ОГОЛОШЕННЯ

Опубліковано: 18-10-2017

Аліменти на дитину у 2017 році: розмір і порядок нарахування

«Якщо раніше мінімальний розмір аліментів складав 30%, то з 8 липня 2017 року мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Окрім того, суттєво змінюється підхід до додаткових витрат на дитину.

Якщо, звертаючись до суду у разі стягнення додаткових витрат на дитину, треба було сплачувати судовий збір, то зараз судовий збір вже не сплачується. Також раніше такі позови подавалися за місцем проживання відповідача. Зараз ця ситуація змінюється і можна буде подавати позов за місцем проживання позивача.

При визначенні розміру аліментів суд враховуватиме й приховані доходи платника аліментів.

Також Закон встановлює право того з батьків, з яким проживає дитина, визначати спосіб стягнення аліментів та отримувати в порядку спрощеного судочинства аліменти в розмірі на одну дитину – однієї чверті, на двох дітей – однієї третини, на трьох і більше дітей – половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку у разі визначення розміру аліментів як частки від заробітку (доходу) матері, батька дитини, або у розмірі п’ятдесят відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, якщо заявлено вимогу про індексацію аліментів, присуджених у твердій грошовій сумі. 

За старим законодавством аліменти, одержані на дитину, були власністю того з батьків, на ім’я кого вони виплачувались, і мали використовуватись за цільовим призначенням. Наразі аліменти, одержані на дитину, є власністю дитини, вона має право брати участь у використанні або самостійно розпоряджатися аліментами на її утримання відповідно до Цивільного кодексу України.

______________________________________________

УВАГА!

Відповідно до законів України “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби ” та з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки на посадах державної служби  у Таращанській районній державній адміністрації з 18 жовтня  2017 року оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» спеціаліста відділу містобудування, архітектури та будівництва Таращанської районної державної адміністрації Київської області, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника. Документи приймаються до 16 годин 45 хвилин 02 листопада 2017 року.

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступним посиланням:

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» спеціаліста відділу містобудування, архітектури та будівництва Таращанської районної державної адміністрації Київської області, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника

______________________________________________

УВАГА!

Відповідно до законів України “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби ” та з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки на посадах державної служби  у Таращанській районній державній адміністрації з 18 жовтня  2017 року оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу освіти і науки Таращанської районної державної адміністрації Київської області. Документи приймаються до 16 годин 45 хвилин 06 листопада 2017 року.

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступним посиланням:

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу освіти і науки Таращанської районної державної адміністрації Київської області

______________________________________________

 

Знову в Україні буде проведено конкурс для молодих підприємців віком 15-18 років Diamond Challenge for High School Entrepreneurs. Благодійний Фонд ICEPP виступить організатором відбіркового етапу даного конкурсу. 
У 2012 році Університет штату Делавер, США (University of Delaware), враховуючі значні досягнення у науковій сфері та методології навчання підприємництву започаткував конкурсний проект для підтримки та розвитку молодіжного підприємництва Diamond Challenge
Проект стрімко розширився між зацікавленими країнами-учасницями, оскільки Diamond Challenge надає унікальну можливість для підлітків у віці 15-18 років зрозуміти сутність підприємницької діяльності реалізуючи власні ідеї у життя. 
Сьогодні у світі представлена достатня кількість програм, що зосереджені на принципах управління малого бізнесу.
Мета Diamond Challenge – надати можливість молодим талантам розвивати свій підприємницький хист, сформувати комплексне розуміння фінансової діяльності та цінності грошових коштів, а також сприяти цілеспрямованій молодіжній підприємницькій діяльності.
З правилами та вимогами участі у конкурсі можна ознайомитись за посиланням:https://icepp.org.ua/proekti-icepp/item/95-diamondchallengeukraineforhighschoolentrepreneurs.html
______________________________________________

Всеукраїнська акція "Герой-рятівник року"

Привернення особливої уваги всіх верств населення України до нелегкої, але почесної, мужньої та героїчної професії рятувальника, піднесення на вершину людської поваги його особистості, як одного з найбільш гідних представників нашого суспільства, сприяння формуванню довіри громадян держави до Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, виховання молоді на прикладі героїчних вчинків наших співвітчизників.
Всеукраїнська акція “Герой – рятівник року” передбачає виявлення непересічних особистостей, які проявили мужність та героїзм під час рятування людей, майна, ліквідації пожеж, аварій, надзвичайних ситуацій, стихійного лиха; донесення до широкого загалу фактів та обставин їх героїчних вчинків, визначення найкращих серед кращих, і як кульмінація – проведення урочистої церемонії нагородження переможців. При виявленні героїчних вчинків громадянами звертайтесь по тел. 101.

Таращанський РС ГУ ДСНС України в Київській області

______________________________________________

Торгівля людьми є одним з найбільш масових порушень прав і свобод людини.

______________________________________________

Про затвердження Порядку розрахунку середньозважених тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, її транспортування та постачання

______________________________________________

Початок опалювалювального сезону 2017-2018р.

 У місті та районі йде інтенсивна підготовка до опалювального сезону 2017-2018р.

В опалювальний сезон населення більш активно в своїх оселях починає використовувати газові прилади та обладнання. Відповідно збільшується ймовірність нещасних випадків, пов’язаних з використанням газу.

Як свідчать результати перевірок, мешканці порушуючи правила влаштування та експлуатації газових приладів і обладнання, створюють реальну загрозу для власного життя та здоров’я, а також для життя та здоров’я своїх сусідів.

Таращанська ФЕГГ «ПАТ Київоблгаз»  звертається до населення району з проханням та вимогою дотримуватись правил встановлення та експлуатації газових приладів. Також для запобігання аварійним ситуаціям, які можуть призвести до смертельних випадків, задля збереження життя та здоров’я громадян повідомляти про факти самовільного встановлення газових приладів, про будь-яке втручання в систему газопостачання за телефоном аварійної служби 104.

Перед опалювальним сезоном необхідно ретельно перевірити тягу у димоходах! Якщо її немає, слід звернутися до спеціалістів, які займаються обслуговуванням димоходів та вентиляційних каналів.

Звертаємось до, вас, уникайте таких порушень:

  • самовільне проведення газифікації приміщень, перенесення, заміна та ремонт газового обладнання;
  • проведення без дозволу перепланування приміщень, де встановлені газові прилади;
  • внесення змін у конструкцію газових приладів, змінення устрою та перекриття димових і вентиляційних систем .
  • вимикання автоматики безпеки і регулювання, користування газом при несправних газових приладах.

Ці порушення ведуть до відключення газопостачання.

В разі виявлення цих недоліків слід звернутися до працівників Таращанської ФЕГГ.( єдине віко ):

  • для приведення у відповідність проектної та виконавчо -технічної документації;
  • для ремонту газоспоживного обладнання .

Вчасно сплачуйте  за фактично отримані послуги за газопостачання.

 Шановні, таращани!  Запам’ятайте! Порушення правил експлуатації газових приладів та обладнання є причиною вибухів, пожеж, отруєнь та загибелі людей. Бережіть себе та близьких!

______________________________________________

Увага!!!

Долучайтесь до національного правопросвітницького проекту Мін'юсту Я МАЮ ПРАВО! 

Звертайся за правовою допомогою. Захищаймо права разом! 

pravo.minjust.gov.ua, 0 800 213 103 - єдиний контакт центр системи безоплатної правової допомоги/

https://drive.google.com/file/d/0B8thaOH6x-hmWW1uUTN2cFBadkk/view

______________________________________________

Права громадян у сфері правосуддя

Конституцією України передбачається низка гарантій, однією із яких є право судового захисту, що передбачена статтею 55 Конституції України, згідно з якою права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Це означає, що кожному гарантується захист прав і свобод у судовому порядку. Суд не може відмовити у правосудді, якщо громадянин України, іноземець, особа без громадянства вважають, що їх права і свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав та свобод. Відмова суду у прийнятті позовних та інших заяв, скарг, оформлених відповідно до чинного законодавства, є порушенням права на судовий захист, яке згідно зі статтею 64 Конституції України не може бути обмежене.

Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань, звертатися за захистом до суду та інших державних органів. Також кожен має право звернутися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, а після використання всіх національних засобів правового захисту - за захистом своїх прав і свобод до відповідних міжнародних судових установ чи до відповідних органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна.

Так, статтею 124 Конституції України встановлено, що правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Судочинство здійснюється Конституційним Судом України та судами загальної юрисдикції. Юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Законом України «Про судоустрій і статус суддів» встановлено, що суд, здійснюючи правосуддя на засадах верховенства права, забезпечує кожному право на справедливий суд та повагу до інших прав і свобод, гарантованих Конституцією і законами України, а також міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Кожному гарантується захист його прав, свобод та інтересів у розумні строки незалежним, безстороннім і справедливим судом, утвореним законом. Іноземці, особи без громадянства та іноземні юридичні особи мають право на судовий захист в Україні нарівні з громадянами і юридичними особами України. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до юрисдикції якого вона віднесена процесуальним законом.

Правосуддя в Україні здійснюється на засадах рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних та інших ознак. Суд створює такі умови, за яких кожному учаснику судового процесу гарантується рівність у реалізації наданих процесуальних прав та у виконанні процесуальних обов’язків, визначених процесуальним законом.

Кожен має право на професійну правничу допомогу. У випадках, визначених законом, держава забезпечує надання професійної правничої допомоги безоплатно. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав та особи, яка надає правничу допомогу. Для надання професійної правничої допомоги діє адвокатура. Забезпечення права на захист від кримінального обвинувачення та представництво в суді здійснюються адвокатом, за винятком випадків, установлених законом.

 Cудові рішення, судові засідання та інформація щодо справ, які розглядаються судом, є відкритими, крім випадків, установлених законом. Ніхто не може бути обмежений у праві на отримання в суді усної або письмової інформації про результати розгляду його судової справи. Будь-яка особа має право на вільний доступ до судового рішення в порядку, встановленому законом.

Інформація про суд, який розглядає справу, сторони спору та предмет позову, дату надходження позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги, заяви про перегляд судового рішення, стадії розгляду справи, місце, дату і час судового засідання, рух справи з одного суду до іншого є відкритою та має бути невідкладно оприлюдненою на офіційному веб-порталі судової влади України, крім випадків, установлених законом.

Розгляд справ у судах відбувається відкрито, крім випадків, установлених законом. У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. У разі вчинення особою дій, що свідчать про неповагу до суду або учасників судового процесу, така особа за вмотивованим судовим рішенням може бути видалена із зали судового засідання.

Розгляд справи у закритому судовому засіданні допускається за вмотивованим рішенням суду виключно у випадках, визначених законом.

Отже, кожна людина, що звертається до суду за захистом своїх прав, може розраховувати на всебічний та швидкий розгляд справи, на компетентність, незалежність та неупередженність суду.

______________________________________________

Захист права власності українських громадян

Захист власності є однією з найголовніших функцій нашої держави. Відповідно до ст. 13 Конституції України «держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності». Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, і ніхто не може бути протиправнопозбавлений права власності (ст. 41 Конституції України). Захист відносин власності в Україні здійснюється на підставі загальних засад, визначених ст. 386 Цивільного кодексу України та ст. 48 Закону України "Про власність", серед яких слід зазначити:

1) рівний захист усіх суб'єктів права власності;

2) неможливість позбавлення особи права власності протиправним шляхом;

3) наявність у власника права вимагати усунення всяких порушень його права, хоча б ці порушення і не були пов'язані з позбавленням володіння, а також вимагати усунення будь-яких перешкод з боку інших осіб, пов'язаних із здійсненням ним володіння, користування або розпорядження належним йому майном;

4) наявність у власника права на отримання відшкодування, завданої йому майнової та моральної шкоди;

5) захист права власності здійснюється судом, господарським або третейським судом;

6) наявність у власника права на відшкодування з боку держави заподіяних збитків у разі прийняття державою законодавчого акта, який припиняє права власності;

7) поширення положень щодо захисту права власності на особу, яка хоч і не є власником, але володіє майном.

Стаття 386 ЦКУ дає можливість власнику звернутися до суду з вимогою про заборону вчинення іншою особою дій, "які можуть порушити його право, або з вимогою про вчинення певних дій для запобігання такому порушенню». Шкода, як матеріальна так і моральна, що завдана особі у результаті порушення її права власності, повинна бути відшкодована.

Загальний перелік заходів захисту цивільних прав міститься у ст. 16 ЦК України.

Як правило, заходи, що забезпечують захист відносин власності, поділяються на речово-правові та зобов'язально-правові.

Речово-правові заходи захищають повноваження власника на володіння, користування та розпорядження майном, яке є індивідуально-визначеним та існує у натурі за умови, що порушення права власності не пов'язано з невиконанням зобов'язань, що існували між власником та особою, яка порушила його право. До речово-правових заходів належать: позов власника про витребування майна з чужого незаконного володіння (віндикаційний позов), позов про захист права власності від порушень, не пов'язаних з позбавленням володіння (негаторний позов), позов про визнання права власності.

Зобов'язально-правові заходи захисту відносин власності застосовуються у випадках, коли власник пов'язаний з правопорушником зобов'язальними відносинами, що бувають, як правило, договірними. Прикладом зобов'язально-правових заходів захисту відносин власності є позов про витребування майна від особи (зберігай, орендар, перевізник), якій воно було передано за договором та яка не виконала зобов'язань щодо його повернення у встановлений договором строк. До зобов'язально-правових заходів захисту відносин власності також належать позов про відшкодування завданої власнику шкоди, позов про повернення майна, що придбане або збережене за рахунок коштів іншої особи без достатніх підстав та ін.

Основною характерною ознакою права власності є можливість власника здійснювати правомочності володіння, користування, та розпорядження своїм майном за своїм розсудом. Власник не може використовувати право власності на шкоду правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію та природні якості землі. В свою чергу власник має право на те, щоб діяльності інших осіб не погіршувала властивостей його майна. У цьому випадку власник майна має право на компенсацію зниження цінності будинку, земельної ділянки та іншої будівлі. Відповідачем у справі може бути будь-яке підприємство, установа, організація чи громадянин, чия діяльність призвела до зниження рівня екологічної, шумової захищеності території, погіршення природних властивостей землі, що в свою чергу вплинуло на зниження цінності вказаних об'єктів права власності.

______________________________________________

______________________________________________

 

УВАГА!

Відповідно до законів України “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби ” та з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки на посадах державної служби  у Таращанській районній державній адміністрації з 03 жовтня  2017 року оголошено конкурс на зайняття зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» провідного спеціаліста загального відділу апарату Таращанської районної державної адміністрації Київської області. Документи приймаються до 16 годин 45 хвилин 18 жовтня 2017 року.

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступним посиланням:

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» провідного спеціаліста загального відділу апарату Таращанської районної державної адміністрації Київської області

______________________________________________

101 попереджає!!!

______________________________________________

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ

до Плану реалізації Стратегії розвитку Київської області
на період 2018 – 2020 роки

 

З метою забезпечення реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 04.12.2014 № 856-44-VІ, обласною державною адміністрацією та Київською обласною радою розробляється План заходів на 2018 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року (далі – Стратегія).

Найважливішим етапом його розробки є пропозиція з боку представників області (юридичних та фізичних осіб) ідей проектів, які дозволять сформувати План реалізації Стратегії. Ідеї проектів буде відібрано, проаналізовано та пріоритезовано робочою групою з розробки Плану заходів. За результатами цієї роботи буде сформовано Каталог проектів регіонального розвитку на період до 2020 року і визначено джерела їх фінансування.

Запрошуємо усіх осіб зацікавлених у розвитку свого регіону, органи місцевого самоврядування, місцеві органи державної влади, громадські організації, установи та організації усіх форм власності запропонувати ідею (ї) проекту (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (витяг із документу додається). Ідеї проектів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:

  1. Проектні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.
  2. Отримувачем вигод від реалізації проекту не може бути окрема фізична або юридична особа.
  3. Термін реалізації проекту – не більше як 3 роки (2018 - 2020 роки).
  4. Проектна ідея стосується одного завдання із Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 р., перелік яких додається (додаток 1).
  5. Існує людська та технічна спроможність для реалізації проекту.
  6. Проектна ідея має бути представлена у формі, що додається (додаток 2).
  7. Проектну ідею має бути надіслано не пізніше 20 жовтня 2017 року.

Оголошення, електронна форма пропозиції ідеї проекту, пріоритетні завдання Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, приклади заповнення форм (додаток 3), а також інша необхідна інформація розміщені на сайті департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації: http://www.kyivregioneconomy.com/ та на сайті Київської обласної державної адміністрації http://koda.gov.ua/.

Заповнені форми надсилайте на e-mail: ekon_koda@ukr.net з поміткою «До плану реалізації Стратегії». Крім цього, обов’язково необхідно буде заповнити форму за посиланням https://goo.gl/forms/g9m2cl0pcCAD4sMJ2

За результатами відбору кращі проектні ідеї увійдуть до Плану реалізації Стратегії і будуть профінансовані в 2018-2020 роках за рахунок державного бюджету (кошти державного фонду регіонального розвитку), обласного бюджету (кошти, що виділяються на реалізацію обласних цільових програм), грантів міжнародної технічної допомоги або секторальної підтримки ЄС.

Контактні телефони для довідок:

(044)-286-87-49

(044)-286-81-23

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

______________________________________________

Про результати  конкурсу

Відповідно до Закону України “Про державну службу”, постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 року № 648 “Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” та розпорядження виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації від 07.09.2017 року № 392 “Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста з питань тваринництва відділу з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва, тваринництва, технічної політики та охорони праці управління агропромислового розвитку Таращанської районної державної адміністрації Київської області, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника” (порядковий номер вакансії - 41436) Таращанська районна державна адміністрація повідомляє, що переможця та другого за результатами вищезгаданого конкурсу не визначено у зв’язку з відсутністю кандидатів, бажаючих взяти участь у конкурсі на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста з питань тваринництва відділу з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва, тваринництва, технічної політики та охорони праці управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника.

 

______________________________________________

______________________________________________

Увага!

Таращанський районний центр зайнятості спільно з відділом освіти і науки Таращанської райдержадміністрації проводить масовий профорієнтаційний захід для старшокласників загальноосвітніх шкіл району «Ярмарок професій», який відбудеться в приміщенні Таращанського районного будинку культури о 12:00 годині 22 вересня 2017 року за адресою: м. Тараща, вул. Революції, 2.

______________________________________________

Про результати  конкурсу

Відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та розпорядження виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації від 21.08.2017 року № 384 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»» головного спеціаліста відділу культури, молоді та спорту Таращанської районної державної адміністрації» Таращанська районна державна адміністрація повідомляє, що для участі у конкурсі на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста відділу культури, молоді та спорту Таращанської районної державної адміністрації було подано одну заяву і відповідний пакет документів – Пригорницькою Тетяною Олександрівною, яка і стала переможцем конкурсу із загальною сумою 8,2 балів.

______________________________________________

УВАГА!

Відповідно до законів України “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 року № 648 “Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” та з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки на посадах державної служби  у Таращанській районній державній адміністрації з 07 липня  2017 року оголошено конкурс на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста з питань тваринництва відділу з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва, тваринництва, технічної політики та охорони праці управління агропромислового розвитку Таращанської районної державної адміністрації Київської області, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника. Документи приймаються до 15 год 30 хв. 22 вересня 2017 року.

З більш детальними умовами проведення конкурсу можна ознайомитися за наступними посиланнями:

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста з питань тваринництва відділу з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції рослинництва, тваринництва, технічної політики та охорони праці управління агропромислового розвитку Таращанської районної державної адміністрації Київської області, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника

______________________________________________

Рятувальники звертають увагу громадян на дотриманні правил пожежної безпеки під час відпочинку на природі!

Таращанський РС ГУ ДСНС України в Київській області вкотре застерігає громадян бути обережними під час виявлення ВНП

Важливо!

______________________________________________

Про переможців конкурсу

Відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та наказу управління соціального захисту населення Таращанської  райдержадміністрації від 24.07.2017 року № 32 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації» управління соціального захисту населення Таращанської районної державної адміністрації повідомляє про переможців конкурсу:

1. Переможцем конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» провідного спеціаліста з виплати відділу державних соціальних допомог на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку управління соціального захисту населення визначено:

1. Бугай Вероніка Олегівна – 7,0 балів.

2. Переможцем конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «В» головного спеціаліста відділу обліку пільгових категорій населення на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку управління соціального захисту населення визначено:


   Останні новини


Комплексне пожежно-профілактичне відпрацювання

З метою попередження виникнення пожеж і недопущення загибелі людей на них, рятувальниками Таращанського РС ГУ ДСНС України в Київській області 19 жовтня провели комплексне пожежно-профілактичне відпрацювання с. Ріжки Таращанського району.
Особливу увагу працівники ДСНС приділили одиноким громадянам похилого віку, інвалідам, які потребують соціальної підтримки та неблагополучним сім'ям.
Жителям села наголошувалась статистика пожеж, кількість загиблих за попередній рік, роз’яснювались правила пожежної безпеки під час користування електричними та нагрівальними приладами у побуті та пічним опаленням.
Також велику увагу звернули на правила поводження з невідомими предметами, дії під час аварії з вибухами і пожежами.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

детальніше...

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО МЕДИЧНУ РЕФОРМУ

Верховна Рада поточного тижня розглядатиме урядовий законопроект щодо медичної реформи. Його ухвалення призведе до системних змін в охороні здоров’я та забезпечить надання кожному громадянину країни якісних медичних послуг. Вже наступного року розпочнеться перший етап реформи з первинної ланки медичної допомоги – сімейних лікарів, педіатрів, терапевтів. На інших рівнях реформу буде впроваджено до 2020 року.

«Гроші йдуть за пацієнтом». Медична реформа передбачає зміну фінансування системи охорони здоров’я. Бюджетні кошти будуть спрямовуватись не на фінансування медичних закладів згідно кошторису, як зараз, а на оплату надання медичної послуги конкретній людині.  «Гроші йтимуть за пацієнтом» – в поліклініку, в лікарню, до сімейного лікаря, куди прийшла людина за медичною допомогою. Незалежно від місця знаходження і форми власності медзакладу. Пацієнт самостійно вибиратиме лікаря чи медзаклад, до якого звернутись, держава – оплачуватиме його лікування.

Буде створено Національну службу здоров’я (орган виконавчої влади зі спеціальним статусом), яка виконуватиме функції страховика і єдиного замовника з централізованої закупівлі медичних послуг, а також контролю за дотриманням умов договорів про медичне обслуговування населення. Між медзакладом та Національною службою здоров’я укладається рамковий договір, в якому щорічно встановлюється обсяг послуг, які планується надати пацієнтам. На першому етапі реформи договори НСЗУ будуть укладені з УСІМА лікарнями, щоб ніхто не залишився без медичної допомоги. Медзаклади фінансуватимуться на умовах попередньої оплати згідно з запланованим обсягом наданих громадянам послуг. НСЗУ не володітиме коштами, всі кошти акумулюються в держбюджеті на казначейських рахунках, а НСЗУ виконуватиме лише функцію оператора – перераховуватиме бюджетні кошти медичним закладам згідно укладених з ними угодами.

Ефективне використання бюджетних коштів, спрямованих на медицину. У 2017 році розмір медичної субвенції з держбюджету складає 55,5 млрд.грн., або 2,1% ВВП. Третина цих коштів фактично втрачається - через утримання непотрібних приміщень, неефективне використання, корупцію. Зараз замість того, аби оплачувати медичні послуги для людей, держава «спалює» ці гроші, утримуючи площі медзакладів, сплановані за нормативами 1970-х років.

Впровадження реформи передбачає, що держава припинить виділяти гроші лікарням тільки за те, що вони існують. Кошти платників податків будуть надаватись за лікування людей, які до цих лікарень звертаються. В проекті бюджету-2018 уряд заклав рекордну суму на фінансування сфери охорони здоров’я - 113,9 млрд.грн. і проведення реформи дозволить використовувати бюджетні кошти максимально ефективно.

Чіткий перелік медпослуг, які оплачує держава. Запроваджується програма медичних гарантій, буде визначено перелік медичних послуг, які на 100% оплачує держава. Перелік щороку визначатиметься Кабінетом Міністрів. Ці послуги та ліки громадяни дійсно отримають безкоштовно. Гарантовано безкоштовною буде:

  • екстрена допомога (невідкладна допомога - термінові операції, в тому числі гострий серцевий напад, інсульт, апендицит, переломи);
  • первинна допомога (допомога лікарів первинної ланки – педіатрів, терапевтів, сімейних лікарів, що працюють в поліклініках, амбулаторіях, мають приватну практику)
  • паліативна допомога (допомога пацієнтам, що мають смертельні захворювання, щоб полегшити їх страждання, перш за все надання адекватного знеболювання)
  • медична допомога дітям до 16 років
  • медична допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

Обсяг коштів на програму медичних гарантій буде закладатись в розмірі не менше 5% ВВП.

До гарантованого пакету послуг не входять естетична медицина, ліки недоведеної ефективності. Також необхідно буде повністю оплачувати вартість звернень до лікарень без направлення лікаря, крім екстреної допомоги.

Лікарі отримуватимуть гідну оплату, людина – якісні медичні послуги. Впровадження принципу «гроші ходять за пацієнтом» означає, що оплата роботи лікаря буде залежати від кількості пацієнтів та якості послуг, які він їм надає. Людина обирає лікаря, медичний заклад, до якого звернутись за допомогою. І саме до цього лікаря й медичного закладу прийдуть бюджетні гроші за надання медичної допомоги саме цій людині згідно встановленого тарифу.

За такої системи лікар буде зацікавлений якісно лікувати, оскільки до поганого спеціаліста ніхто не прийде. Хороший лікар матиме більше пацієнтів і відповідно більшу зарплату. Лікарі та лікарні конкуруватимуть за пацієнтів і будуть зацікавлені підвищувати якість своїх послуг.

Реформа стартує з первинної ланки медичної допомоги. З наступного року за новою системою фінансування розпочнуть працювати лікарі первинної ланки – сімейні лікарі, терапевти, педіатри. Українцям потрібно буде обрати сімейного лікаря (терапевта, педіатра) і підписати з ним угоду на медичне обслуговування. Лікаря можна обрати незалежно від свого місця проживання, незалежно від того, де він працює – в поліклініці, приватній клініці чи має власну практику.

Допомога, яку надає сімейний лікар, терапевт, педіатр, буде повністю оплачуватись державою. Для людини вона є безкоштовною. Ця допомога включає: консультації лікаря необмежену кількість разів, профілактичні огляди, базові аналізи, рецепти на доступні ліки, які можна отримати в аптеці безкоштовно або з незначною доплатою, направлення до лікарів-спеціалістів, видачу довідок та листів непрацездатності. 

детальніше...

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

Перші декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу для проведення заходів з енергоефективності у бюджетних установах.

Для цього Мінекономрозвитку, ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua), міжнародними консультантами за активної участі Держенергоефективності створено окремий модуль для закупівель енергосервісу. Така потреба виникла через специфіку ЕСКО, головним чином через відбір переможця тендеру не за найменшою ціною, як при стандартних закупівлях товарів, робіт чи послуг, а за найвищим показником ефективності енергосервісного договору. Цей показник є інвестиційною оцінкою привабливості проекту для замовника – бюджетної установи.

Найближчим часом інші авторизовані електронні майданчики також зможуть долучитися до проведення електронних закупівель енергосервісу. Майданчики готові надавати технічну підтримку для учасників та замовників тендеру. На кожному сайті буде окрема інструкція.

Очікується, що перші електронні ЕСКО-тендери буде проведено вже цього року.

«Запровадження спеціального модулю для електронних закупівель енергосервісу – довгоочікуваний крок для повноцінного запуску ЕСКО-механізму в Україні. Таким чином, відкрито шлях для роботи як замовників, так і потенційних виконавців ЕСКО-послуг», - прокоментував Голова Держенергоефективності С.Савчук.

Голова Агентства відзначив, що у тісній співпраці з місцевими органами влади Держенергоефективності сформувало національну інформаційну базу потенційних ЕСКО-об’єктів: http://saee.gov.ua/uk/content/energoservis_1. Наразі вона налічує понад 11 тис. бюджетних установ, що потребують термомодернізації і можуть бути найбільш цікавими для ЕСКО-компаній з точки зору інвестування.

База таких ЕСКО-об’єктів продовжуватиме розширюватися. Влада на місцях проявляє все більше активності у цьому питанні. Для порівняння якщо у 2016 році до бази внесено 2120 ЕСКО-об’єктів, то цьогоріч – понад 11 тисяч.

Безпосередню роль у цьому процесі відіграла і широко роз’яснювальна кампанія Держенергоефективності. Так, у 2016-2017 роках проведено 20 регіональних роз’яснювальних семінарів для майже 4 тисяч учасників ринку ЕСКО.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

 

детальніше...

Оновлено довідники податкових пільг

Білоцерківська ОДПІ доводить до відома платників, що Державною фіскальною службою України затверджено нові довідники пільг станом на 01.10.2017 року:

- Довідник №84/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

- Довідник №84/2 інших податкових пільг.

У довідниках надано перелік пільг з податку на прибуток, ПДВ, плати на землю, акцизного податку, місцевих податків та зборів, оподаткування неприбуткових установ і організацій, а також початок та кінець дії пільг.

Нагадаємо, що зазначений документ застосовується при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 р. №1233).

Детальніше про коди пільг можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/.

Білоцерківська ОДПІ

 

детальніше...