаконного вирощування конопель в кількості п’ятдесяти і більше рослин, підозрюваному в суді загрожує покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 3 до 7 років.

 

Прокурор Таращанського відділу  Кагарлицької місцевої прокуратури                                                                      Ю. Калайда

 

_____________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Прес-реліз діяльності управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Київській області

_____________________________________________

ОГОЛОШЕНО КОНКУРС НА ЗАЙНЯТТЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ КАТЕГОРІЇ "В"

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста з питань тваринництва відділу з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва, тваринництва, технічної політики та охорони праці управління агропромислового розвитку Таращанської райдержадміністрації, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника.

      Умови проведення конкурсу

      Наказ

_____________________________________________

ЗАПОВНЕННЯ МЕДИЧНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ. ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ?

____________________________________________

Щодо санаторно-курортного лікування потерпілих від аварії на ЧАЕС

Зважаючи на численні звернення громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1, управління соціального захисту населення  Таращанської районної державної адміністрації Київської області надає роз’яснення з приводу отримання санаторно-курортного лікування цій категорії громадян та просить з розумінням віднестися до ситуації, що склалася в 2018 році.

Повідомляємо, що управління у своїй діяльності щодо забезпечення санаторно-курортного лікування потерпілих від Чорнобильської катастрофи  керується Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі – «Закон») та  Порядком надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.16 року № 854 «Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі – «Порядок»).

Згідно зі ст. 20 Закону порядок надання щорічної грошової допомоги та здійснення доплат за рахунок власних коштів (санаторно-курортне лікування) встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 11 Порядку, подані громадянами заяви для отримання санаторно-курортної путівки реєструються та обліковуються  управлінням в порядку черговості подання таких заяв у відповідному журналі обліку.

Згідно з п.12 Порядку громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до категорії 1, забезпечуються путівками у порядку черговості в межах бюджетних призначень.

Згідно з кошторисними призначеннями на 2018 рік, управління для зазначених потреб отримало з Державного бюджету асигнування в розмірі 402,5 тис.грн. Враховуючи  вартість путівки для осіб, віднесених до категорії 1, що визначена Постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.18 року № 31 «Про встановлення розміру грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам і закладам оздоровлення та відпочинку у 2018 році», управління в 2018 році може направити на санаторно-курортне лікування  всього 59 осіб цієї категорії. В черзі на санаторно-курортне лікування перебуває на даний час 162 особи.

Зважаючи на зазначене, не всі громадяни категорії 1, що перебувають в черзі управління на отримання санаторно-курортного лікування, зможуть його отримати в 2018 році.

Проте, згідно з п. 22 Порядку у випадку, коли громадянин, віднесений до категорії 1, не використав своє право на санаторно-курортне лікування, управління, за погодженням із закладом, забезпечує таким лікуванням громадянина цієї ж категорії, наступним за черговістю.

Крім того, згідно з п. 23 Порядку за громадянами, віднесеними до категорії 1, які перебували на обліку, але не отримали путівки в поточному році, зберігається право на забезпечення путівкою наступного року за умови поновлення медичної довідки форми 070/о. Громадяни, які не виконали цієї умови, знімаються з обліку. Повторне взяття на облік проводиться відповідно до п. 9 Порядку – до управління подається нова заява, оригінал медичної довідки та копії документів .

Порядком передбачена також компенсація.  Згідно з п. 24 Порядку (п. 24 Порядку набрав чинності з 01.01.18 року), за бажанням громадянина, віднесеного до категорії 1, у разі відмови від отримання санаторно-курортного лікування, виплачується грошова компенсація у розмірі середньої вартості путівки в Україні, що встановлюється Кабінетом Міністрів України – у 2018 році грошова компенсація була визначена в розмірі 481,00 грн.

Згідно з п. 25 Порядку для виплати грошової компенсації громадянин, віднесений до категорії 1, що відмовляється від санаторно-курортного лікування, подає управлінню заяву на отримання грошової компенсації замість путівки та документи, передбачені пп 1 п. 9 Порядку  (такі ж, як і для отримання санаторно-курортного лікування).

Згідно з п. 26 Порядку, облік осіб, які подали заяви про отримання грошової компенсації замість путівки, ведеться окремо.

 При цьому, Порядок не передбачає перебування одночасно у двох чергах – на отримання санаторно-курортного лікування та на отримання компенсації замість путівки.

Згідно з п. 8 Порядку інформація про кількість громадян, узятих на облік для забезпечення путівками шляхом надання грошової допомоги та виплати грошової компенсації у наступному році, формується управлінням до 15 жовтня поточного року та надається до профільного департаменту обласної державної адміністрації для узагальнення та формування Державного бюджету України на наступний рік.  

___________________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Таращанським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури повідомлено про підозру 26-річному громадянину Ч., який підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України. Злочинець, працюючи на посаді продавця непродовольчих товарів та перебуваючи у трудових відносинах з ТзОВ «Мобіжук», взявши на себе повну матеріальну відповідальність за забезпечення зберігання цінностей ввірених йому, реалізуючи свій злочинний умисел направлений на незаконне обернення чужого майна (грошових коштів) на свою користь, діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою поліпшення власного майнового становища, нехтуючи покладеними на нього обов'язками, реалізував за місцем своєї праці, а саме на торгівельному місті, розташованому в магазині «Фора» покупцям мобільні телефони

Привласнивши майно ТзОВ «Мобіжук» (грошові кошти) Ч. розпорядився ними на власний розсуд.

Своїми умисними протиправними діями Ч. завдав ТзОВ «Мобіжук» майнової шкоди на загальну суму 1840,00 (одна тисяча вісімсот сорок гривень 00 коп.) грн.

За скоєння привласнення чужого майна, яке було ввірене особі, вчиненого повторно, підозрюваному в суді загрожує покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 3 до 8 років.

 

Прокурор Таращанського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури                                         Ю. Калайда

 

 

_____________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Таращанським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури повідомлено про підозру 26-річному громадянину Ч., який підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України. Злочинець, працюючи на посаді продавця непродовольчих товарів та перебуваючи у трудових відносинах з ТзОВ «Мобіжук», взявши на себе повну матеріальну відповідальність за забезпечення зберігання цінностей ввірених йому, реалізуючи свій злочинний умисел направлений на незаконне обернення чужого майна (грошових коштів) на свою користь, діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою поліпшення власного майнового становища, нехтуючи покладеними на нього обов'язками, реалізував за місцем своєї праці, а саме на торгівельному місті, розташованому в магазині «Фора» покупцям мобільні телефони

Привласнивши майно ТзОВ «Мобіжук» (грошові кошти) Ч. розпорядився ними на власний розсуд.

Своїми умисними протиправними діями Ч. завдав ТзОВ «Мобіжук» майнової шкоди на загальну суму 1840,00 (одна тисяча вісімсот сорок гривень 00 коп.) грн.

За скоєння привласнення чужого майна, яке було ввірене особі, вчиненого повторно, підозрюваному в суді загрожує покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 3 до 8 років.

 

Прокурор Таращанського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури                                         Ю. Калайда

 

_______________________________________________________

________________________________________

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Таращанським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно 35 річного громадянина М., який підозрюється у вчиненні відкритого викрадення чужого майна (грабіж), вчиненого повторно, тобто у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 186 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що злочинець 14 червня 2018 року, перебуваючи в магазині «Наш Край», маючи умисел на незаконне заволодіння чужим майном, достовірно знаючи, що за його діями спостерігають сторонні особи, діючи з корисливих мотивів, повторно, з метою особистого збагачення, шляхом вільного доступу таємно викрав з продовольчих вітрин супермаркету продукти харчування.

В подальшому, будучи поміченим охоронником магазину, який почав переслідувати злочинця, останній, усвідомлюючи, що його протиправні дії викриті сторонніми особами, продовжив реалізацію своєї мети щодо незаконного заволодіння чужим майном, вчинив їх відкрите викрадення, залишив приміщення магазину «Наш Край» та втік від осіб, що намагались зупинити його протиправні дії.

За клопотанням Таращанського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури Таращанським районним судом 15.06.2018 злочинцю обрано запобіжний захід у вигляді домашнього арешту.

За скоєння відкритого викрадення чужого майна (грабіж), вчиненого повторно, обвинуваченому загрожує покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 4 до 6 років.

 

Прокурор Таращанського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури                                         Ю. Калайда

 

 

____________________________________________________

 Аліменти: посилення відповідальності за несплату

Президент України Петро Порошенко 25 липня підписав другий пакет законів #ЧужихДітейНеБуває - №8296, №8295, №8294. Всі три закони опубліковані в газеті «Урядовий кур'єр».

Вже 29 серпня норми Закону України №8296 вступають в дію. До 29 серпня Уряд та Міністерство юстиції розроблять всі необхідні підзаконні акти задля того, щоб з першого дня дії норм законів #ЧужихДітейНеБуває українські діти та їхні батьки змогли використовувати розроблені новації на практиці», - заявив Міністр юстиції України Павло Петренко.

В межах ініціативи #ЧужихДітейНеБуває2 Мін’юст розробив наступний пакет законопроектів для захисту прав дітей. 3 липня він був прийнятий Верховною Радою України та набере чинності 29 серпня.

Цей пакет законопроектів спрямований не лише на посилення відповідальності осіб, котрі ухиляються від сплати аліментів, але й на стимулювання і підтримку тих батьків, які сумлінно виконують свій батьківський обов’язок.

  • дна з важливих новацій - зміни правил виїзду дитини за кордон, а саме:
  • Один з батьків (мати або батько), який вивозить дитину,  в обов’язковому порядку має повідомити про виїзд рекомендованим листом другого з батьків, що сплачує аліменти. 
  • У листі зазначають мету виїзду, куди саме їде дитина, а також час, на який дитина залишає територію України.
  • При перетині кордону необхідні будуть такі документи, як:1) рішення суду чи органів опіки та піклування, якими визначено місце проживання дитини та 2) документи, що підтверджують мету та терміни виїзду (наприклад, це може бути довідка з медичного або навчального закладу, бронювання квитків тощо).
  • Дозвіл також не буде потрібний, навіть якщо один з батьків має намір виїхати за кордон більше, ніж на 1 місяць, у випадку наявності боргу по аліментах в другого з батьків за 4 місяці або за 3 місяці, якщо дитина є важкохворою. У такому разі на кордоні необхідно буде надати довідку про заборгованість другого з батьків по сплаті аліментів і за необхідності довідку про хворобу дитини.
  • Довідку про заборгованість по аліментах можна буде отримати у державного чи приватного виконавця. Якщо ж батько або матір, з якими дитина виїхала за кордон, умисно порушать строк повернення в Україну, то їх буде обмежено в праві самостійного вирішення питання виїзду дитини за кордон протягом 1 року та накладено штраф.

Якщо один з батьків, що не проживає разом з дитиною, хоче виїхати з нею за межі країни, йому необхідно письмово звернутися до іншого з батьків за отриманням нотаріально посвідченої згоди на виїзд, відповідь на згоду надається протягом 10 днів, у разі ненадання позитивної відповіді, дане питання вирішується через суд.

В рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» почав діяти новий напрямок « Я МАЮ ПРАВО! ― виконання рішення суду» який надасть українцям вичерпну інформацію про те, як реалізувати своє право на виконання судового рішення. 

Також Міністерством юстиції України розроблені інструкції та порядок дій стягувача та боржника. Інструкції розроблені у вигляді буклетів в яких детально описано, хто саме є боржник та стягувач, що таке реєстр боржників та як їм користуватися, повноваження приватних виконавців та як діяти у разі недобросовісного виконання рішення приватним виконавцем.

З 6 лютого 2018 року повноцінно запрацював публічний реєстр боржників по аліментах, який можна знайти на офіційному сайті Міністерства юстиції України, або перейшовши за посиланням: erb.minjust.gov.ua, де по прізвищу та даті народження можна знайти людину, котра має борг зі сплати аліментів понад 3 місяці. Реєстр дуже зручний у користуванні, однак у ньому неможливо знайти персональних даних боржників, наприклад, такі як місце проживання, проте у реєстрі наявні дані про орган, який виніс рішення, номер виконавчого провадження та контактні дані відділу, де на виконанні перебуває виконавче провадження.

До так званої #«ДошкиГаньби» потрапляють боржники будь-якого віку та професії по всій країні, які мають заборгованість понад 3 місяці. 

 

Начальник  Таращанського районного відділу державної виконавчої служби

Головного територіального управління юстиції у Київській області                                                              Лілія Лисаченко 

_____________________________________________________________

Щодо підготовки енергетичних господарств до роботи та їх проходження опалювального періоду 2018 - 2019 років

 

До відома учасників АТО! 

________________________________________________

Про результати конкурсу

Відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та наказу управління соціального захисту населення Таращанської райдержадміністрації від 19.06.2018 року № 23 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби в


   Останні новини


Держенергоефективності оприлюднило середньозважені тарифи на тепло з газу для розрахунку тарифів виробникам теплової енергії

На виконання вимог статті 20 Закону України «Про теплопостачання» Держенергоефективності оприлюднює розраховані середньозважені тарифи на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб населення та бюджетних установ, а також тарифи на транспортування та постачання теплової енергії.

Відповідно до цих розрахунків органи місцевого самоврядування можуть встановлювати підприємствам тарифи на теплову енергію з відновлюваних джерел на рівні 90% від оприлюднених середньозважених тарифів.

Нагадуємо, що Законом України від 21.03.2017 № 1959-19 щодо стимулювання виробництва тепла з відновлюваних джерел запроваджено спрощену та прозору процедуру встановлення тарифів на тепло «не з газу».

Маючи гарантований на законодавчому рівні тариф, інвестор може заздалегідь визначити рентабельність проекту і залучити  кредитні та інвестиційні кошти.

Середньозважені тарифи від 25.09.2018 можна завантажити за посиланням: http://saee.gov.ua/sites/default/files/Taryfy_25_09_2018.pdf.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

ЕКО-трансформація промислових підприємств – можливість оптимізувати енергетичні витрати та стати більш конкурентоздатними

 

На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук на прес-конференції в ІА «Українські новини» у рамках проекту «ЕКО-трансформація-2018».

 

Розповідаючи про державну політику у зазначених сферах, С.Савчук акцентував увагу мас-медіа та підприємств на тому, що проекти «чистої» енергетики дають цілу низку можливостей, зокрема:

  • скоротити енергоспоживання та оптимізувати витрати;
  • зменшити шкідливі викиди;
  • забезпечити власну потребу в енергії;
  • заробити на «чистій» енергії;
  • ефективно утилізувати відходи;
  • стати більш конкурентоздатним на ринку.

«За останні 4 роки ми впровадили ефективне стимулююче законодавство у цих сферах. Бізнес все активніше впроваджує проекти, а банки (наприклад, ЄБРР, Укргазбанк) надають фінансування», - запевнив Голова.

Цікавим форматом реалізації проектів для бізнесу може бути ЕСКО. За кілька років активної роботи над цим механізмом у бюджетній сфері є вже близько 200 укладених ЕСКО-контрактів на загальну суму майже 200 млн гривень.

Наприклад, 4 насосні станції, які належать Держводагентству, буде модернізовано за кошти ЕСКО-інвесторів. Окрім модернізованого обладнання, економія бюджетних коштів складе до 310 тис. грн у рік під час дії договорів, а після їх завершення – більше 3 млн грн щороку.

Окремо С.Савчук розповів про систему аукціонів, яку планується запровадити, та нові «правила гри» для бізнесу. При цьому у пріоритеті держави – стимулювати виробництво енергії з біомаси та біогазу. Тому Агентство із партнерами опрацьовує питання збереження «зеленого» тарифу у цій сфері.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Сергій Савчук: Енергоефективність як ключ до конкурентоздатності обговорили із представниками промислових підприємств

Механізм стимулювання підприємств до енергоефективності, розроблений Держенергоефективності спільно з Українсько-данським енергетичним центром, розглянув Голова Держенергоефективності Сергій Савчук із представниками великого, середнього та малого бізнесу, а також ВРУ, Мінекономрозвитку, УСПП, ICC Ukraine, експертами.

«В основі механізму, який ми пропонуємо, лежить принцип співфінансування, який у програмі «теплих кредитів» вже добре себе зарекомендував», - розповів С.Савчук.

За цим механізмом передбачається, що підприємство зможе взяти у банку кредит на реалізацію енергоефективних і «зелених» проектів. Досягнувши економії енергоспоживання, компанія отримає компенсацію від держави.

При цьому кошти для підтримки підприємств мають накопичуватися у спеціальному фонді держбюджету.

У ході активної та конструктивної дискусії учасники дійшли згоди щодо проведення всебічного аналізу переваг розробленого механізму, а також його впливу на економіку.

Заплановано проведення низки нарад із представниками промисловості та громадськості, щоб врахувати різні слушні пропозиції та підготувати ефективний механізм на користь країні.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

детальніше...

ГУ ДФС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

Працівники Київської Митниці ДФС вилучили мобільні телефони IPhoneXSMax загальною вартістю майже 178 тис. грн.

Лише за добу співробітниками Київської Митниці ДФС зафіксовано 2 спроби незаконного переміщення мобільних телефонів через митний кордон України.

Громадяни України,  які прилетіли авіарейсами з Німеччини,                     м. Франкфурт та США, м. Нью-Йорк до аеропорту «Бориспіль», намагалися ввезти мобільні телефони IPhoneXSMax з порушенням митних правил.

Для проходження митного контролю громадяни України обрали спрощену систему - «зелений коридор», чим засвідчили, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадяни України не мали, з приводу декларування переміщуваних товарів до інспекторів митниці не звертались.

Мобільні телефони були виявлені під час перевірки багажу пасажирів за допомогою технічних засобів митного контролю.

Таким чином, наші співвітчизники під час проходження митного контролю в залі «Приліт» аеропорту «Бориспіль» порушили встановлений ст. 366 МК України порядок проходження митного контролю в зонах спрощеного митного контролю.

Працівниками Київської митниці ДФС складено 2 протоколи за ст. 471 Митного кодексу України. Вищезазначені товари вилучено.

ГУ ДФС у Київській області

Київська митниця ДФС: зафіксовано чергову спробу незаконного ввезення на територію України значної партії лікарських засобів

Нещодавно до Київської митниці ДФС надійшло орієнтування від головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю СБУ, в якому зазначено про ймовірне переміщення громадянкою України спільно з іноземним громадянином наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та фальсифікованих лікарських засобів.

Вищезазначені громадяни відлітали авіарейсом з Індії, м. Делі до України в аеропорт «Бориспіль», а їх багаж через аеропорт «Бориспіль» слідував трансфером до м. Дніпро.

Для проходження митного контролю іноземний громадянин  та мешканка України в аеропорту «Бориспіль» скористались спрощеною системою - «зелений коридор» чим засвідчили, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на територію України.

Під час проведення митного контролю трансферного багажу у багажному відділенні ДП МА «Бориспіль» із застосуванням технічних засобів контролю за допомогою рентген-апарату, у дорожніх валізах вищезазначених громадян було виявлено: «Votrient», виробник «NovartisHealthcarePvt. Ltd.», Індія – 15 упаковок по 30 пігулок; «TenofovirAlafenamide», виробник «Mylanlaboratorieslimited», Індія – 38упаковки по 30 пігулок; «Uniblastin», виробник «UnitedBiotech (P) Limited», Індія – 25 упаковок по 1 флакону для ін’єкцій;  «Velpaclear» виробник «AbbottindiaLimited» Індія - 20 упаковок по 30 пігулок; «Zoldria», виробник «Cipla» Індія – 35 упаковок по 1 флакону для ін’єкцій; «Ledifos» виробник «Heterolabslimited», Індія - 1 упаковка по 28 пігулок; «P-CARZINE», виробник «Alkemlaboratorieslimited», Індія – 11 упаковок по 50 пігулок; «Alkacel 2», виробник «Celon», Індія – 5 упаковок по 25 пігулок; «Mitomycin 10», виробник «NaprodlifeSciencespvt.ltd», Індія – 5 упаковок по 1 флакону для ін’єкцій; «Velpanat», виробник «NatcoPharmaLimited», Індія – 53 упаковки по 28 пігулок; «THALIX-100» виробник «NatcoPharmaLimited» Індія - 55 упаковок по 30 пігулок; «SofosbuvirHepcinat», виробник «Natcopharmalimited», Індія – 5 упаковок по 28 пігулок; «Tenvir-EM», виробник «Cipla», Індія - 5 упаковок по 30 пігулок.

Документів, що підтверджують вартість препаратів, а також рецептів, виданих громадянці України та іноземному громадянину, на переміщувані лікарські засоби митним органам України пасажири не надавали.

Ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України „Про лікарські  засоби” № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року „Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування”.

За даними фактом працівниками Київської митниці ДФС складено 2 протоколи про порушення митних правил за ознаками ст. 471 Митного кодексу України та вилучено 273 упаковки з лікарськими засобами, які були виявлені у дорожніх валізах громадян без ознак приховування.

ГУ ДФС у Київській області

З початку року платники Київської області перерахували 5,4 млрд. грн. єдиного соціального внеску

За повідомленням в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, надходження зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень-серпень 2018 року складають 5,4 млрд. грн. При цьому, за наданою ним інформацією, цей показник майже на 50% перевищує суму, що надійшла минулоріч. Так, на соціальні потреби регіону платники Київщини  перерахували на 1,8 мільярда гривень більше, аніж у відповідному періоді попереднього року.  

Слід зазначити, що внесеними змінами  до Закону України  № 2464-VI встановлено нові строки сплати єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Зокрема, з початку року вказані фізичні особи зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.  До внесення цих змін вищеперераховані платники сплачували єдиний внесок один раз на рік.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску, до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України № 2464-VI, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

ГУ ДФС у Київській області

детальніше...

ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Сьогодні, 21 вересня  в приміщенні Таращанської райдержадміністрації відбулось чергове засідання колегії районної державної адміністрації під керівництвом виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації Юрія Шостака за участю голови районної ради Людмили Урожай, керівника апарату райдержадміністрації Ірини Андрусенко, сільських голів, керівників установ та організацій району, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, засобів масової інформації.

На порядку денному було розглянуто  наступні питання:

1. Про підсумки збирання зернових та хід проведення комплексу осінньо-польових робіт у 2018 році.

2. Про стан призначення житлових субсидій населенню району.

3. Про завершення підготовки до опалювального періоду 2018/2019 року  в Таращанському районі.

Згідно порядку денного колегії заступник начальника управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації Павло Злочевський проінформував присутніх про підсумки збирання зернових та хід проведення комплексу осінньо-польових робіт у 2018 році. Павло Вікторович повідомив, що ранньою групою зернових  та зернобобових культур  в Таращанському районі  в 2018 році  зайнято майже  25%  від всієї посівної площі.    Основними виробниками зерна ранньої групи є такі господарства  як СП «Світанок»,  СП «Петрівське»,  ТОВ «Ківшовата Агро» ,  СП «Дубівське».  На продуктивність зернового господарства   в 2018 році  як і кожного року відчутно вплинули  погодні умови. Проте результатом   зусиль аграріїв та природніх умов – є врожай ранніх зернових культур, що становить 46,9 ц/га у початково-оприбуткованій вазі (2017 році - 30,5ц/га) . Станом на 20.09.2018 року зібрано:

  • гречки 0,487тис. тонн на площі 228  га при врожайності  21,4 ц/га;(100% від посівної площі);
  • сої 4,897тис.тонн  на площі 2269,6га (36% від посівної площі) при врожайності 21,6  ц/га;
  • соняшнику 17,198тис.тонн на площі  5736   га (76% від посівної площі), при врожайності 30,0 ц/га.

Підготовлено грунт під посів озимих культур на площі понад 5тис.га. Організовано роботу щодо забезпечення господарств району засобами захисту рослин, зокрема протруйників, забезпеченість  ними становить 100%.    Протруєно      841    т посівного матеріалу.  Проведено десикацію технічних культур  на площі 3000 га та боротьбу з листогризучими шкідниками на посівах озимого ріпаку на площі 536 га.

Дизельним паливом та бензином на  осінньо-польовий період агроформування району забезпечені на   100% .Сільськогосподарські підприємства району  мають у своєму розпорядженні достатню кількість справної техніки для  проведення осінньо-польових робіт.

Наступним розглянули  питання  про стан призначення житлових субсидій населенню району. Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Людмила Холмогорова повідомила, що з 01 травня 2018 року діє оновлена програма житлових субсидій, яку впроваджено Постановою Кабінету Міністрів України № 329 від 27.04.2018 року, якою запроваджено ряд змін: від заяви та декларації, до розрахунку доходів та визначення права на її отримання. Також наголосила на тому, що якщо раніше субсидію перепризначали на новий період раз на рік у травні і окремо розраховували її розмір на літній і зимовий період, то тепер це відбуватиметься двічі на рік – у травні і жовтні.

Людмила Валеріївна зауважила, що повторно подати заяву та декларацію необхідно: орендарям житла, внутрішньо переміщеним особам, тим сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих осіб, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати.

Відтепер декларувати необхідно буде доходи всіх членів сім’ї (чоловіка, дружини, неповнолітніх дітей) навіть тих які зареєстровані за іншими адресами, при цьому соціальні норми житла  на таких осіб не розраховуються. Таким чином держава реагує на соціальну несправедливість та турбується про возз’єднання сімей. Адже, подружжя вважається сім’єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв’язку з навчанням, роботою лікуванням, необхідністю догляду за батьками та з інших причин не проживають спільно.

Також наголосила, що Урядом передбачено грошову виплату енергоощадним родинам.

Насамкінець з доповіддю про завершення підготовки до опалювального періоду 2018-2019 року в Таращанському районі виступила начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово–комунального господарства райдержадміністрації Олена Білостоцька.

Олена Дмитрівна повідомила, що Відповідно до плану заходів, затвердженого  розпорядженням виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації від 24 травня 2018 року № 162 «Про підготовку господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Таращанського району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року», усі роботи по підготовці комунальних підприємств, бюджетних установ та закладів  до зими повинні бути завершені до 01 жовтня 2018 року. Виключення становлять роботи, пов’язані із знесенням сухостійних дерев та насаджень на вулицях, вздовж доріг та повітряних ліній електропередач, які можуть спричинити аварійні ситуації, термін виконання яких передбачено до 01 листопада поточного року. 

Теплоенергетика району в цілому на 76,6 % підготовлена до зими.   За інформаціями  керівників підприємств, установ, організацій із 47 котелень 36 котелень технічно готові до опалювального сезону.

Повністю готова до роботи котельня  Таращанського геріатричного пансіонату  з підписанням акту готовності до опалювального періоду. КП «Таращатепломережа»  на 100% підготовлена до зими. Відділі освіти і науки райдержадміністрації –  має 37 котелень, з яких на альтернативних видах палива працює 7 котелень (3 школи, 4 садочки). Із 37 котелень відділу технічно підготовлені до роботи  26, що становить 70,3 %. Не завершені підготовчі роботи  по 11-ти котельнях.  Вдділ культури, молоді та спорту райдержадміністрації має 2 котельні, 1 з яких працює на природному газу (КЗ ТРР «Таращанський районний Будинок культури»  та 1 на дровах (Таращанська дитяча музична школа та  Таращанський історико-краєзнавчий музей) – технічно на 100% готові до зими.  КЗ ТРР «Таращанська ЦРЛ»  опалення приміщень та обслуговування котельні забезпечує ВПП «Меблева фабрика «Модерн. Котельня технічно на 100 % готова до роботи.  Комунальне некомерційне підприємство ТРР «Таращанський ЦПМСД»  включає  24 фельдшерсько-акушерські пункти та 7 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, з яких 10 об’єктів опалюється газом, 15 – твердим паливом, 6 – відшкодування за тепло (оренда).  Котельні на 100% технічно готові до опалювального періоду.

В районі нараховується 62 багатоквартирних будинки, з яких: 37 знаходяться на обслуговуванні  комунального підприємства міської ради «Тараща ЖЕП»,  на базі 1 будинку (колишній гуртожиток коледжу) створено   ЖБК. Решта 24 будинків  розташовані  як у місті, так і в сільських населених пунктах. Власники будинків не визначені,  а тому контроль за станом підготовки до опалювального сезону провести неможливо.

Олена Білостоцька  зауважила, що головам міськсільвиконкомів слід організувати роботу щодо укладання договорів з підприємствами та організаціями різних форм власності, на балансі яких знаходяться дорожні машини і механізми, для  залучення їх до  снігоочисних робіт в період ускладнення погодних умов з метою забезпечення безперебійного руху автотранспорту та життєдіяльності району.

За підсумками засідання колегії райдержадміністрації прийняті відповідні рішення. Заслухавши та обговоривши питання порядку денного, виконуючим обов’язки голови райдержадміністрації дано низку доручень.

детальніше...

Відбувся семінар-навчання щодо нової системи фінансування лікарняних листків

20 вересня 2018 року  в залі засідань адміністрації за участю виконуючого обов’язки голови Таращанської райдержадміністрації Юрія Шостака було проведено семінар-навчання у зв’язку із змінами в порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення  застрахованим особам, що вступають в силу з 01 жовтня 2018 року.

Навчання провели головні спеціалісти Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Інна Бутенко та Ольга Штика.

Представники Фонду довели до присутніх інформацію, що з метою зменшення ризику затримок у виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам та збільшення контролю за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб, правлінням Фонду соціального страхування України було затверджено Постанову від 19.07.2018 року №12 «Про затвердження порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» (далі – Порядок). Новий Порядок встановлює механізм взаємодії робочих органів виконавчої дирекції Фонду з роботодавцями для забезпечення застрахованих осіб належними та своєчасними виплатами їм матеріального забезпечення, передбаченого Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-ХІV. З 01 жовтня 2018 року Порядок вводить в дію нову форму заяви-розрахунку та запроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про проведення виплат застрахованим особам шляхом надання до робочих органів Фонду повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

На семінарі були присутні бухгалтери та голови комісій із соціального страхування підприємств, організацій та установ Таращанського району

детальніше...