ОГОЛОШЕННЯ

Опубліковано: 17-3-2017

 

________________________________________________________

Про результати конкурсу

Відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та наказу управління соціального захисту населення Таращанської райдержадміністрації від 27.02.2017 року № 8 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста відділу обліку пільгових категорій населення управління на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника. Управління соціального захисту населення Таращанської райдержадміністрації повідомляє, що переможця за результатами вищезгаданого конкурсу не визначено у зв’язку з відсутністю кандидатів, бажаючих взяти участь у конкурсі на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста відділу обліку пільгових категорій населення управління соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації.

________________________________________________________

 

Про результати  конкурсу

Відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та розпорядження виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації від 01.03.2017 року № 90 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби у Таращанській районній державній адміністрації» Таращанська районна державна адміністрація повідомляє, що на оголошені вакантні посади, а саме: начальника відділу містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації і головного спеціаліста відділу культури, молоді та спорту райдержадміністрації, не було подано жодного відповідного пакету документів для участі у вищезгаданих конкурсах.

________________________________________________________

Таращанська районна державна адміністрації запрошує до заповнення е-декларації осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про запобігання корупції» (стаття 3, 45), Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 за № 2 (зі змінами) «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»  передбачено, що депутати районної,сільських, селищних міських рад, сільські, селищні, міські голови, повинні подавати декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

За звітний 2016 рік така декларація повинна бути подана в термін з  1 січня до  1 квітня 2017 року шляхом заповнення форми Єдиного державного реєстру декларацій на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції:  https://nazk.gov.ua

Подання декларацій здійснюється згідно із Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:

-        щорічна декларація, яка подається у період з 00 годин 00 хвилин  01 січня до 00 годин 00 хвилин до 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року;

-       декларація суб’єкта декларування, який припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, що подається не пізніше дня такого припинення. Якщо припинення зазначених функцій відбулося з ініціативи роботодавця, декларація подається не пізніше двадцяти робочих днів з дня, коли суб’єкт декларування дізнався чи повинен був дізнатися про таке припинення;

-       декларація суб’єкта декларування, який припинив діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, що подається до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року;

З порядком подачі вищезгаданої декларації  можна ознайомитися за посиланнями:

https://nazk.gov.ua/deklaraciya

https://nazk.gov.ua/zakonodavstvo-0

Відповідальність

За завідомо недостовірні відомості у декларації передбачено адміністративний штраф, і навіть кримінальну відповідальність:

– недостовірні відомості про майно до 138 тис. грн. – дисциплінарна відповідальність;

– недостовірні відомості про майно від 138 тис. грн. до 345 тис. грн.. – адміністративний штраф 17 тис. грн.;

– недостовірні відомості про майно більше 345 тис. грн. – кримінальне покарання: від штрафу 43 тис. грн. – 51 тис. грн. до позбавлення волі до 2 років;

– потрібно довести умисел декларанта.

 Мінімальна заробітна плата станом на 01.01.2016 року становила 1378 грн.

Важливо!!!

1.Система дозволяє заповнювати декларацію поступово, зберігаючи її чернетку та повертатись до заповнення декларації необмежену кількість разів протягом усього строку, відведеного Законом.

2.Контроль за своєчасністю подання декларацій здійснюють органи, у яких працюють суб’єкти декларування. У разі виявлення порушень вони повідомляють про це НАЗК.

3.Пам’ятайте, Ви маєте право подати виправлену декларацію один раз упродовж 7 календарних днів, починаючи з наступного дня за днем подачі первинної декларації. Після цього терміну виправлення можливе лише з дозволу НАЗК і може також передбачати притягнення до відповідальності.

________________________________________________________

Проведення особистого прийому громадян прокурором області

Прокурором Київської області Чібісовим Дмитром Олеговичем, 24 березня 2017 року з 11:00 год. по 13:00 год. у приміщенні Кагарлицької місцевої прокуратури за адресою: Київська обл., м. Кагарлик, вул. Кооперативна, 3, відбудеться особистий прийом громадян.

Особистий прийом здійснюватиметься в режимі відеоконференції.

________________________________________________________

Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області повідомляє про зміну адреси управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України у київській області: м.Київ, вул.Терьохіна, 8А (попередня адреса: м.Київ, вул. Костянтинівська,9).

Тимчасовий прийом громадян буде проводитись в приміщенні головного управління Пенсійного фрнду України у Київській області за адресою: м.Київ, вул. Ярославська, 40. Тимчасовий контактний телефон - 044-425-69-88.

________________________________________________________

Увага!

З метою виявлення та заохочення найбільш професійно підготовлених державних службовців, які успішно та ініціативно виконують службові обов'язки, мають організаторські здібності, що ґрунтуються на сучасних знаннях та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 15.02.2012 року № 29  „Про затвердження методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець”, Таращанська райдержадміністрація просить Вас довести до відома підпорядкованих державних службовців умови та порядок проведення першого туру конкурсу та сприяти якнайширшому їх залученню до участі у конкурсі.

Для участі в першому турі Конкурсу в двох номінаціях запрошуються державні службовці, що належать до категорії «Б» і «В» і  мають  стаж  державної служби: у  номінації  "Кращий  керівник"  -  загальний стаж державної  служби  не  менш як три роки, з них на керівних посадах не менш як один  рік; у номінації  "Кращий  спеціаліст"  - загальний стаж державної служби не менш як два роки. В конкурсі можуть брати учать державні службовці, які не мають дисциплінарних стягнень.

Державні службовці подають до організаційного комітету з проведення першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу  “Кращий державний службовець” в апараті та структурних підрозділах Таращанської райдержадміністрації  з 02 по 15 березня 2017 року наступні документи встановленої форми:

  • заяву про участь у Конкурсі;
  • копію особової картки державного службовця;
  • подання керівника структурного підрозділу;
  • інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).

За детальною інформацією звертайтесь до відділу з питань персоналу апарату Таращанської райдержадміністрації за тел.: 5-15-42

________________________________________________________

Благодійна організація "Благодійний фонд" Рідна країна" - це неполітична, неурядова, незалежна та неприбуткова благодійна організація. Їхня мета- залучення небайдужих людей у проекти для здійснення благодійної допомоги дітям-сиротам, інвалідам та діткам позбавлених батьківського піклування. Під їхньою постійною опікою знаходиться близько двадцяти дитячих будинків України. До них за допомогою звернулось керівництво "Криворізького будинку інтернату", якому вони неодноразово надавали допомогу та підтримку. Заклад щиро просить надати допомогу у вигляді необхідних медикаментів для дітей та предметів особистої гігієни, яких постійно не вистачає. Згідно офіційного запиту будинку, для реалізації акції необхідно 14 000 грн.  Благодійна організація "Благодійний фонд" Рідна країна" звертається до всих небайдужих за підтримкою. Кошти переказати на :

БФ "Рідна країна"

Р/р 26003056213926 Дніпровське відділення 

ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК"

МФО 380269

ЄДРПОУ 40314035

Призначення платежу : Благодійна допомога дітям-сиротам, інвалідам. Для передачі медикаментів звертайтесь за телефоном:  044-289-70-85

________________________________________________________

Увага: конкурс!

Таращанська районна державна адміністрація (організатор)  оголошує конкурс із перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Таращанського району (Конкурс).

Конкурс проводиться відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» та розпорядження голови Таращанської районної державної адміністрації від 20.05.2013 року № 127 «Про організацію пасажирських перевезень на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Таращанського району», зареєстрованого в Таращанському районному управлінні юстиції 23.05.2013 № 2/107.

Засідання конкурсного комітету відбудеться 10 квітня 2017 року о 10.00 в приміщенні Таращанської районної державної адміністрації за адресою: м. Тараща, вул. Героїв Чорнобиля, 1, зал засідань (3 поверх).

Перелік необхідних документів на Конкурс, бланки заяв і анкет на участь у Конкурсі та додаткову інформацію щодо умов проведення і об’єкту  конкурсу можна отримати у відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації за адресою: м. Тараща, вул.  Героїв Чорнобиля, 1, кабінет 9. Контактний телефон: (4566) 5-15-46.

Документи на участь у конкурсі подаються у відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації за адресою: м. Тараща, вул. Героїв Чорнобиля, 1, кабінет 9. Контактний телефон: (4566) 5-15-46.

Графік прийому документів: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00. Кінцевий термін подачі документів до 24 березня 2017 року включно.

Участь у конкурсі безоплатна.

За довідками з питань участі в Конкурсі звертатися за телефоном: (4566) 5-15-46.

Перелік приміських автобусних маршрутів загального користування, що не виходять за межі

 Таращанського району

 

№ маршруту
 

Назва маршруту
(початковий та кінцевий
пункт призначення)

Траса слідування
(населені пункти)

Довжина маршруту, км

Кількість оборотних рейсів, од., у режимі руху

В т.ч.

Режим
перевезень

Прямий

Зворотний

Звичайний

Маршрутного таксі

Експресний

Щоденно

У середу, п’ятницю, неділю

Зворотний

Кільцевий

Сезонний

 1

Тараща-Чернин

Тараща АС-  Потоки - Володимирівка - Червоні Яри - Чернин

22,0

22,0

3

 -

-

-

3

 +

 -

-

 2

Тараща-Салиха

Тараща АС - Крива - Салиха

17,0

17,0

2

 -

-

-

2

 +

 -

-

 

________________________________________________________

Подача документів для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через відділи державної реєстрації актів цивільного стану, у тому числі у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини, у тому числі у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.

Впровадження цієї послуги спрямовано на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг.

  • Відсутність необхідності звернення до органу реєстрації, що здійснюють реєстрацію місця проживання особи на території відповідної адміністративно- територіальної одиниці.
  • Відсутність черг.
  • Можливість отримання довідки про реєстрацію місця проживання у зручний для громадян спосіб (у закладах охорони здоров’я, відділі державної реєстрації актів цивільного стану або у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг або направлення її поштою) .

________________________________________________________

Увага!

Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області повідомляє про зміну адреси управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області: м.Київ, вул.Терьохіна, 8А. (попередня адреса: м.Київ,  вул.Костянтинівська, 9).

Тимчасово прийом громадян буде проводитись в приміщенні головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: м.Київ, вул.Ярославська, 40. Тимчасовий контактний телефон - 0444256988.

________________________________________________________

Оголошено конкурс

на розробку Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва (МСП)

Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформує, що в рамках Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ) оголошено конкурс на розробку Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва (МСП).

Дорожня карта – документ, який складається з набору взаємопов’язаних та фіскально-відповідальних кроків (заходів), які мають чітко визначену вартість реалізації та відповідальних осіб/організацій.

Конкурс Дорожніх карт є інструментом мобілізації усіх зацікавлених сторін на рівні регіону (влади, бізнесу та представників громадянського суспільства) задля створення сприятливих умов для ведення бізнесу та заохочення широких верств населення до відкриття власної справи.

Очікувані результати:

1.     Активізація діалогу між бізнесом, владою, громадськими організаціями та експертами з метою розвитку малого та середнього підприємництва та заохочення широких верств населення до відкриття власної справи.

2.     Розробка політики підтримки МСП з урахуванням реальних інтересів і потреб бізнесу та громади, а також у відповідності до принципу фіскальної відповідальності.

3.     Формування системи публічного громадського моніторингу імплементації розроблених Дорожніх карт розвитку малого та середнього бізнесу.

4.     Підвищення спроможності представників громадянського суспільства в регіоні щодо визначення «фіскальних відповідальних» заходів політики та проведення адвокаційних кампаній.

5.     Підвищення аналітичної спроможності громадських організацій визначати та аналізувати існуючі проблеми (бар’єри) у розвитку МСП, підготовка аналітичних матеріалів на основі проведеного аналізу та формування на основі проведених досліджень рекомендацій для органів влади щодо очікуваних змін.

До участі запрошуються громадські організації (в тому числі громадські об’єднання та спілки) з Вінницької, Київської, Львівської, Тернопільської, Херсонської областей.

Конкурс проводить ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій» www.ier.com.ua, адреса для листування roadmap@ier.kiev.ua.

Останній термін подання грантових заявок: 18:00, 15 березня 2017 року.

Всі деталі за посиланням: https://goo.gl/P0XOux.

________________________________________________________

Оголошено конкурс !

Таращанська районна державна адміністрація 01.03.2017 року оголошує конкурс на зайняття вакантних посад категорії «Б» начальника відділу містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації та категорії «В» головного спеціаліста відділу культури, молоді та спорту райдержадміністрації.

Порядок проведення конкурсу для призначення на посади Таращанської районної державної адміністрації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2016 № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” .

Документи для участі в конкурсі приймаються відділом з питань персоналу апарату Таращанської райдержадміністрації до до 15 год 45 хв. 17 березня 2017 року за адресою: Київська область, м. Тараща , вул .Героїв Чорнобиля , 1, 2-й поверх, каб. 10.   

Телефон для довідок 5-15-42. 

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступними посиланнями:

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б» начальника відділу містобудування, архітектури та будівництва Таращанської районної державної адміністрації Київської області

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста відділу  культури, молоді та спорту Таращанської  районної державної адміністрації Київської області

________________________________________________________

23 березня 2017 року о 10.00 год. на засіданні колегії райдержадміністрації буде представлено публічний звіт в.о. голови Таращанської районної державної адміністрації про підсумки діяльності за 2016 рік.

________________________________________________________

Оголошено конкурс !

Управління соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації 27.02.2017 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби: категорії «В» головного спеціаліста відділу обліку пільгових категорій населення управління соціального захисту населення Таращанської райдержадміністрації на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Порядок проведення конкурсу для призначення на посади управління соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби».

Документи для участі в конкурсі приймаються у відділі з питань управління персоналом управління соціального захисту населення Таращанської райдержадміністрації до 15 год. 30 хв. 17 березня 2017 року за адресою: Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка,7, 1-й поверх. Телефон для довідок 5-15-49.

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступними посиланнями:

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В»  головного спеціаліста відділу обліку пільгових категорій населення управління соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації Київської області на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

 

________________________________________________________

Увага!

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 “Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов» затверджено Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов та Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

Право на отримання грошової компенсації мають члени сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких пов'язана з безпосередньою участю в антитерористичній операції, статус яким надано відповідно до абзацу восьмого пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і які перебувають на квартирному обліку за категоріями у такій черговості:

категорія I - дружина (чоловік) та малолітні і неповнолітні діти (в тому числі усиновлені до дня загибелі військовослужбовця), які проживають разом з нею (ним); дружина (чоловік), якщо у загиблого немає дітей (в тому числі усиновлених);

категорія II - малолітні та неповнолітні діти (в тому числі усиновлені військовослужбовцем) у разі, коли на день загибелі військовослужбовця він (вона) був розлучений або не був розлучений, але дружина (чоловік) позбавлені батьківських прав, або загиблий військовослужбовець не був розлучений і його дружина (чоловік) не позбавлені батьківських прав, але при цьому малолітні та неповнолітні діти проживають окремо від дружини (чоловіка); малолітні та неповнолітні діти загиблого;

категорія III - батьки загиблого військовослужбовця;

категорія IV - повнолітні діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;

категорія V - повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства та мають свої сім'ї;

категорія VI - повнолітні діти, обоє батьків яких загинули або пропали безвісти;

категорія VII - дружина (чоловік), які на момент загибелі військовослужбовця були позбавлені батьківських прав відносно малолітніх та неповнолітніх дітей загиблого військовослужбовця, у тому числі усиновлених загиблим військовослужбовцем, або які не позбавлені батьківських прав, але неповнолітні діти, в тому числі усиновлені загиблим військовослужбовцем, проживають окремо від дружини (чоловіка).

Право на отримання грошової компенсації мають інваліди війни I та II групи, визначені у пункті 11 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", які перебувають на квартирному обліку.

Грошова компенсація членам сім'ї загиблого військовослужбовця або інвалідам виплачується в порядку черговості постановки на квартирний облік в межах однієї категорії за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I - II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

Заяву про призначення грошової компенсації член сім'ї загиблого військовослужбовця, інвалід або їх законний представник чи уповноважена особа особисто подають до органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку.

               До заяви додаються копії:

1) документа, що посвідчує особу заявника, а у разі подання документів законним представником чи уповноваженою особою - документи, що посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документ, який надає повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти таких осіб, оформлений відповідно до законодавства;

2) посвідчення встановленого зразка, що підтверджує статус особи як члена сім'ї загиблого військовослужбовця або інваліда;

3) довідки встановленого зразка про безпосередню участь загиблого військовослужбовця або інваліда в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;

4) рішення про взяття заявника на квартирний облік із зазначенням складу сім'ї - осіб, які разом із заявником перебувають на такому обліку;

5) документів, що посвідчують родинні стосунки між заявником і загиблим військовослужбовцем, між малолітніми чи неповнолітніми дітьми і загиблим військовослужбовцем, між інвалідом і членами його сім'ї, які разом з ним перебувають на квартирному обліку.

Вимога щодо обов'язкового перебування на квартирному обліку не поширюється на неповнолітніх дітей, які є членами сім'ї загиблого військовослужбовця.

Розмір грошової компенсації (ГК) розраховується за формулою:

ГК = (13,65 х Nс + 35,22 + (10 х Nп)) х Bг х Км + ПЗ, де

Nс - кількість членів сім'ї загиблого військовослужбовця за однією категорією або кількість членів сім'ї інваліда, на яких розраховується грошова компенсація;

Nп - кількість членів сім'ї загиблого військовослужбовця за однією категорією або кількість членів сім'ї інваліда, які є інвалідами I чи II групи або дитиною-інвалідом і на яких розраховується грошова компенсація з урахуванням додаткових 10 метрів жилої площі на кожного (у тому числі на заявника);

Вг - гранична вартість (гривень) 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту, в якому заявник перебуває на обліку як особа, що потребує поліпшення житлових умов на день звернення за грошовою компенсацією;

Км - коефіцієнт збільшення граничної вартості 1 кв. метра загальної площі житла для визначених міст;

ПЗ - витрати (гривень), пов'язані з купівлею, оформленням права власності на житло та сплатою передбачених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів).

За додатковою інформацією звертатися за адресою: вул. Шевченка, 7, м. Тараща, тел. 0456651390

________________________________________________________

 

_____________________________________________________________

Міністерство юстиції запустило реєстр боржників, щодо яких відкрито виконавче провадження

 З 5 січня вступили в силу положення Закону України "Про виконавче провадження", якими передбачено запуск Єдиного реєстру боржників.В цей реєстр вносяться дані про громадян і компанії, які відповідно до рішень суду визнані боржниками і щодо яких відкрито відповідне виконавче провадження.

Відповідно до вимог законодавства, відомості про боржників, які включені до Єдиного реєстру боржників, повинні бути відкритими і розміщуватися на офіційному сайті Міністертсва юстиції.

Даний реєстр є складовою частиною автоматизованої системи виконавчого провадження та створений з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов'язання боржників.

Згідно з чинним законодавством, виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження зобов'язаний внести до зазначеного реєстру відомості щодо боржників, що мають зобов'язання перед фізичними або юридичними особами за судовими рішеннями і рішеннями інших органів.

При цьому, в Єдиному реєстрі боржників повинна міститися інформація про боржників, щодо яких виконавчі провадження зареєстровані в системі після запуску даного реєстру.

Разом з тим не підлягають внесенню відомості про боржників: які є державними органами, органами місцевого самоврядування; які не мають заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів більше трьох місяців; за рішенням немайнового характеру.

Відомості про боржника виключаються з Єдиного реєстру боржників одночасно з винесенням постанови про закінчення виконавчого провадження, повернення виконавчого документа стягувачу, повернення виконавчого документа до суду, в день встановлення виконавцем факту відсутності заборгованості за виконавчими документами про стягнення періодичних платежів.