ГУ ДФС у Київській області інформує:

Опубліковано: 16-8-2019

В пункті пропуску «Бориспіль» митниками зафіксовано другу за останній час спробу незаконного ввезення фітнес-браслетів і знову на значну суму

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС вдруге за останній час зафіксовано спробу ввезення на митну територію України фітнес-браслетів з порушенням митних правил на суму орієнтовно півмільйона гривень.

380 фітнес-браслетів з функцією годинника в комплекті, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо знаходилися у громадянки Китаю, яка прибула авіарейсом до України і для проходження митного контролю самостійно обрала спрощену систему – «зелений коридор», який призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажирка не надала, до моменту перетину нею «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил і порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не зверталась.

Фітнес-браслети, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо було виявлено митниками після перетину пасажиркою «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».  Весь товар переміщувався в двох валізах, та двох картонних коробках пасажирки без ознак приховування.

З виявлених товарів пасажирці було пропущено два її особистих телефони iPhone 5.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.  

Довідково: відповідно до ст. 374 ч. 8 Митного кодексу України товари  (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що пересилаються (переміщуються) на митну територію України, зокрема,  у супроводжуваному та несупроводжуваному багажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, а також дозволів (ліцензій), сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності у випадках, установлених законодавством України для суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

ГУ ДФС у Київській області

 

В пункті пропуску «Бориспіль» в особи без громадянства вилучено 970 пачок цигарок, які незаконно вивозився нею до Литви

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано чергову спробу переміщення через митний кордон України тютюнових виробів.

970 пачок цигарок знаходилося у чоловіка, особи без громадянства, який проживає у Литві. Авіапасажир відлітав на батьківщину і для проходження митного контролю скористався спрощеною системою «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

Під час здійснення вибіркового митного контролю громадянину було задано запитання щодо наявності в нього товарів, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено законодавством України, на що він відповів, що має при собі тютюнові вироби. Після цього пасажиру було запропоновано пред’явити їх. В службовому приміщенні митниці ним було видано 250 пачок цигарок «МАRVEL» та  720 пачок «СOMPLIMENT BLU», що знаходилась у валізі громадянина (ручній поклажі) без ознак приховування.

На зазначених цигарках були відсутні марки акцизного податку. Отже, дані факти дають підстави вважати, що ці тютюнові вироби без марок акцизного податку,  які переміщувались зазначеним громадянином, були раніше незаконно ввезені на митну територію України.

Таким чином, громадянин придбав та перевозив цигарки , які ввезені на митну територію поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 484  Митного кодексу України.

Тютюнові вироби, які переміщувалися незаконно, вилучені до винесення судом рішення у справі.

Всього з початку року Київською митницею ДФС складено 21 протокол про порушення митних правил, де предметом порушення були тютюнові вироби, на загальну суму понад 992 тисячі гривень.

Довідково: відповідно до пункту 226.2. статті 226 Податкового кодексу України, наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка, зокрема, на пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Згідно з пунктом 226.11. статті 226 Податкового кодексу України, ввезення на митну територію України, зберігання, транспортування, прийняття на комісію з метою продажу та продаж на митній території України не маркованих в установленому порядку алкогольних напоїв та тютюнових виробів забороняються.

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція Урожай: Оформлення найманого працівника роботодавцем - ФОП

ГУ ДФС у Київській області нагадує, що на території області проводиться операція «Урожай-2019».

Одним із головних напрямків контролю за суб’єктами господарювання аграрного сектору в ході  операції «Урожай-2019» визначено контроль за оформленням використання найманої праці та оплатою праці.

З огляду на вищевикладене, нагадуємо сільськогосподарським товаровиробникам порядок оформлення найманого працівника роботодавцем, що зареєстрований фізичною особою - підприємцем (ФОП).

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками передбачений законодавством єдиний для всіх роботодавців: як юридичних осіб так і фізичних осіб-підприємців.

ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками – це встановлено ст.21 Кодексу законів про працю.

Трудовий договір укладається у письмовій формі. Під час укладання трудового договору громадянин зобов’язаний надати паспорт або інший документ, що посвідчує його особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документи про освіту, про стан здоров'я, тощо.

Укладеним трудовий договір вважатиметься лише після підписання його роботодавцем і працівником та видання наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Стаття 24 КЗпП передбачає, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

ФОП - роботодавець до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором має обов’язково подати повідомлення до ДФС України за встановленою  постановою КМУ від 17.06.2015 №413 формою, в один із таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Заповнення трудової книжки вперше проводиться власником або уповноваженим ним органом не пізніше тижневого строку з дня прийняття працівника на роботу.

Більше інформації про операцію "Урожай" за посиланням: http://kyivobl.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/387588.html

ГУ ДФС у Київській області

 

Платникам ПДВ: Оновлено критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, щоза погодженням з Міністерством фінансів України (згідно з листом від 06.08.2019 №226010/06-5/20111), ДФС зареєстровано 07.08.2019 року за №1962/99-99-29-01-01:

- Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій;

- Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, кодів продукції та послуг згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування.

Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку зареєстровано 07.08.2019року за №1963/99-99-29-01-01.

Зазначені критерії та показники  введені в дію 08.08.2019 року.

Довідково: Критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій та показники, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ розміщено на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/zupinennya-reestratsii-pn/388196.html.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Майнові податки: Земельний податок юридичні особи сплачують з дня державної реєстрації прав власності на таку земельну ділянку

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (п.287.1 ст.287 ПКУ) .

Державна реєстрація земельних ділянок передбачає внесення до єдиної державної геоінформаційної системи – Державного земельного кадастру (далі – Кадастр) відомостей про землі, відомостей про їх формування та присвоєння земельним ділянкам кадастрового номера.

Земельним кодексом України встановлено, що право власності на земельну ділянку, право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Юридична особа, яка набула права власності на земельну ділянку із земель державної або комунальної власності, сплачує земельний податок з дня державної реєстрації прав власності на таку земельну ділянку, шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Кадастру з урахуванням процедури державної реєстрації, чинної на дату виникнення права власності.

Раніше повідомлялося, що на території зони обслуговування ГУ ДФС у Київській області обліковується 507 873 потенційних платників плати за землю.

Нагадаємо,за земельні ділянки, що перебувають у власності малолітніх/неповнолітніх дітей, податки сплачують батьки (усиновителі), опікуни

ГУ ДФС у Київській області